انواع تبلیغات آنلاین

انواع تبلیغات آنلاین

تبلیغات چیست؟

اجازه بدهید از معنی خود کلمه تبلیغ شروع کنیم؛ تبلیغ یعنی رساندن پیام، اطلاع‌رسانی کردن. (آگهی شیراز)

تبلیغات در اصطلاح یعنی پیامی که به مخاطب می‌رسانید تا توجهش را به ایده، محصول، خدمت یا شرکتتان جلب کنید. این پیام در واقع یک فراخوان یا call to action عمومی است که قرار است در چند دقیقه (یا حتی چند ثانیه) ما را مجاب کند که با این محصول تجربه بهتری خواهیم داشت.

 قدرت تبلیغات در دنیای امروز

دنیای تبلیغات دنیای عجیبی است. دنیایی پر از پیام‌ها، فکرها و احساس‌ها. ما به هر جایی که می‌رویم و هر جایی که نگاه می‌کنیم، با پیام‎ها درگیر هستیم. تبلیغات کاری کرده‌است که ما دیگر لازم نیست به خودمان فکر کنیم که چند وقت بعد، چه چیزی برای ما جذاب خواهد بود. (آگهی شیراز)

ما باید روی یک نیمکت راحت بنشینیم و شمابا تبلیغات خود به ما بگویید که چگونه زندگی کنیم، دنبال چه چیزی باشیم، چه چیزی بخوریم، خانه ما چه شکلی باشد، چگونه با مردم ارتباط برقرار کنیم یا هر جنبه‌ای از زندگی که برای ما مهم است. این است قدرت تبلیغات.

تبلیغات

تبلیغات به شکل شگفت‌انگیزی تغییر کرده است و به ابزاری مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف‌کننده بدل شده است. این روزها، شاهد وجود روش‌های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی هستیم.

انواع روش‌های تبلیغات امروزی به مدد اینترنت و فضای مجازی، باعث شده است دست افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، به‌شدت باز شود. حالا دیگر انواع روش های تبلیغات محدود به روش‌های قدیمی نیست. (اگهی شیراز)

امروز ویدیوهای ویروسی یا همه‌گیر در سطح شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سایت‌ها، فضاهای گفت‌وگوی کاربران درباره‌ی برندها و… شکل انواع روش های تبلیغات را دگرگون کرده است.

تبلیغات دیجیتالی

تبلیغاتی که در سطح اینترنتی می‌بینید، در حوزه‌ی تبلیغات دیجیتالی قرار می‌گیرند. در بسیاری از سایت‌ها، تبلیغات مختلفی وجود دارند و این تبلیغات یکی از روش‌های عمده‌ی کسب درآمد برای وب‌سایت نمایش‌دهنده‌ی آن هستند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

پلتفرم های رسانه های اجتماعی محتواها چقدر ارزشمند هستند، و به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهند که گزینه حمایت یا تقویت پست ها را انتخاب کنید. (آگهی شیراز)

تبلیغات اجتماعی پیام شما را در مقابل مخاطبان هدف تان قرار می دهد و آن ها را تشویق می کند تا تعامل کنند، یا کلیک کنند و حتی خریدی انجام دهند. بیشتر و بیشتر، سایت های رسانه های اجتماعی فضای تبلیغ را بر محتوای ارگانیک در اولیت بالاتری قرار می دهند، خب زیرا درآمد بیشتری به همراه دارد.

اگر شما در حال ساخت یک کسب و کار یا یک برند هستید، در نظر داشته باشید حتما از برخی تبلیغات شبکه های اجتماعی استفاده کنید. با این کار نه تنها محصول یا خدمت خود را تبلیغ می کنید، بلکه صفحه خود را نیز در شبکه های اجتماعی رشد می دهید.

تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی تلفیق تبلیغاتی دیجیتالی و تبلیغات روزنامه ها و مجله هاست. در واقع تبلیغات دیجیتال، نسخه به روز شده ی تبلیغات روزنامه ها و مجلات است. (آگهی شیراز)

به این صورت که شما فضاهای تبلیغاتی وب سایت های پر بازدید که مورد توجه مخاطبان آن وب سایت است را خریداری نموده و تبلیغات متنی خودتان را در آن بخش ها قرار می دهید. که در واقع این کار دقیقا شبیه به تبلیغات رسانه ای چاپی سنتی است.

تفاوت عمده تبلیغات نمایشی و تبلیغات در مجلات و ماهنامه ها و روزنامه ها، استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو برای دستیابی به مخاطبان هدف شما در هنگام جستجوی کاربران است.

این نوع تبلیغات به طور معمول جزو تبلیغات Pay Per Click ( پرداخت به ازای هر کلیک ) است، یعنی شما برای کلمات کلیدی پر طرف در کسب و کار خودتان، هزینه ای به موتورهای جستجو ( مثلا گوگل ) پرداخت می کنید تا در صدر نتایج این جستجوگر باشید. (آگهی شیراز)

تبلیغات نامحسوس یا Product Placement

احتمالا برایتان پیش آمده که زمانی که در حال مشاهده یک فیلم، سریال یا برنامه ی تلویزیونی هستید، برند نوشابه ای که مقابل بازیگران آن است یا چیپسی که کودکان در آن فیلم مشغول خوردنشان هستند، توجهتان را جلب کند. این نوع از تبلیغات، همان تبلیغات نامحسوس یا “قرار دادن محصول” هستند.

نیازی نیست در ابتدای کار به قرار دادن محصولات یا کالای خود دست به دامن تهیه کنندگان فیلم و سریال ها شوید. می توانید بسیار کوچکتر شروع کنید، مثلا با اینفلوئنسرهای اینستاگرام صحبت کنید یا همینطور با افرادی که در Youtube اقدام به ساخت ویدیوهای کوتاه می کنند. (آگهی شیراز)

ایمیل مارکتینگ ( بازاریابی ایمیلی )

ایمیل مارکتینگ، موثرترین و مهمترین نوع تبلیغات در سال 2020 شناخته شده است. اینکه بتوانید تبلیغات خودتان را برای عده ی زیادی از مشتری ها یا مخاطبانی که به کسب و کار شما نیاز دارند ارسال کنید، بازده بسیار خوبی خواهد داشت.

البته بهترین روش برای ایمیل مارکتینگ این است که شما در وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود اقدام به دریافت ایمیل های کاربرانتان کنید ( در قالب سیستم عضویت، یا سیستم خبرنامه ) تا بتوانید ایمیل های تبلیغاتی تان را مستقیم به بازار هدف خود ارسال کنید. (آگهی شیراز)

بازاریابی رویدادی

اینکه یک مجموعه ی مورد توجه، مانند یک تیم ورزشی، لباس هایی با تبلیغ شما را به تن کنند، یا به عنوان اسپانسر یک رویداد خیریه فعالیت کنید، بخش زیادی از مردم نام برند شما را میشنوند و ممکن است ترغیب شوند در مورد آن بیشتر بدانند. شرکت های بسیار زیادی این نوع از تبلیغات را با جدیت دنبال می کنند.

تبلیغات نامحسوس یا Product Placement

احتمالا برایتان پیش آمده که زمانی که در حال مشاهده یک فیلم، سریال یا برنامه ی تلویزیونی هستید، برند نوشابه ای که مقابل بازیگران آن است یا چیپسی که کودکان در آن فیلم مشغول خوردنشان هستند، توجهتان را جلب کند. این نوع از تبلیغات، همان تبلیغات نامحسوس یا “قرار دادن محصول” هستند. (آگهی شیراز)

نیازی نیست در ابتدای کار به قرار دادن محصولات یا کالای خود دست به دامن تهیه کنندگان فیلم و سریال ها شوید. می توانید بسیار کوچکتر شروع کنید، مثلا با اینفلوئنسرهای اینستاگرام صحبت کنید یا همینطور با افرادی که در Youtube اقدام به ساخت ویدیوهای کوتاه می کنند.

85432 - انواع تبلیغات آنلاین

آگهی شیراز

در سایت تبشی با ما همراه باشید.

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

دیوار شیراز

شیپور شیراز