راهنمایی کامل برای طراحی وبسایت در شیراز

راهنمایی کامل برای طراحی وبسایت در شیراز

وردپرس محبوب ترین سیستم توسعه سایت و مدیریت محتوا در جهان است و سایت با استفاده از وردپرس ساخته شده است. وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که برای طراحی و مدیریت وب سایت ها استفاده می شود. وردپرس دارای پوسته ها (سبک ها) و افزونه های زیادی است که به شما امکان می دهد ظاهر و عملکرد وب سایت خود را شخصی سازی کنید و از ویژگی های مختلفی مانند مدیریت محتوا، سئو، امنیت و توسعه پذیری استفاده کنید.

برای شروع یادگیری نحوه ایجاد وب سایت با وردپرس نیاز خاصی وجود ندارد، فقط باید با مفاهیم اولیه کار با کامپیوتر آشنا شوید. رویال سایت به عنوان بهترین شرکت مدیریت وب سایت در شیراز، جدا از ارائه خدماتی مانند سئو و بهینه سازی وب سایت، هاست، ابزارهای سئو مانند سمراش و ماز، خدمات بک لینک و مقالات آموزشی، راهنمای کاملی برای ساخت وب سایت در وردپرس در شیراز می باشد. .

طراحی سایت با وردپرس در شیراز

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که در سال 2003 برای مدیریت انواع وب سایت ها و وبلاگ ها ایجاد شد. وردپرس قالب ها و افزونه های مختلفی را ارائه می دهد که می توانید بدون برنامه نویسی و کدنویسی از آنها استفاده کنید. به عنوان یکی از روش های راه اندازی وب سایت محبوب شناخته می شود که با استفاده از آن می توانید وب سایت خود را به خوبی طراحی کنید. امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و موفق، وب سایت هایی را برای ارتقای کسب و کار خود و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود ایجاد می کنند.

وردپرس در ابتدا به عنوان یک وبلاگ ساز شروع به کار کرد، اما به مرور زمان به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان تبدیل شد. برای کار با وردپرس به هیچ مهارت برنامه نویسی نیاز نیست. با خرید هاست ارزان و نصب وردپرس می توانید سایت خود را سریع بسازید. آموزش توسعه وب و وردپرس در شیراز
ساخت وب سایت با وردپرس آسان است و هر کسی می تواند با انجام مراحل ساده و صحیح یک وب سایت حرفه ای ایجاد کند. بنابراین، اگر قصد دارید یک وب سایت برای رشد و بهبود کسب و کار خود ایجاد کنید، ایجاد یک وب سایت با وردپرس از رویال سایت بهترین گزینه برای شما است. برای ایجاد وب سایت با وردپرس در شیراز باید مراحل زیر را طی کنید.

digital marketing service - راهنمایی کامل برای طراحی وبسایت در شیراز
1) یک نام انتخاب کنید و یک دامنه ثبت کنید
دامنه نامی است که برای نشان دادن آدرس یک صفحه وب در اینترنت استفاده می شود. مثلا مانند تب شی دامنه باید با نام فروشگاه یا کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. ساب دامنه بخشی از دامنه اصلی است که هدف آن ارائه چندین آدرس به شاخه های دامنه اصلی است. پسوند دامنه com یکی از افزونه هایی است که می توانید برای ثبت دامنه از آن استفاده کنید. زمانی که در مورد سایت وردپرسی تصمیم گرفتید، زمان ثبت قانونی دامنه است. برای این کار می توانید با جستجوی نام دامنه و ارجاع وب سایت به عنوان رویال سایت، دامنه وب سایت خود را به صورت قانونی ثبت کنید.
2) تدارکات
پس از انتخاب نام مناسب و ثبت نام سایت، باید یک سرویس هاست (برای ذخیره اطلاعات) خریداری کنید و اطلاعات سایت و محتوای آن را ذخیره کنید. خدمات تلفن همراه به کاربران این امکان را می دهد که از هر کجای دنیا به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. بنابراین، خرید یک سرویس میزبانی نیز بخش مهمی از ایجاد یک وب سایت با وردپرس و شی است.

 

منبع : طراحی سایت با وردپرس در شیراز