پودر کاکائو و پودر نارگیل دو افزودنی بسیار پرکاربرد در صنایع غذایی و پخت و پز خانگی به شمار می آیند. فیبر غذایی، آهن، پتاسیم، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین B6، لسیم ...
در قرون قبل، گروههای خاصی از مردم نیزهها و ظروف دیگری را تزئین میکردند که نمادهای فرهنگی قبیله یا جامعه آنها را نشان میداد. افراد متأخر نیز از روبان ...
به شیوهای از ” تبلیغات غیر مستقیم ” که آگهی دهنده، پیام خود را به گونهای طراحی میکند که از حاشیه های پایین گستره شنوایی و بینایی مخاطبان بهره بگیرد ...
به شیوهای از ” تبلیغات غیر مستقیم ” که آگهی دهنده، پیام خود را به گونهای طراحی میکند که از حاشیه های پایین گستره شنوایی و بینایی مخاطبان بهره بگیرد ...
به شیوهای از ” تبلیغات غیر مستقیم ” که آگهی دهنده، پیام خود را به گونهای طراحی میکند که از حاشیه های پایین گستره شنوایی و بینایی مخاطبان بهره بگیرد ...
نورومارکتینگ (Neuromarketing) یا بازاریابی عصبی، از انواع جدید بازاریابی می باشد که با تفسیر امواج مغزی توسط فناوری های EEG و FMRI به فروش بیشتر و بهتر کمک می کند. (شیپور ...
نورومارکتینگ (Neuromarketing) یا بازاریابی عصبی، از انواع جدید بازاریابی می باشد که با تفسیر امواج مغزی توسط فناوری های EEG و FMRI به فروش بیشتر و بهتر کمک می کند. (شیپور ...
نورومارکتینگ (Neuromarketing) یا بازاریابی عصبی، از انواع جدید بازاریابی می باشد که با تفسیر امواج مغزی توسط فناوری های EEG و FMRI به فروش بیشتر و بهتر کمک می کند. (شیپور ...
نورومارکتینگ (Neuromarketing) یا بازاریابی عصبی، از انواع جدید بازاریابی می باشد که با تفسیر امواج مغزی توسط فناوری های EEG و FMRI به فروش بیشتر و بهتر کمک می کند. (دیوار ...