مزایای تبلیغات چاپی

مزایای تبلیغات چاپی

امروزه جامعه جهانی به تکنولوژی اعتیاد دارند و بدون تکنولوژی راحت نیستند و احساس خلا می‌کنند. برخی اعتقاد دارند که در صنعت تبلیغات، تبلیغات چاپی مرده است، زیرا کل دنیا و زندگی مردم به اینترنت منتقل شده است. (تبلیغات شیراز)

اما این عقیده اصلا درست نیست.

چاپ هنوز زنده و قدرتمندتر از قبل است. درحقیقت، تبلیغ کننده‌هایی که بخشی از بازاریابی خود را به چاپ اختصاص می‌دهند، نرخ توجه به آن‌ها پتانسیل بیشتری دارد. ما در اینجا چند مورد از مزایای تبلیغات چاپی را آورده ایم.

با سایت تبشی همراه باشید.

ایجاد اعتماد به‌نفس بالا

محصولات چاپی که با کیفیت بالا و به طور مداوم به خوانندگان ارائه می‌شوند، ایجاد اعتبار می‌کنند و تبلیغ کنندگان به سادگی از این اعتبار سودمند می‌شوند. این به این معنی است که تبلیغات چاپی، شما را کاملا قابل اعتماد نشان می‌دهند، که باعث فروش بیشتر و آسان‌تر می‌شود.

اعتبار و اعتماد

محصولات چاپی که با کیفیت بالا و به طور مداوم به خوانندگان ارائه می‌شوند اعتبار خود را توسعه می دهد و تبلیغ کنندگان می توانند به راحتی از این اعتبار استفاده کنند این بدان معناست که تبلیغات چاپی شما کاملاً قابل اعتماد است و باعث فروش بیشتر و آسان تر می شود. (تبلیغات شیراز)

چاپ روانشناسی ایجاد می‌کند

بررسی ها نشان می‌دهد کسانی که دیگران را قادر می‌سازند تا از خدمات شما استفاده کرده یا از شما خرید کنند، تحت تاثیر تبلیغات چاپی قرار می‌گیرند. این تعداد در مجلات ۵۱ درصد و در روزنامه‌ها ۵۳ درصد هستند.

تاثیر چاپ در دیگران

تحقیقات نشان داده که کسانی که دیگران را قادر می‌سازند تا از خدمات شما استفاده کرده یا از شما خرید کنند، تحت تاثیر تبلیغات چاپی قرار می‌گیرند. این تعداد در مجلات ۵۱ درصد و در روزنامه‌ها ۵۳ درصد هستند.

خوانندگان تبلیغات چاپی توجه بیشتری دارند

عصر دیجیتال، تا حد زیادی توجه انسان را به خود جلب کرده است. ما درحال گشت و گذار در وب با شش تب باز در مرورگر هستیم و در همین حال یک ایمیل برای ما فرستاده می‌شود و یکی دیگر پیام کوتاه می‌فرستد و در تلویزیون هم سریال پخش می‌شود.

بنابراین به علت هجوم تبلیغات دیجیتالی زیادی که در اطراف ما اتفاق می‌افتد، آن‌ها را به سادگی نمی‌پذیریم و سخت در ما اثر می‌گذارند. (تبلیغات شیراز)

از سوی دیگر، معمولا خوانندگان نشریات و محصولات چاپی، در هنگام مطالعه مجله یا روزنامه، کار دیگری انجام نمی‌دهند و باعث می‌شود بیشتر به سمت تبلیغات درون آن‌ها جلب شوند.

خوانندگان تبلیغات چاپی ،دارای توجه بیشتری هستند

عصر دیجیتال تقریباً توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. ما درحال گشت و گذار در وب با شش تب باز در مرورگر هستیم و در همین حال یک ایمیل برای ما فرستاده می‌شود و یکی دیگر پیام کوتاه می‌فرستد و در تلویزیون هم سریال پخش می‌شود.
بنابراین به علت هجوم تبلیغات دیجیتالی زیادی که در اطراف ما اتفاق می‌افتد، آن‌ها را به سادگی نمی‌پذیریم و سخت در ما اثر می‌گذارند.
از سوی دیگر، معمولا خوانندگان نشریات و محصولات چاپی، در هنگام مطالعه مجله یا روزنامه، کار دیگری انجام نمی‌دهند و باعث می‌شود بیشتر به سمت تبلیغات درون آن‌ها جلب شوند.

مردم بعد از قطع ارتباط با فناوری به سمت رسانه چاپی می‌روند

قبلا به این موضوع اشاره کردیم که ما به تکنولوژی اعتیاد داریم، اما به جدا شدن و دل کندن هم عادت داریم. هنگامی که ارتباط ما از دنیای دیجیتال و مجازی قطع شود، تمایل داریم که رسانه‌های چاپی را به عنوان سرگرمی و تعامل انتخاب کنیم.

مردم بعد از قطع ارتباط با فناوری به سمت رسانه چاپی می‌روند

قبلا به این موضوع اشاره کردیم که ما به تکنولوژی اعتیاد داریم، اما به جدا شدن و دل کندن هم عادت داریم. هنگامی که ارتباط ما از دنیای دیجیتال و مجازی قطع شود، تمایل داریم که رسانه‌های چاپی را به عنوان سرگرمی و تعامل انتخاب کنیم. (تبلیغات شیراز)

تبلیغات چاپی گزینه‌های بیشتر و انعطاف پذیرتری ارائه می‌دهند

تبلیغات چاپی به شما اجازه می‌دهند مخاطبانتان را هدف قرار دهید. می‌توانید بخش‌هایی از روزنامه یا مجله را که مخاطبانتان بیشتر می‌خوانند انتخاب کنید یا تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در مجلات تخصصی ارائه شود یا مقالاتی که به مکان‌های خاص جغرافیایی اختصاص دارند. حتی می‌توانید مشخص کنید آگهی‌تان در روزنامه چهارشنبه چاپ شود یا شنبه. (تبلیغات شیراز)

فراتر از این، چاپ به شما اجازه می‌دهد تا با ارائه تبلیغات تمام صفحه، نیم صفحه یا هر اندازه دیگر، کمپین های خودرا متناسب با بودجه خود تنظیم کنید. و در نهایت، تبلیغ در محصولات چاپی به این معنی است که برای فضای تبلیغی خود با یک انسان کار می‌کنید نه با یک الگوریتم.

ارائه انعطاف پذیری و گزینه های بیشتر در تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی به شما امکان می دهد مخاطبان خود را هدف قرار دهید. شما می توانید دقیقاً بخشی از روزنامه یا مجله را انتخاب کنید که مخاطبان شما به احتمال زیاد می خوانند و تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در مجلات تخصصی ارائه شود
همچنین می توانید انتخاب کنید که تبلیغات خود را در روز چهارشنبه یا روز یکشنبه چاپ شود. فراتر از این ها ، چاپ به شما امکان می دهد کمپین های خود را متناسب با بودجه خود نیم صفحه و یا تمام صفحه تنظیم کنید .

تبلیغات چاپی به اقدام منجر می‌شوند

طبق گزارش‌ها، ۶۵ درصد از خوانندگان محصولات چاپی، معمولا پس از مشاهده‌ی آگهی، اقدامات خاصی را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، افرادی که تبلیغی را از یک فروشگاه موادغذایی مشاهده کردند، احتمال خرید آنان ۶ برابر بیشتر از میانگین فروش آن محصول شد. (تبلیغات شیراز)

مزایای تبلیغات چاپی

  • قابلیت دسترسی آسان مشتریان به اطلاعات محصول
  • جابجایی راحت انواع تبلیغات چاپی
  • امکان گزینش مشتری برای خرید
  • راهی آسان برای مقایسه مشتری با محصولات دیگر
  • حذف واسطه ها
  • کوتاهترین زمان برای جذب مشتری
  • افزایش تقاضا و فروش مستقیم محصول
  • دسترسی آسان مشتری به ایمیل و سایت صاحبین کالا (تبلیغات شیراز)
  • برقراری ارتباط سریع با مشتری
What is print advertising 2 - مزایای تبلیغات چاپی

تبلیغات شیراز

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا ذکر شد، زمانی که بین تبلیغات چاپی و دیجیتال هماهنگی ایجاد شود، نتایج شگفت انگیز می‌شود. استفاده از کدهای QR و سایر ویژگی های تعاملی در تبلیغات چاپی، به ایجاد پلی بین تبلیغات چاپی و دیجیتال منجر می‌شود.

آگهی هایی که شامل دانلود رایگان یا آدرس شبکه‌های اجتماعی هستند، تعامل با برندهای آنلاین را افزایش داده و به ترافیک سایت و ایجاد آگهی‌های دیگر کمک می‌کنند.

کمپین‌های تبلیغاتی موفق، به بازارهای هدف دست پیدا می‌کنند و به اقدام متقابل مخاطب منجر می‌شود. با درنظر گرفتن مزایای زیاد تبلیغات چاپی و اضافه کردن آن به کمپین بازاریابی خود، تبلیغ کنندگان می‌توانند قدرت چاپ و دیجیتال را در اختیار گرفته و با ایجاد آگهی بیشتر، درآمد بیشتری بدست آورند. (تبلیغات شیراز)