پلاستیک بسته بندی خشکبار

پلاستیک بسته بندی خشکبار

 

خشکبار به میوه های خشک مانند کشمش، خرما، آلو خشک، انجیر، زردآلو، هلو، انبه خشک، انواع توت ها و مغز دانه هایی مانند پسته، بادام، گردو و فندق گفته می‌شود که با خارج کردن آب میوه از طریق خشک کردن آفتاب یا با استفاده از دستگاه مخصوص به نام آبگیر به دست می آید و آب در حین خشک شدن حذف می شود.

از آنجایی که جذابیت بسیار زیاد خشکبار و آجیل در آن‌ها نهفته است، بسته‌بندی، فرصت بزرگی برای متمایز شدن از رقبا است. امروزه محصولات غذایی در زمینه خشکبار و آجیل، در بسته بندی های متنوع در اشکال و طرح های مختلف در بازار عرضه می شود. با ما در نادی پک همراه باشید تا با نایلون های بسته بندی خشکبار بیشتر آشنا شوید.

نایلون های بسته بندی خشکبار

پلاستیک های دسته دار، وکیوم، زیپ دار یا همان زیپ کیپ و… از انواع نایلون هایی هستند که می توانند جهت بسته بندی خشکبار مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

نایلون زیپ دار یا زیپ کیپ برای بسته بندی خشکبار

پاکت زیپ دار، یکی از بهترین انتخاب هایی است که جهت بسته بندی انواع میوه خشک و خشکبار بیشترین محبوبیت را از سمت مشتریان به خود اختصاص می دهد اما در این میان تعداد متقاضیانی که تمایل به مصرف مدل های چاپ دار پاکت زیپ دار هستند، کم نیست. هر کیسه ایستاده دارای یک نوار بسته فشاری قابل آب بندی است که امکان بسته شدن مجدد کیسه را پس از باز شدن اولیه برای حفظ تازگی محصولات داخل آن فراهم میکند.

دستگاه شیرینگ

ما این نایلون ها را در چندین اندازه و ضخامت در نادی پلاستیک در دسترس داریم. از کیسه‌های با شفافیت بالا که تک تک محصولات را نشان می‌دهند، تا کیسه‌هایی که در رنگ‌های به یاد ماندنی عرضه می‌شوند و برای برندسازی آماده هستند. همچنین انواع کیسه‌های ایستاده زیپی را به صورت عمده برای محصولات عمده شما ارائه می‌کنیم.

مزیت های استفاده از پاکت زیپ دار

  • طراحی زیبا و لوکس
  • قابلیت ایستادگی در قفسه های فروشگاهی
  • راحتی در حمل و نقل و جابجایی
  • سهولت در استفاده
  • نمایش برند محصول به واضح ترین شکل ممکن
  • امکان پلمپ مجدد و استفاده چندین باره
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت و هوا حفظ عطر، طعم و خواص مواد خوراکی

 

این نوع پاکت ها در انواع گوناگونی وجود دارد:

انواع پاکت زیپ دار از نظر جنس

پاکت زیپ دار متالایز، پاکت کرافت زیپ دار، پاکت زیپی پلاستیکی شفاف، پاکت زیپ دار پنجره دار

انواع پاکت زیپ دار از نظر دوخت

بعضی از پاکت های ایستاده دارای نوع خاصی از دوخت به نام کاست در قسمت انتهایی خود هستند، مانند:

پاکت زیپ دار بغل کاست، پاکت زیپ دار سه طرف دوخت، پاکت زیپ دار ته کاست و…

این نایلون ها برای اکثر محصولات غذایی مرطوب و خشک مانند کیک و شیرینی، غلات، چای، قهوه و حبوبات، غذاهای سالم، میوه های خشک و … مناسب هستند.

 

زیپ دار متالایز برای بسته‌بندی خشکبار - پلاستیک بسته بندی خشکبار

نایلون وکیوم برای بسته بندی خشکبار

وکیوم به معنی خلاء و به فضایی گفته می شود که خالی از ماده باشد. لذا به طور کلی به هر بسته بندی که هوای داخل آن با استفاده از دستگاه های گوناگون یا سوپاپ مکش هوا تخلیه می شود، وکیوم می گویند.

هدف اصلی بسته بندی وکیوم کاهش میزان اکسیژن در بسته بندی است. این کار موجب کاهش سرعت رشد باکتری ‌های هوازی و همچنین کاهش واکنش‌ های اکسیداسیون می ‌گردد و به این ترتیب ماندگاری و طول عمر محصولات به ویژه مواد غذایی برای زمان زیادی افزایش خواهد یافت. با این روش کیفیت فرآورده‌ های تازه غذایی بدون انجام عملیات حرارتی، شیمیایی یا برودتی حفظ می گردد. شما براي استفاده از این روش، به دستگاه وکیوم برای بسته بندی خشکبار نیز نیاز دارید، به وسیله ی این دستگاه بسته بندی، هوا را از بسته پلاستیکی محصول خارج می کنند و با وکیوم درب پلاستیک محصول مورد نظر را بسته بندی می کنند. برای خرید این دستگاه با قیمت مناسب و کارایی عالی با مشاوران ما در نادی پک در ارتباط باشید‌.

 

کردن محصولات غذایی - پلاستیک بسته بندی خشکبار

مزایای بسته بندی با وکیوم

  • افزایش عمر مفید و ماندگاری محصول
  • صرفه جویی در فساد و ضایعات خشکبار
  • حفظ طعم و کیفیت محصول بسته بندی شده
  • عدم نیاز به نگهدارنده
  • به حداقل رساندن حجم بسته

دستگاه بسته بندی خشکبار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دستگاه بسته بندی خشکبار کارایی را افزایش می دهد:

دستگاه بسته بندی خشکبار باید دارای ویژگی باشد که کارایی بیشتری نسبت به بسته بندی دستی داشته باشد. این ویژگی شامل صرفه جویی بیشتر در زمان، کاهش هزینه های نیروی کار، کاهش ضایعات و رفع نیاز به مهارت های انسانی است. همچنین باید بسته بندی را به شیوه ای بهداشتی انجام دهد، از جمله علامت گذاری با کد دسته ای و برش دسته ای. در نهایت، دستگاه بسته بندی میوه خشک شما باید کاربر پسند باشد و کسب درآمد و کار شما را برآورده کند.

 

دستگاه بسته بندی خشکبار باعث صرفه جویی در مواد و زمان می شود:

باید در زمان بسته بندی و مواد اضافی صرفه جویی کند. باید نیاز انسان را به کار با محصولات کاهش دهد. این دستگاه باید قابل بسته بندی بهداشتی را داشته باشد. علاوه بر این، باید یک ماشین چند منظوره باشد. می توان از آن برای بسته بندی انواع محصولات مانند بادام زمینی و سایر میوه های خشک استفاده کرد. همچنین می توان آن را برای انجام علامت گذاری و برش کد دسته ای نیز برنامه ریزی کرد.

جمع بندی

تا زمانی که سطح تولید در محدوده 500 تا 1000 کیسه در روز باشد، سیستم دستی می تواند آن را پشتیبانی کند. سیستم بسته بندی دستی ضرری ندارد، شروع با آن ارزان و راه اندازی سیستم ساخت بسیار آسان است. اما این فلسفه به محض اینکه حجم تولید شروع به افزایش میکند، خود به گلوگاه تبدیل می شود. بنابراین برای افزایش تولید و کارایی خود،  نسبت به خرید دستگاه مناسب برای بسته بندی خشکبار از یک شرکت تولید کننده معتبر مانند نادی پک مشاوره بگیرید تا بهترین دستگاه را خریداری کرده و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

دستگاه تری سیلر

بسته بندی ما تضمین می کند که میوه های خشک شما در قفسه عالی به نظر می رسند و محصول شما را تازه نگه می دارد و از خشک شدن آن جلوگیری می کند. ما برای محافظت در برابر خطراتی مانند بو، بخار، رطوبت و در صورت تمایل نور، انتخاب های زیادی از بین فیلم مانع و حتی فیلم چند لایه ارائه می دهیم. ما می‌توانیم روی کیف‌های شما پنجره‌ای ایجاد کنیم یا آنها را کاملاً مات کنیم. طراحی منحصر به فرد ما طعم و طراوت را قفل میکند.