تبلیغات موبایلی و تلفنی چیست

تبلیغات موبایلی و تلفنی چیست

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق موبایل

گوشی‌های هوشمند همان موجوداتی‌اند که صبح اول به آنها سلام می‌کنیم و شب آخرین چیزی هستند که کنار می‌گذاریم و می‌خوابیم. کجا بهتر از آنجا برای بازاریابی؟ (استخدام شیراز)

بازاریابی همیشه همان جایی است که ما هستیم. همان جایی که وقت صرف می‌کنیم. موبایل مارکتینگ هم با همین دید به سراغ تمام امکان‌هایی که برای تبلیغ و بازاریابی در موبایل ما پیدا می‌کند می‌رود و ابزارهایش بسیار گسترده‌اند.

از SMS و شبکه‌های اجتماعی تا اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها. حالا موبایل‌ها علاوه بر اینکه از ابزارهای اصلی ما برای گشت و گذار در اینترنت هستند، از ابزارهای اصلی خرید کردن هم هستند. (استخدام شیراز)

اگر قصد دارید کسب و کاری را در فضای آنلاین معرفی کنید نکات زیادی هست که به شما کمک می‌کند از موبایل مارکتینگ استفاده کنید.

در این مطلب در سایت تبشی سعی می‌کنیم مهم‌ترین موضوعات را درباره آن مطرح کنیم تا برای شروع فعالیت در این زمینه بهتر تصمیم‌گیری کنید.

شبکه‌های اجتماعی از جمله شناخته‌شده‌ترین راههای بازاریابی در ابزارهای موبایلی هستند که اغلب با آن آشنایی داریم. بسیاری از کسب و کارها بازاریابی از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ یا تبلیغات در پیج‌های شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام توانسته‌اند مشتریان جدیدی پیدا کنند. (استخدام شیراز)

بازاریابی موبایلی چیست

شاید اولین سوالی که در زمینه بازاریابی موبایل به ذهن شما برسد این است که اصلاً بازاریابی موبایل و موبایل مارکتینگ چیست ، و چرا باید از بازاریابی موبایلی استفاده کنیم ، در پاسخ به این سوال باید گفت که به کلیه فرایند های بازاریابی که از طریق موبایل انجام میشود که منجر به فروش و معرفی محصول و یا خدماتی می شود بازاریابی موبایل گفته می شود، (استخدام شیراز)

به طور کلی بازاریابی موبایل تاثیر بسیار خوبی بر روی یک کسب و کار خواهد داشت خصوصاً اگر یک کسب و کار بازاریابی موبایل را برای کسب و کار خود بسیار پر اهمیت و با ارزش بداند.

بازاریابی موبایلی بهترین راهکار برای رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی

تلفن همراه بستر خاص خود را دارد که براساس آن می توانید استراتژی های پیچیده بازاریابی از طریق موبایل را بسازید و از راه های کاملاً جدید به مشتریان خود برسید . (استخدام شیراز)

هم چنین بازاریابی موبایل این امکان را به شما می دهد تا از نقاط تماس منحصر به فرد سرمایه گذاری کرده و روش های جدیدی را برای دسترسی به مخاطبان خود قبل از رقابت فراهم کنید.

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست؟

امروزه تلفن‌های هوشمند راه‌های دسترسی و ارتباط با برندهای تجاری را دگرگون ساخته‌اند. هر فعالیت قابل انجام از طریق کامپیوترهای شخصی، از باز کردن یک ایمیل تا یک وب سایت و خواندن محتوای آن، هم اینک از طریق گوشی‌های هوشمند نیز انجام می‌شوند. (استخدام شیراز)

همه این موارد صرفا از طریق صفحه کوچک تلفن همراه قابل دسترسی است. در نظر داشته باشید که:

  • 80 درصد از کاربران اینترنت حداقل یک گوشی هوشمند دارند
  • پلتفرم‌های موبایل نظیر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، 60 درصد زمان یک رسانه دیجیتال برای کاربران در کشورهای پیشرفته‌ای نظیر آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند
  • شرکت گوگل امکان پیش‌بینی جستجوهای اینترنتی از طریق موتور جستجوی خود در دستگاه‌های موبایل را فراهم کرده است و حتی الگوریتم جدید گوگل نشان ابتدا نسخه موبایلی وبسایت‌ها را بررسی می‌کند(Mobile-First index). (استخدام شیراز)

یک تبلیغ موثر در بازاریابی موبایلی به معنای درک دقیق مخاطبان گوشی‌های هوشمند، طراحی محتوای مفید و تعریف یک استراتژی مشخص بازاریابی ازطریقSMS/MMS و اپلکیشن‌های موبایلی است.

چرا موبایل مارکتینگ مهم است؟

کاربران ۸۹٪ از وقت خود را صرف برنامه های تلفن همراه می کنند و دستگاه های تلفن همراه را به یک ارتباط غالب تبدیل می کنند.
نمای کلی و میزان محتوا در دستگاه های تلفن همراه به دلیل کوچکتر بودن آنها ساده شده است. (استخدام شیراز)

از آنجا که دستگاه های تلفن همراه از رایانه های کوچکتر و سبک تر هستند ، کاربران می توانند به راحتی آنها را در همه جا حمل کنند و در هر زمان که بخواهند خرید انجام دهند.

-موبایل زمان خرید را ۲۰ درصد سرعت می بخشد.

-در مقایسه با یک سال پیش، ۵۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند انتظار دارند که بلافاصله در هنگام استفاده از دستگاه های خود چیزی بخرند.

-۹۱ درصد از کاربران تلفن های هوشمند پس از دیدن تبلیغات مربوطه، برنامه ریزی خرید یا خرید کالاهای خاص را انجام می دهند. (استخدام شیراز)

– دو سوم مشتریانی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند، احتمالاً از مشاغلی که دارای برنامه یا وب سایت های تلفن همراه با محتویات سفارشی شده در محل خود هستند، خریداری می کنند.

-۴۰ درصد از معاملات آنلاین بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.

Mobile advertising1 2 - تبلیغات موبایلی و تلفنی چیست

استخدام شیراز

تبلیغات موبایلی

پلت فرمهای شبکه های اجتماعی و تبلیغات تلفن همراه ترکیبی عالی هستند که منجر به بازگشت بیشتر سرمایه‌گذاری نسبت به بسیاری از تلاش‌های بازاریابی دیگر می‌شود. (استخدام شیراز)

اگر به همه وب سایتهای شبکه های اجتماعی نگاه کنید، مطالعات نشان می‌دهند که ۳۰ درصد از زمانی که کابران آنلاین هستند ، توسط یک کاربر معمولی صرف فعالیت‌های شبکه های اجتماعی می‌شود. این کار پتانسیل زیادی برای تبلیغ کنندگان ارائه می‌دهد.

طبق مطالعهای که توسط شبکه های اجتماعی انجام شد، بیش از ۶۰ درصد از تمام فعالیت‌های شبکه های اجتماعی بر روی دستگاه‌های تلفن همراه می باشد.

به علاوه، احتمال اینکه افراد پست‌های شبکه های اجتماعی را نسبت به کامپیوتر به اشتراکبگذارند خیلی بیشتر است. یک پلت فرم وب سایت‌های شبکه های اجتماعی که واقعا از این ادعا پشتیبانی می‌کند Pinterest استکه گزارش می‌دهد که تا حد ۷۵ درصد از پست‌ها از طریق تلفن همراه ساخته شده‌اند. (استخدام شیراز)

موبایل هر روز نقش پر رنگ تری پیدا می کند و اگر پیش بینی ها درست باشند، به زودی استفاده از دسکتاپ را تحت الشعاع قرار می دهد. اگر شما تاکنون استراتژی بازاریابی موبایلی تدارک ندیده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که این کار را شروع کنید.

موبایل مارکتینگ چگونه کار می کند؟

موبایل مارکتینگ شامل تبلیغاتی است که بر روی تلفن های هوشمند، تبلت ها یا سایر دستگاه های همراه نمایش داده می شوند. فرمت، سفارشی سازی و سبک تبلیغات موبایل مارکتینگ می تواند بر اساس پلت فرم های شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل متفاوت باشد. (استخدام شیراز)

با توجه به اینکه امروزه بسیاری افراد اوقات خود را با گوشی های هوشمند خود سپری می کنند، فضای موبایل فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد. بر طبق آخرین آمار ها ۵۰ درصد از جستجو های موبایلی به خرید منتهی می شوند. بنابراین می توان گفت موبایل ابزار بسیار ارزشمندی برای تبلیغات می باشد.

نیازمندی های شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

شیپور شیراز

آگهی شیراز