نحوه نوشتن یک آگهی جذاب

نحوه نوشتن یک آگهی جذاب

شیپور شیراز- رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی (advertorial) در شیپور شیراز از ترکیب دو کلمه تبلیغ (advertisement) و سرمقاله (editorial) ایجاد شده است. از آنجایی که امروزه خوانندگان از فاصله دور، تبلیغاتی‌بودن یک محتوا را متوجه می‌شوند و از خواندن آن صرف‌نظر می‌کنند، رپورتاژ آگهی می‌تواند بسیار سودمند باشد. رپورتاژ آگهی متن یا مقاله‌ای است که به شما فرصتی می‌دهد تا با کاربر صحبت کنید، اطلاعاتی در اختیارش قرار دهید و او را با برند خود درگیر نمایید.

استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب سایت تبشی در بخشی از استراتژی بازاریابی محتوایی شما قرار می‌گیرد. رپورتاژ آگهی باید محتوای آموزشی ارزشمند و یا خبری در اختیار کاربر قرار دهد. با ارائه رپورتاژ آگهی جذاب و هدفمند، برای کاربر و افزایش دانش او اهمیت زیادی قائل شوید و سعی کنید با نوشته خود، حس خوبِ مهم بودن و یادگیری را منتقل کنید.

بسیاری از کسب‌وکارها برای گرفتن بک لینک دائمی و بهبود سئو تبلیغات رپورتاژ منتشر می‌کنند و موفق می‌شوند جایگاه خود را در گوگل ارتقا دهند. برای برخی دیگر از کسب‌و‌کارها، هدف از نوشتن رپورتاژ آگهی، متقاعد کردن کاربر برای استفاده از محصول و یا سرویسی است که برند شما ارائه می‌دهد. فراموش نکنید محتوای رپورتاژ آگهی در نهایت هدف تبلیغاتی دارد، با این حال لازم است کلمات به گونه‌ای کنار هم قرار گیرند که متن از حالت تبلیغاتی خارج شده و به لحنی آموزشی تبدیل شود.

چگونه یک تیتر جذاب برای رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

در یک رپورتاژ آگهی تیتر جذاب و خاص بسیار مهم است. اگر در رپورتاژ آگهی در شیپور شیراز شاهد تیتر جذاب نباشیم تعداد بازدید کننده گان از آن آگهی کاهش می یابد. زمانی که تیتر جذاب و منجر به فردی را برای رپورتاژ آگهی خود استفاده می کنیم شاهد افزاید تعداد بازدید کاربران می شویم و در نتیجه خدمات و محصولات ما بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. در واقع تیتر یک رپورتاژ به اندازه نوشتن متن آگهی مهم و ضروری است چون اگر تیتر ما خوب نباشد متن ما دیده نمی شود.

نوشتن عنوان‌های جذاب برای تبلیغات

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای افزایش سریع فروش، استفاده از تبلیغاتی در شیپور شیراز است که مخاطب را ترغیب می‌کند تا با شما تماس گرفته و محصولات یا خدمات شما را سفارش دهد. عنوان مهم‌ترین بخش یک تبلیغ چاپی و همین‌طور تبلیغات آنلاین در یک متن تبلیغات خلاقانه به‌ شمار می‌رود و برای موفقیت تبلیغ حیاتی است. 95 درصد افراد، فقط عنوان‌ها را می‌خوانند و اگر عنوان به اندازه کافی جذاب باشد، مطلب را می‌خوانند. وقتی روزنامه می‌خوانید، چه چیزی شما را به خواندن مقاله‌ای خاص ترغیب می‌کند؟ بله عنوان مقاله. در حقيقت خواندن روزنامه بررسی عناوین است و هرگاه به عنوان جالبی برسید، متن آن ‌را می‌خوانید.

چطور یک آگهی استخدام جذاب بنویسیم

هدف هر کارفرمایی از نوشتن آگهی استخدام در شیپور شیراز، یافتن مناسب‌ترین افراد و استخدام اوست، یعنی کسی که به شغل آگهی‌شده علاقه داشته باشد و بتواند آن را بهتر از هر شخص دیگری انجام دهد. ولی اگر آگهی استخدام شما، جذابیت و کشش لازم را نداشته باشد یا اطلاعاتی ناقص در آن ارائه شده باشد، به احتمال زیاد نمی‌توانید بهترین افراد را برای شغل مورد نظر پیدا کنید. در این مقاله با بیان نکاتی ساده و در عین حال مهم، چگونگی نوشتن یک آگهی استخدام موثر و جذاب را شرح می‌دهیم.

نکات کلیدی مهم در نگارش یک رپورتاژ آگهی

در تهیه یک رپورتاژ آگهی باید به این نکته توجه کرد که خبر تهیه شده نباید بصورت مستقیم به تبلیغات شما جهت گیری داشته باشد . بهترین رپورتاژ , رپورتاژی است که بصورت غیر مستقیم هدف تبلیغاتی شما را به مشتری یا بقول معرفو کاربر برساند . پس با نگارش یک رپورتاژ آگهی با متن تبلیغاتی غیر مستقیم یک گام به انتشار رپورتاژ موفق پیش رفته ایم .

در رپورتاژ نگارش شده سعی نمایید نکته های کلیدی و آموزشی و مفیدی را در اختیار کاربر از حیطه کاری خود قرار دهید . این موضوع باعث خواهد شد که مشتری یا کاربری که خبر شما را مطالعه می نماید خبر شما را به عنوان یک مطلب مفید بداند و این خود باعث خواهد شد شما در ذهن کاربر باقی بمانید .

دومین گام برای داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق در شیپور شیراز, نوشتن یک تیتر جذاب است . تمامی روزنامه ها و خبرگزاری ها برای داشتن یک خبر جذاب از شورای تیتر استفاده می کنند . پس شما این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن تیتر جذاب و زیبا باعث جذب کاربران زیادی برای مطالعه خبر شما خواهد شد .

سومین گام در نموشتن یک رپورتاژ آگهی موفق داشتن تبلیغی مخفی و بارز در خبر آگهی شماست . همیشه برای نوشتن یک رپورتاژ موفق این نکته را در نظر بگیرید که تبلیغ شما باید بصورت زیرکانه و مخفی در رپورتاژ مطرح شود . پس بصورت زیرکانه و مخفی از قرار دادن لینک یا نام مجموعه خود در رپورتاژ سعی کنید خود را به مشتری به عنوان منبع این خبر و مطلب مفید معرفی نمایید.

به همین سادگی شما توانستید یک رپورتاژ آگهی یا خبر آگهی موفق را به انتشار برسانید.

Blog 08 - نحوه نوشتن یک آگهی جذاب

شیپور شیراز

یک سوال چندگزینه‌ای مطرح کنید در آگهی

مردم علاقه فراوانی به سوالات چندگزینه‌ای و حل مساله، جدول و موارد مشابه دارند؛ بنابراین اگر در عنوان از این موارد استفاده کنید معمولا جذابیت تبلیغ بیشتر می‌شود و توجه را به‌ خود جلب می‌کند.

مثال: آیا شما هم در خرید خانه این اشتباهات را تکرار می‌کنید؟

ضرورت بسازید در آگهی شیپور شیراز

هر چقدر که از نظر جسمی ریلکس تر و راحت تر باشیم کمتر مایلیم که حرکت کنیم. انسان ها وقتی در موقعیت راحتی هستند دوست ندارند حرکت کنند. همین امر نیز برای افرادی که در موقعیت ذهنی آرامی هستند رخ می دهد. بنابراین اگر مطالب شما همیشه در وب سایت تان وجود دارد و از بازدیدکنندگان توقع دارید که همیشه فراخوان عمل را انجام دهند، انتظارتان بیهوده است. با این کار اختیار و آزادی عمل بازدیدکنندگانتان را سلب کرده اید و آنها هیچ خریدی نمی کنند چون شما فرصتها را از آنها گرفته اید.

دفعه ی بعد ضرورت بسازید. از زبان حساس به زمان استفاده کنید مانند “این عرضه فردا تمام می شود”، “آخرین فرصت” یا “این پس انداز برای همیشه باقی نخواهد ماند“. همچنین می توانید نقش کارت کمیابی را ایفا کنید و به آنها یادآوری کنید که “تنها تعداد کمی صندلی باقی مانده است” یا “منابع محدودند“. هر چقدر از ضرورت بیشتری استفاده کنید بازدیدکنندگانتان از فراخوان عمل بیشتری اطاعت می کنند.