حمل از چین با وانیکس مانند کریستف کلمب

حمل از چین با وانیکس مانند کریستف کلمب

حتما شما هم که درحال خواندن این خبر هستید از ماجراجوئی بزرگی که کریستف کلمب در سفرهای دریایی‌اش انجام داد خبر دارید. او ابتدا براساس نقشه‌ای که در آن زمان از جهان کشیده شده بود پیش پادشاه کاستیل رفت تا هزینه ماموریتی که برای آن باید به دل اقیانوس آرام می‌زد را دریافت کند.

برای حمل از چین با وانیکس کلیک کنید

ماموریت این بود که از سمت غرب جهان را دور می‌زد تا زودتر از مسیر همیشگی به هند برسد و بتواند راه جدیدی برای تجارت با هند ایجاد کند. غافل از اینکه نقشه‌های آن زمان بدون خبر از وجود قاره آمریکا تهیه شده بودند و همین باعث شد کلمب، این قاره را کشف کند. آیا شما هم دوست دارید در واردات کالا از چین و حمل از چین با وانیکس مثل کلمب عمل کنید؟

مراحل حمل کالا از چین

همیشه تلاش برای یافتن راه جدید برای تجارت کالا در جهان منجر به کشفیات جغرافیایی جدید یا دستیابی به ثروت‌های عظیم گشته است. این ماجراجویان از ابتدا یا تاجر بوده‌اند یا جنگجو و یا دزد دریایی. احتمالا فیلم دزدان دریایی کارائیب را دیده‌اید.

این فیلم ماجراجویی‌ها و سرزمین‌های جدیدی را که ممکن است یک دزد دریایی با آن روبرو شود نشان را به نمایش گذاشته است و البته که بسیار هیجان انگیز است. اما نکته مهم در مورد زندگی کریستف کلمب یا فیلم دزدان دریایی کارائیب این است که انگیزه برای فتح سرزمین‌های جدید همواره تجارت بوده است حال چه به صورت قانونی یا دزدی.

 

کالا از چین - حمل از چین با وانیکس مانند کریستف کلمب

در اینجا البته انگیزه ما در توضیح حمل از چین با وانیکس تجارت به روش قانونی آن است. اگر شما هم قصد دارید کریستف کلمب زندگی خود باشید و به فتح سرزمین چین دست بزنید، باید نزد شرکت بازرگانی وانیکس که نقش پادشاهی کاستیل را بازی می‌کند رفته و از آنها بخواهید که به شما در فتح چین و واردات کالا از آن کشور کمک کنند.

عموما نقشه راه شما از قبل مشخص است: خرید کالا از چین، ترخیص کالاهای خریداری شده از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران. این مراحل باید با کمک وانیکس پشت‌سر گذاشته شود چرا که زندگی امروزی ما مثل کلمب نیست که بتوان روی همه آن ریسک کرد و البته دیگر جای جدیدی برای کشف نمانده بلکه بحث این است که چقدر از این ماجراجویی سود مالی به ما می‌رسد.

حمل با هوایی از چین

اگر قصد دارید حمل از چین با وانیکس را به تجربه‌ای سریع و زودگذر تبدیل کنید، بهترین راه حمل با هواپیما است. هواپیما قادر است شما را در کمترین زمان ممکن از چین به ایران انتقال دهد و هیجان بودن در یک سفر تجاری را از شما بگیرد.

با این حال اگر قصد شما واردات کالاهایی که فورس ماژور هستند باشد استفاده از این وسیله بهترین گزینه است. چرا که مثلا اگر قصد واردات گوشت داشته باشید، با هواپیما خواهید توانست در کمترین زمان ممکن و بدون فاسد شدن گوشت‌ها آنها را به ایران انتقال داده و دچار مشکل و خسارت نشوید.

حمل دریایی از چین

اما حمل با کشتی، درست مانند کاری است که کلمب و کاپیتان جک کردند. پا نهادن روی عرشه و مشاهده پهنه اقیانوس هنگام انتقال کالاها از چین به ایران درست حسی را که بازرگانان و ماجراجویان قدیمی در سفر به سرزمین‌های ناشناخته داشتن را در شما تداعی خواهد کرد.

برای واردات از چین با وانیکس کلیک کنید

به‌علاوه اینکه این نوع انتقال متداول‌ترین روش برای ارسال کالاهای بصورت عمده خریداری شده از چین به ایران است. در این روش شما با هزینه‌ای اندک و با ایمنی بالایی قادر خواهید بود کالاهای خریداری شده خود را از چین به ایران انتقال داده و سودی مناسب از این واردات کسب کنید.