کارت ویزیت ما چگونه باشد؟

کارت ویزیت ما چگونه باشد؟

دیوار شیراز- چطور یک کارت ویزیت خلاقانه طراحی کنیم؟

اگر صاحب یک کسب و کار هستید خواه یک کسب و کار کوچک یک نفره یا یک شرکت بزرگ 100 نفره مانند سایت تبشی،نیاز به معرفی خود به مشتریان جدید هستید. شما چطور خودتان را در دیوار شیراز معرفی می کنید؟روش های مختلفی برای معرفی وجود دارد که  به نظر من مهم ترین آن کارت ویزیت هست.متاسفانه کارت ویزیت هایی که در ایران  طراحی می شود در بسیاری از موارد بسیار ضعیف و به دور از خلاقیت است و هیچگونه بازخورد مثبتی نمی گیرند.

در دیوار شیراز مهم این است که این کارت باید کاملاً خوانا، حرفه ای، و جذاب باشد و به مشتریان و مخاطبان کمک کند به خاطر بیاورند که شما که هستید، شغل شما چیست و چطور و چگونه با شما تماس داشته باشند.

خلاقیت در طراحی کارت ویزیت می تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند چرا که خاص بودن کارت ویزیت شما در ذهن وی می ماند و او تصور بهتری از شما دارد.

در این مقاله نکاتی در مورد کارت ویزیت توسط آکادمی خلاقیت مطرح می شود که میتوانید با کمک آنها کارت ویزیت خود را از یک تکه کاغذ اوراق که تا هر کس به خانه برسد آنرا در سطل آشغال بیندازد، به یک مامور ارتباطی قدرتمند تبدیل کنید تا مشتریان را همچون سوزن به آهنربا، به کسب و کار خود جذب کنید.

کارت ویزیت در دیوار شیراز چیست؟

کارت ویزیت به عبارت ساده یک قطعه کاغذ حاوی اطلاعات مختصر ارتباطی و زمینۀ کاری و پیشه است. کارت ویزیت یا همان business card میتواند در جنس های گوناگونی تهیه شود و سایزهای مختلفی را هم به خودش می گیرد. بسته به نوع نیاز و سلیقه شما میتواند رنگ، سایز، جنس و شکل های مختلفی را داشته باشد. ما در این مقاله قرار نیست در رابطه با اهمیت کارت ویزیت صحبت کنیم؛ لذا از این مورد خیلی سریع میگذریم.

مراحل ساخت کارت ویزیت چگونه است؟

از چه کاغذی در دیوار شیراز برای کارت ویزیت استفاده کنیم؟

یکی از مهمترین مواردی که جهت چاپ کارت ویزیت در دیوار شیراز باید به آن دقت نمود انتخاب بهترین کاغذ برای چاپ کارت ویزیت می باشد. یک کارت ویزیت حرفه ای نیازمند طراحی مناسب، ترکیب صحیح رنگ ها و نوع چاپ متناسب با بودجه و سلیقه ی مشتری می باشد. از دیگر عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد یک رو یا دورو بودن کارت و مدت زمانی استفاده از کارت ویزیت می باشد که بر روی قیمت و کیفیت کارت ویزیت موثر است.

به عنوان مثال جنس، رنگ، وزن و میزان ضخامت کارت ویزیت در دوام و ماندگاری آن تاثیر دارد. به این علت که اگر کارت به صورت دورو چاپ شود و ضخامت لازم را نداشته باشد، کارت ویزیت کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. دسته بندی کارت های ویزیت بر اساس ضخامت آن ها و نوع پوششی که دارند از قبیل پوشش لمینت مات پوشش لمینت براق انجام می گیرد. این کارت ها متناسب با ضخامت و نوع پوششی که دارند کیفیت های گوناگونی دارند.

ویژگی های یک کارت ویزیت خوب در دیوار شیراز

در مورد ویژگی های یک کارت ویزیت خوب و مناسب میتوانیم موارد متعددی را ذکر کنیم:

  1. ارائه مناسب اطلاعات در فضای محدود
  2. انتخاب جنس کاغذ مناسب
  3. استفاده از فونت های مناسب
  4. درج لوگو
  5. توجه به نیازهای مشتریان
  6. توجه به ظریف کاری های دیزاین
  7. توجه به ظریف کاری های چاپ

چه چیزی باعث می‌شود کارت ویزیت حرفه‌ای به نظر برسد؟

شما باید به دنبال کارتی باشید که از نظر اندازه و شکل استاندارد است. خلاقیت می‌تواند مفید باشد اما تغییر دادن شکل و اندازه کارت می‌تواند به ضرر شما تمام شود. اگر کارت شما در کیف پول جا نشود، احتمالا دور انداخته می‌شود. اشکال فانتزی ممکن است ظاهری غیر حرفه‌ای به کارت شما دهند. تنها شما زمانی می‌توانید از اشکال استفاده کنید که در صنایع مربوط به کودکان کار می‌کنید.
برای داشتن کارت ویزیت در دیوار شیراز اگر خودتان طراح و گرافیست نیستید بهتر است از یک طراح حرفه‌ای کمک بگیرید. شرکت‌های طراحی و چاپ کارت ویزیت، کارت‌های کلاسیک ارائه می‌کنند که بهترین طراحی را داشته و پیشنهاداتی نیز در مورد فونت، اندازه حروف، رنگ و لوگو در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. استخدام کردن یک گرافیست نیز ارزش هزینه کردن را خواهد داشت زیرا شما از نتیجه کار مطمئن خواهید بود.

زمانی که شما بر طراحی و دستکاری کارت تجاری خود می‌گذارید بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که یک گرافیست صرف این کار می‌کند. به یقین صرف این هزینه ارزشمند خواهد بود زیرا زمان شما ارزش بیشتری دارد. پس بهتر است طراحی را به عهده افراد حرفه‌ای بگذارید.

unnamed 1 - کارت ویزیت ما چگونه باشد؟

دیوار شیراز

همه اطلاعات مهم را در کارت ویزیت در دیوار شیراز قرار دهید

لوگو و نام شرکت: لوگو و نام شرکت خود را بر روی کارت ویزیت قرار دهید. لوگو نمادی از حرفه و هویت شما است.

شغل: مشتریان باید در نگاه اول در مورد شغل شما اطلاعات کسب کنند پس به طور واضح شغل خود را بیان کنید.

اطلاعات تماس (آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل): برای این که مشتریان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند اطلاعات را به درستی قرار دهید.

آدرس وب سایت: آدرس وب سایت را قرار دهید تا مشتریان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تر بتوانند به سایت شما مراجعه کنند.

شعار تبلیغاتی: شعار تبلیغاتی معمولا باید کوتاه و دارای وزن و ریتم مناسب باشد. شعار تبلیغاتی، یادآور خدمات و محصولات شما است.

ویژگی های یک کارت ویزیت حرفه ای و تاثیرگذار از نظر سایت تبشی چیست ؟

شما به عنوان یک طراح در دیوار شیراز بایستی بدانید که آوردن چه اطلاعاتی بر روی کارت ویزیت مهم بوده چرا که یک کارت ویزیت علاوه بر انتقال اطلاعاتی به مخاطب، در تبلیغ و بازاریابی نیز نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد.

این مسئله باعث شده است حتی با وجود پیشرفت شیوه های دیجیتالی باز هم همچون گذشته کارت ویزیت  یکی از راه های موثر در تبلیغات به شمار آید چرا که شیوه های دیجیتالی امکان تعاملات انسانی را در اختیار افراد قرار نخواهد داد.

یک کارت ویزیت در صورتی که به صورت حرفه ای طراحی گردد باعث شده برند شما به بهترین و موثرین نحو ممکن به مخاطبین شناسانده شده  و نام تجاری و برند کسب و کار شما را در ذهن مخاطب ماندگار خواهد ساخت.

برای آن که شروع راحت تری در طراحی کارت ویزیت داشته باشید می توانید یک طرح آماده و مناسب را برگزیده و بعد به تغییر اطلاعات درون آن پرداخته و طرح را سفارشی نمایید. زمانی که شما یک طرح مناسب و باکیفیت داشته باشید تنها کار باقی مانده برای شما وارد کردن اطلاعات خود در کارت می باشد.