چگونه یک آگهی خوب بنویسیم؟

چگونه یک آگهی خوب بنویسیم؟

متن آگهی تبلیغاتی در دیوار شیراز

هدف از طراحی یک آگهی تبلیغاتی در سایت تبشی جذب هرچه بیشتر مخاطب و افزایش فروش می باشد و متن آگهی تبلیغاتی در دیوار شیراز نقش مهمی در این امر خواهد داشت، این تبلیغات میتواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی، تراکت و بروشور و حتی وبسایت خود شما مورد استفاده قرار گیرد.

9 نکته مهم در نگارش متن آگهی

1- نباید حاشیه بروید بهتر است همان اول متن آگهی تبلیغاتی به موضوع اصلی اشاره کنید.

2- بهتر است در متن آگهی تبلیغاتی در دیوار شیراز کلی گویی نداشته باشید. سعی کنید حرف‌هایتان را با دلیل و مدرک بیان کنید البته با شیوه‌ای دوستانه که خواننده را ترغیب به خواندن کل متن آگهی کنید نه اینکه باعث شود برای خواندن وقت نگذارد و در همان ابتدا از خواندن آگهی صرفه نظر کند. اگر شما در همان ابتدای متن انگیزه‌ی لازم برای خواندن را برای مخاطب ایجاد کنید حتی اگر متن تبلیغاتی طولانی هم باشد ، خواننده ترغیب می شود برای آگاه شدن از تمامی اطلاعات تمام آگهی را بخواند .

3- همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید، برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند.

ادامه نکات:

4- یکی دیگر از راه های جذب مشتری از طریق آگهی ، نصیحت کردن مخاطب و یا ارائه یک نوع خدمت است. این نوع تبلیغ ها حدود 75 درصد بیشتر از تبلیغاتی که فقط جهت اطلاع رسانی هستند تاثیر دارند و مدت زمان طولاتی‌تری در ذهن خواننده باقی می ماند.

5- متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت.

6- تعریف ها و توضیحات بیهوده و اضافی ممنوع! هرگاه دیدید که در متن آگهی تبلیغاتی در مورد موضوع به خصوصی توضیحات بیش از حد داده می شود باید شک کنید که در همان موضوع ضعف دارد.

7- از به کاربردن کلمات ثقیل خودداری کنید، این موضوع که برخی اعتقاد دارند کلمات باید دهان پر کن باشد بسیار اشتباه است و نتیجه مثبتی به همراه ندارد، زیرا امکان دارد این کلمات برای خوانندگان نامفهوم باشد و این مسئله نیز وجود دارد که شاید کلمه‌ای را نابجا به کار برید و پیام شما در نقطه عکس قرار گیرد.
ساده نویسی هنری است که باید با استفاده از آن متن‌های کوتاه ، روشن و قابل درک را خلق کرد.

تیتر اصلی در آگهی سایت تبشی

مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین بخش آگهی تبلیغاتی در دیوار شیراز تیتر اصلی آن است. مخاطب براساس این تیتر در خصوص مطالعه متن اصلی تبلیغ و یا چشم‌پوشی از خواندن آن تصمیم می‌گیرد.

تنها بیست درصد افرادی که تیتر اصلی را می‌خوانند، متن اصلی را هم مطالعه می‌کنند. این موضوع اهمیت نوشتن تیتراصلی مناسب را به خوبی نشان می‌دهد.

در صورت انتخاب تیتر مناسب برای متن و ترغیب خواننده برای مطالعه ادامه متن، هشتاد درصد کار نوشتن متن تبلیغاتی یا محتوای تولیدشده را به درستی به انجام رسانده‌اید.

چگونه یک آگهی خوب بنویسیم و یک فروش موفق را  تجربه کنیم؟

این کلمات کلماتی هستند که احساس بدی به مشتری می‌دهند. ناخودآگاهی انسان نسبت به این کلمات عکس‌العمل منفی نشان می‌دهد! تا جایی که ممکن است از این کلمات استفاده نکنید ولی این تاکید نباید دست و بال شما را ببندد!

از این کلمات می‌توانید در قسمت‌هایی از آگهی در دیوار شیراز که در مورد رقیبان مشتری بالقوه شما است یا واقعیت‌هایی که سهل‌انگاریهای دیگران (مثلا دولت‌ها) به سر شرکت‌ها آورده است استفاده کنید. در ضمن در تیتر آگهی می‌توانید از ترس خواننده استفاده کنید

بعد از نوشتن آگهی در دیوار شیراز: هرگز بعد از نوشتن آگهی آن را منتشر نکنيد. آن را بارها و بارها با صدای بلند بخوانيد. بعد اين سوالات را از خود بپرسيد:

1 – آيا میتوانم موثرتر از اين بنويسم؟
2 – آيا میتوانم مفيدتر از اين بنويسم؟
3 – آيا میتوانم مختصرتر و واضح تر از اين بنويسم؟
4 – آيا میتوانم سود بيشتری برای مشتری بالقوه خود تدارک ببينم؟
5 – آيا میتوانم قسمتهای ترديدآور را طوری اصلاح کنم که مجاز بودن خدماتمان را معرفی کنم؟
6 – آيا میتوانم خواننده را بيشتر از اين به طرف خريد متمايل کنم؟
7 – آيا تاييديههای لازم را در آگهی به خواننده ارائه کردهام؟
8 – آيا پاراگراف آخرم را میتوانم بهتر از اين بنويسم طوری که مشتری بيشتر ترغيب شود؟
9 – آيا میتوانم پشتيبانی را ارتقا دهم؟
10 – آيا میتوانم گارانتی محصول را بالاتر ببرم؟
11 – آيا آگهی اعتماد لازم برای خريد را به وجود می آورد؟
12 – آيا به حد کافی احساسات مشتری بالقوه را تحريک کرده ام؟

Untitled 2 11 - چگونه یک آگهی خوب بنویسیم؟

دیوار شیراز

چگونه یک متن تبلیغاتی کوتاه و جذاب در دیوار شیراز بنویسیم؟

کدام بهتر است؟ متون تبلیغاتی کوتاه یا بلند؟

پاسخ دادن به این سؤال جای بحث بسیاری دارد؛ اما مشخص‌ترین جوابی که می‌توانیم بدهیم این است که:

به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نوع محصول، بازار هدف، رسانۀ تبلیغاتی، هدف از تبلیغ و پارامترهای دیگر، عواملی هستند که طول یک آگهی تبلیغاتی را تعیین می‌کنند.

چگونه متن آگهی تبلیغاتی بنویسیم؟

زمانیکه می خواهیم به کسب وکار و حرفه خود رونق دهیم از راه ها و روش های متفاوت بسیاری استفاده می کنیم. یکی از این کارها تبلیغات می باشد. آگهی های تبلغاتی که در زمینه کسب و کار خود منتشر می کنیم در واقع برای این موضوع می باشد که میزان مشتریان و مخاطبین خود را افزایش دهیم.

در حقیقت می توان گفت نوشتن آگهی تبلیغات نقش مهمی در بدست آوردن مخاطبین و مشتریان شما دارد هر چه این آگهی تبلیغاتی جذاب تر باشد طبیعتا خواهان بیشتری دارد که می تواند بر سئو سایت شما نیز تاثیر گذار باشد.
تبلیغات آگهی می تواند به صورت های مختلفی مانند پیام های کوتاه، بنر تبلیغاتی، تراکت و وب سایت شما انجام شود.

نحوه نوشتن متن آگهی

برای نوشتن متن آگهی در دیوار شیراز یک محیط آرام را انتخاب کنید تا در حین نوشتن هواستان کاملا جمع باشد. زمانیکه شما به تبلیغ محصولات و خدمات خود در قالب نوشته و خبر می پردازید در واقع اقدام به تبلیغات آگهی بصورت خبری کرده اید تا اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبین خود در زمینه فعالیتی که به آن مشغول هستید قرار دهید.

شما با این سبک از تبلیغات به هدف خود که بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در گوگل می باشد نزدیک خواهید شد و با معرفی محصول و برند خود توانسته اید برای بهبود سئو وب سایت خود کاری را انجام دهید.