پرطرفدار و ارزان ، تور استانبول سلام پرواز

پرطرفدار و ارزان ، تور استانبول سلام پرواز

 

در این گفتار بنا داریم پرطرفدارترین تورهای استانبول را به همراه مزایا و معایبشان به شما معرفی و در کنار آن لیست قیمت و زیر و بم خرید تور استانبول ارزان را هم با شما مرور کنیم تا خرید مناسب تری داشته باشید. با خواندن این متن، به راحتی می‌توانید برای سفرتان تصمیم بگیرید و در انتخاب تور استانبول حرفه ای تر عمل کنید.

 

 انواع تورهای استانبول

ابتدا انواع تورهای استانبول سلام پرواز را بر اساس تعداد روزهای برگزاری‌شان برای شما تشریح می کنیم .در حال حاضر، تورهای استانبول تعداد روزهای متنوعی از نقطه نظر تعداد شب های اقامت دارند. در حال حاضر 4  نوع تور استانبول برگزار می شوند که بسیار پرطرفدار هستند . تورها از کمترین تعداد اقامت شبانه تا بیشترین آن از3  تا 7 شب است.

 

تور استانبول 3 شب و 4 روز

تور استانبول ۳ شب و ۴ روز مطلوب کسانی است که می‌خواهند با کمترین هزینه و صرف زمان به استانبول سفر کنند و فرصت کافی برای چند روز سفر ندارند. در این تورهای استانبول، شما فقط سه شب اقامت در هتل خواهید داشت.مزیت تورهای 3 شب و 4 روز استانبول این است که به دلیل کم بودن مدت اقامت، شما مبلغ کمتری را می‌توانید برای تور پرداخت کنید. اما در مقابل بزرگترین معایب این تورها، فشرده بودن سفر است، چرا که شما فرصت کافی برای گشت‌وگذار آثار دیدنی در استانبول را ندارید و ممکن است طی چنین سفری به دلیل فشردگی برنامه سفر ، دچار خستگی شوید.

و ارزان ، تور استانبول سلام پرواز - پرطرفدار و ارزان ، تور استانبول سلام پرواز

اگر در حال حاضر در فصل زمستان 1401 که اوقات کم طرفدار استانبول هم هست، بخواهید سفر کنید، برای یک تور استانبول با پرواز ایرانی در یک هتل ۳ ستاره، حدود ۷ میلیون تومان کافی است. هر چه هتل شما دارای کیفیت بیشتر و ستاره بالاتری باشد بدون شک به قیمت تور  استانبول افزوده می‌شود.

 

تور استانبول 4 شب و 5 روز

اگر تصور می‌کنید یک روز بیشتر دلتان می‌خواهد در استانبول بمانید که نه آنقدرها سفرتان عجله‌ای شود  و نه آنقدر طولانی تور استانبول ۴ شب و ۵ روز می‌تواند گزینه بعدی شما باشد. اگر هتلی که می‌خواهید انتخاب کنید لوکس نباشد، قیمت تور ۴ شب استانبول با تور ۳ شب تفاوت خیلی فاحشی نخواهد داشت و شما می‌توانید با مبلغ معقولی، تور استانبول را تهیه نمایید.

 

تور استانبول 4 شب چندان تفاوتی با تور قبلی که معرفی کردیم ندارد فقط از نظر هزینه کمی گرانتر می‌شود و به لحاظ فرصت سفر، اندکی فراغ بال بیشتری خواهید داشت . اما اگر می خواهید بدانید بین این دو پکیج استانبول کدام بهتر است قطعا پیشنهاد می‌کنیم تور استانبول 4 شب را انتخاب کنید چون حداقل یک روز تمام فرصت دارید و هزینه‌ هم تفاوت چندانی ندارد.

 

 

 

تور استانبول 5 شب و 6 روز

تور استانبول ۵ شب و ۶ روز هم یکی دیگر از انواع تورهای استانبول است که طرفدارانی دارد. علت اینکه بسیاری از افراد تور استانبول 5 شب را انتخاب می‌کنند این است که در این قالب هم فرصت گشت و گذار در استانبول فراهم است و هم آنقدر طولانی نیست که حوصله‌شان سر برود.

 

اگر بخواهیم معایب تور استانبول 5 شب را ذکر کنیم ، لازم است به این مورد اکتفا کنیم که با توجه به تعداد روزهای اقامت بیشتر در این تور، قیمت تور استانبول هم افزایش پیدا می‌کند؛ یعنی مثلا اگر بخواهید در بهمن ‌ماه یک تور استانبول 5 شب ارزان بخرید، حداقل 7 تا 8 میلیون باید برایش در نظر بگیرید.

 

تور استانبول 7شب و  8 روز

گردشگران ایرانی که می‌خواهد استانبول را درست و حسابی بگردند و لمس کنند، فقط به تور استانبول 7 شب و 8 روز فکر می‌کنند. خیلی اوقات ممکن است حتی از زبان این افراد بشنوید که یک هفته هم برای استانبول کفایت نمی کند و جاهای نادیده بسیاری هنوز در چک لیست باقی مانده است. با توجه به اینکه برای سفر یک هفته‌ای به استانبول، نیاز به مرخصی طولانی است، این تورها معمولا در روزهای تعطیل یا بین التعطیلین خیلی طرفدار پیدا می‌کنند.

همان‌طور که  گفتیم، مزیت تورهای 7 شب استانبول، داشتن فرصت کافی برای دیدار از شهر استانبول با صبر و حوصله است اما در عوض، این تورها جزو گرانترین تورهای استانبول محسوب می‌شوند چرا که تعداد روزهای اقامتشان زیاد و دارای پروازهای یک هفته ای است. همچنین فراهم کردن یک هفته مرخصی برای افراد شاغل دشوار است. اما با تمام این صحبت ها، طرفداران تورهای استانبول 7 شب و 8 روز معتقدند ((یه بار بیشتر که استانبول سفر  نمی کنی، پس سفرت کامل و سر فرصت باشه ))

قیمت تورهای استانبول ۷ شب و ۸ روز با پروازهای ایرانی از حدود هشت و نیم میلیون تومان شروع می‌شود و هر چه کیفیت هتل بهتر می‌شود، گرانتر می‌شود. البته این مسئله را فراموش نکنید که در روزهای تعطیل قیمت همه تورهای استانبول 7 شب گرانتر است زیرا مشتریان بیشتری هم دارد.

 

ترفندهایی برای خرید تور ارزان استانبول

حالا که با انواع تورهای استانبول آشنا شدید، وقت آن است که از ترفندهای خرید تور ارزان استانبول بشنوید تا اگر قصد سفر به این شهر بی‌نظیر ترکیه را دارید، با بودجه ارزان تری راهی سفر به استانبول شوید:

مثلا تور استانبول نوروز  1402 ، بهار و تابستان بسیار پرطرفدارند. اگر قصد خرید تور استانبول به قیمت ارزان را دارید بهتر است برای پاییز و زمستان فکر کنید. اگرچه فصل بهار به خاطر تعطیلی‌های زیاد نوروزی و تابستان به خاطر تفریحات آبی و هوای استانبول بسیار پرطرفدار است اما بدانید که پاییز و زمستان استانبول هم بسیار زیباست و هم قیمت مناسب تری دارد که آن شهر را کاندیدای سفری جذاب می کند.

 

برای خرید تور ارزان استانبول - پرطرفدار و ارزان ، تور استانبول سلام پرواز

همچنین تعطیلات و آخر هفته‌ها را فراموش کنید؛ اگر می توانید طی ایام غیر تعطیل به استانبول سفر کنید. شما این اشتباه را نکنید! معمولا مسافران برای اینکه مرخصی کمتری بگیرند، روزهای تعطیل را انتخاب می‌کنند در حالی که سفر در طول هفته و ایام غیر تعطیل هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

از سویی دیگر ایرلاین و برندش خیلی تفاوتی ندارد؛ درست است که بعضی ایرلاین‌ها هم کیفیت بهتری دارند و هم به موقع‌ پرواز می‌کنند اما برندهای معروف کمی گرانتر هستند، تصمیم با خود شماست.

لازم به ذکر است یکی از عواملی که قیمت تور استانبول را افزایش می‌دهد، میزان خدمات و ارزش افزوده ای است که شما از آژانس مسافرتی دریافت می‌کنید. اگر اهل جستجو در گوگل باشید دیگر هیچ نگرانی وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید با مقایسه خدمات آژانس های مسافرتی، بهترین انتخاب خود را انجام دهید. درست است که تعداد روزهای اقامت نسبت مستقیم با قیمت دارد؛ اما اگر تور خود را از چارتر کننده های معتبری بگیرید قیمت تور استانبول هم ارزانتر می‌شود.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با انواع تورهای استانبول آشنا کنیم و از ترفندهای خرید تور استانبول ارزان بگوییم. خوشبختانه استانبول از آن دسته مقاصدی است که به دلیل محبوبیتش بین ایرانی‌ها هم تنوع خوبی دارد و هم اطلاعات فراوانی درباره‌اش وجود دارد. پس با خواندن این متن احتمالا دیگر دید نسبتا خوبی نسبت به خرید تورهای استانبول پیدا می‌کنید. حالا کافی است تا با آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان به شماره 02122221500 تماس بگیرید تا تور مطمئن با قیمت‌های مناسب را رزرو کرده و رضایت کافی را از سفر به استانبول کسب نمایید.