این گوشی از همه لحاظ سلامه فقط نیاز داره که دوربین سلفیش تعمیر بشه که من قیمت تعمیر رو از روی گوشی کم کردم
بدون خط و خش کاملا سالم
قیمت ۲/۴۰۰/۰۰۰بوده به علت تعمیر و نداشتن شاژر و headphon قیمت رو
2/000/000 گذاشتم تخفیف خیلی کم پلی معامله لطفا مشتری واقعی زنگ بزنه تشکر
به عت داشتن دو گوشی این گوشی بلا استفاده و کم کار کرد می باشد
به همین دلیل تصمیم به فروش گرفتم گوشی به همراه کارتونش هست
لطفا مشتری دست به نقد واقعی تماس بگیره
بازگشت
Apple 6/16
6 سال قبل
در شیراز ، امیرکبیر
| شهر | شیراز |
| محله | امیرکبیر |
| شرکت سازنده | اپل |
| نوع آگهی | فروشی |
| قیمت | تماس بگیرید |
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]


