چگونه به یک تبلیغ نویس ماهر تبدیل شوم ؟

چگونه به یک تبلیغ نویس ماهر تبدیل شوم ؟

ایده پیشرفته تبلیغ نویسی در سایت تبشی

توهم برتری

توهم برتری یعنی اغلب افراد درباره خودشان تصور غیرواقعی دارند و خودشان را خیلی بهتر و برتر از چیزی که هستندتصور می کنند.در واقع مثل همین عکس اغلب افراد خودشان را بسیار در جایگاه بالاتری نسبت به جایگاه واقعی خودشان می بینند. (تبلیغات شیراز)

استفاده از ایده توهم برتری در تبلیغ نویسی

باید در تبلیغات شیراز خود نشان دهیم که این محصول یا این خدمت برای افراد بسیار خاص، بسیار ویژه و با سطح بسیار بالا است. یعنی به این روش نشان می دهیم این محصول یک محصول معمولی نیست.

برای افراد برتر است. چون اغلب افراد خودشان را برتر می دانند جذب این محصول می شوند و ترجیح می دهند این محصول را بخرند.

اگر آموزش ارائه می دهید، کتابی می نویسید و یا دوره آموزشی برگزار می کنید، کافی است بگویید این دوره برای افراد بسیار باهوش است. تمام افراد جامعه خودشان را بسیار باهوش تصور می کنند. سعی کنید از ایده توهم برتری به درستی در تبلیغات خود استفاده کنید. اغلب افراد خود را برتر از دیگران می دانند و از محصولات شما استفاده خواهند کرد.

چگونه تبليغ نويسي کنیم؟

تبليغ نويسي در تبلیغات شیراز کار بسیار مهمی برای پیشرفت در کسب و کار است. اگر شغلتان تجارت است، می دانید که برای جذب مشتری و به دست آوردن نتیجه ، باید تبلیغ کنید. یک تبلیغ عالی توجه را به خود جلب می کند ، باعث ایجاد علاقه به محصول شما می شود و مصرف کنندگان را با تمایل شدید برای خرید آن ترک می کند.

آن را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید (تبلیغ نویسی)

شما کدام دسته از مصرف کنندگان را هدف قرار می دهید؟ در حالت ایده آل ، هر کسی که تبلیغات شیراز شما را بخواند ، می خواهد محصول شما را بخرد ، اما در واقع اگر تبلیغات خود را متناسب با سایر مخاطبان اختصاص دهید ، احتمالاً نتایج بهتری خواهید یافت. از زبان و منابع ارجاع شده به جمعیتی که محصول شما در آن جذاب است استفاده کنید. این ممکن است یک بازگشت برای گروه های دیگر از مردم باشد ، اما صحبت با قلب افرادی که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری وفادار را دارند ، مهم است.

  • به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش خدماتی هستید كه به مردم این امکان را می دهد كه كتاب های خود را منتشر كنند ، می خواهید از زبانی استفاده كنید كه به صورت نوشتاری و ظریف به نظر برسد. از این طریق مخاطبان هدف شما – افرادی که کتابهایی را که می خواهند چاپ کنند ، نوشتند – می دانند که با شرکت شما همکاری خوبی خواهند داشت.
  • اگر کالایی را می فروشید که برای جمعیت جوانتر جذاب باشد ، مانند نوع جدیدی از آب نبات ها که باعث می شود دهان شما رنگ های رنگین کمان را روشن کند ، رسمیت را از دست داده و از زبانی که برای مخاطبان هدف شما آشنا است استفاده کنید – بچه هایی که می خواهند کمک هزینه خود را صرف آب نبات کنند. یا چه کسی می تواند بر والدین خود تأثیر بگذارد تا آب نبات برای آنها بخرد.

با یک سوال شروع نکنید (تبلیغ نویسی)

شاید بتوانید از یک سؤال بياني بسیار خلاقانه و قانع کننده فاصله بگیرید ، اما از استاندارد خود دور شوید “آیا به ماشین جدیدی احتیاج دارید؟” از نوع سوال باز. مصرف کنندگان قبلاً هزاران سوال مشابه را خوانده اند و از اینکه از آنها سؤال می شود خسته شده اند. (تبلیغات شیراز)

برای جلب توجه آنها باید کمی عمیق تر حفاری کنید. روشی خلاقانه پیدا کنید تا به مردم بگویید که آنچه را که شما نیاز داريد بدون پرسیدن یک سؤال آشکار مي كنيد.البته این نکته در کشور های مختلف با توجه به درجه پیشرفت در تبلیغاتشان فرق می کند.برای مثال: شاید هنوز در ایران شیوه ی استفاده از سوال برای جلب توجه مشتری کارآمد باشد اما در آمریکا این روش قدیمی و بی تاثیر است.

رعایت اصول تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی یا همان کپی رایتینگ (copywriting) یعنی نوشتن متن های خلاقانه و جذاب در تبلیغات شیراز که بتواند ما را به اهداف بازاریابی خود برساند، که در نهایت می‌تواند منجر به فروش بشود.

در تمام مسیر بازاریابی ما سعی میکنیم که پیام خود را در قالب های متنوع و جذابی به گوش مخاطب برسانیم زیرا اعتقاد داریم که راه چاره مشکلات و نیاز های مشتری و مخاطب هدفمان را در دست داریم و با آگاه کردن مخاطب و معرفی کار و محصول یا خدماتمان سعی میکنیم به او خدمت رسانی کنیم.

شاید شما هم تا اینجای کار را درست پیش رفته باشید و برنامه ی منظمی برای بازاریابی و تبلیغات خود چیده‌اید. حال در عمل بهتر است به نکاتی که در حوزه تبلیغ نویسی اشاره می‌شود توجه کنید.

  • تیتر

در نوشتن آگهی های تبلیغات شیراز مهم ترین بخش آگهی تیتر آن است. اگر برای نوشتن متن آگهی ها و توضیحات خدمات خود یا برای مقالاتتان 2 ساعت وقت می‌گذارید گاهی ارزش دارد با رعایت اصول تبلیغ نویسی 2 ساعت هم برای داشتن یک تیتر خوب وقت صرف کنید.

زیرا تیتر 80 درصد از اثربخشی و جذاب متن را در بر میگیرد. درواقع تیتر برای مخاطب مشخص می‌کند که آیا این مقاله یا متن آگهی برای او نوشته شده است و به دردش میخورد و اینکه آیا ارزش خواندن دارد یا نه!

  • مختصر و مفید سخن بگویید

و در آخر به یک اصل مهم در تبلیغ نویسی و اثربخش نویسی اشاره می‌کنیم و آن مختصر  و مفید صحبت کردن است. هیچ کس دوست ندارد متن های گیج کننده، پیچیده یا طولانی بخواند! مخصوصا اگر آن متن می‌خواهد یک تبلیغات شیراز باشد. فراموش نکنید که از جادوی کلمات استفاده کنید و پیامتان را به با کمترین کلمات به بهترین و ساده ترین شکل ممکن بنویسید تا مخاطب آسوده و راضی باشد.

unnamed 2 - چگونه به یک تبلیغ نویس ماهر تبدیل شوم ؟

تبلیغات شیراز

کلام آخر

 

در نهایت به انتهای مقاله آموزش تبلیغ نویسی در تبلیغات شیراز رسیدیم. تمام سعی خودم را کردم تا به زبان ساده و البته به شکلی کاربردی و جذاب مباحث مهم کپی رایتینگ را به شما آموزش بدهم. با توجه به اینکه در زمینه تبلیغ نویسی، نیمچه‌دانش و تخصصی داریم، اگر سوالی در مورد مطالب آن داشتید، آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگو باشم. همینطور ممنون می‌شوم نظرتان را در مورد این مطلب در بخش نظرات با من به اشتراک بگذارید. با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان.

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز