انواع تبلیغات

انواع تبلیغات

انواع رسانه‌ها در تبلیغات اینترنتی

در دنیای دیجیتال، دو رسانه برای تبلیغ دارید. یکی تبلیغ از طریق موبایل و اپلیکشن‌های آن مانند شیپور شیراز است و یکی از طریق وب‌سایت‌ها مانند سایت تبشی. استفاده از این دو رسانه بستگی به مشتریان هدف و نوع محصول یا خدمت شما دارد.

انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی

انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی شیپور شیراز وجود دارد که در کانال‌ها و رسانه‌های گوناگون اجرا می‌شوند. هرکس با توجه به کسب‌و کاری که دارد و هدفی که از آن تبلیغ دنبال می‌کند، باید یک روش مناسب انتخاب کند.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

این یک مورد را دیگر خیلی خوب می‌شناسید. اول با شبکه پر طرفدار اینستاگرام شروع می‌کنیم. اولین راه این است که شما یک پیج برای شرکت یا فروشگاه یا کسب‌وکار خود داشته باشید و تبلیغات خود را در آن پیج قرار دهید.

دومین راه، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی توسط افراد تأثیرگذار است که جدیداً در شبکه‌های اجتماعی به‌شدت رواج پیدا کرده‌‌است. در این روش به کمک افراد محبوب مثل هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های مشهور و… که مردم آن‌ها را دوست دارند و دنبال می‌کنند، پیام تبلیغاتی خود را در شیپور شیراز به مردم می‌رسانید.

تبلیغ برند

تبلیغ برند یکی از انواع تبلیغات شیپور شیراز است که برای برقراری ارتباط قوی و طولانی‌مدت با مصرف‌کنندگان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خرده‌فروشی یا تبلیغات محیطی

شرکت‌ها در تبلیغات محیطی بر روی خرده‌فروش‌ها، توزیع‌کنندگان و نمایندگی‌هایی که کالاهایشان را در یک منطقه جغرافیایی خاص می‌فروشند تمرکز دارند. تبلیغات محیطی در شیپور شیراز یا خرده‌فروشی شامل اطلاعات مربوط به محصولات موجود در فروشگاه‌های محلی است. هدف این نوع تبلیغات محیطی، تمرکز بر متمایز نشان دادن خرده‌فروشیِ مربوطه‌ از سایر خرده‌فروشی‌هاست.

دسته بندی تبلیغات براساس میزان نفوذپذیری

  • ATL = Above The Line همانند تبلیغات تلویزیون، رادیو، روزنامه و…
  • BTL = Below The Line همانند تبلیغات فروشگاه ها، اسپانسرینگ، بیلبورد و …. (شیپور شیراز)
  • TTL = Through The Line درواقع همان تبلیغات یکپارچه و 360 درجه می باشد. یعنی استفاده همزمان از BTL و ATL .

انواع تبلیغات براساس کانال های ارتباطی (بستر تعامل با مخاطب، Medium)

  • تبلیغات چاپی: Print Advertising
  • تبلیغات رسانه ای: Broadcast Advertising
  • تبلیغات محیطی: Outdoor Advertising
  • تبلیغات دیجیتالی: Digital Advertising (شیپور شیراز)
  • تبلیغات ادغامی /همکار Product /Brand Integration : (معرفی و استفاده از برند یا محصولی در حین نمایش یا ارائه برندی دیگر، مثل ( Product placement
  • تبلیغات تلفنی: Phone Advertising

تبلیغات دیجیتالی

تبلیغاتی که در سطح اینترنتی مانند شیپور شیراز یا سایت تبشی می‌بینید، در حوزه‌ی تبلیغات دیجیتالی قرار می‌گیرند. در بسیاری از سایت‌ها، تبلیغات مختلفی وجود دارند و این تبلیغات یکی از روش‌های عمده‌ی کسب درآمد برای وب‌سایت نمایش‌دهنده‌ی آن هستند.

تبلیغات موبایلی و تلفنی

از میان انواع روش های تبلیغات جدید، تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت کلی‌تر تبلیغات در سطح دستگاه‌های کوچک و قابل‌حملی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به‌شدت رواج پیدا کرده است.

به کمک این دستگاه‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… به‌سادگی پای تبلیغات (شیپور شیراز)) به این ابزارها نیز باز شده است. اما در استفاده از این رسانه‌ها نیز باید نهایت دقت و توجه را به‌کار برد، زیرا ممکن است بی‌برنامگی و تبلیغات انبوه باعث آزار مخاطبان شود.

هر یک از این روش‌های جدید تبلیغات در صورت اغراق و بی‌برنامگی می‌توانند موجب اثرات معکوس بشوند.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی به عنوانی یکی از محرک های اصلی فروش جایگاه ویژه ای در اشکال مختلف تبلیغات دارد. اگر یک چیز حتمی درباره تبلیغات وجود داشته باشد، این است که متفاوت بودن چیز خوبی است. بسیار پیش می آید که مصرف کنندگان از آگهی های دیجیتال خسته می شوند، درست در این زمان است که بازگشت به برگه های چاپی، و احساس لمس کردن و پایداری که به وجود می آورند، قطعا گزینه خوبی است. (شیپور شیراز)

تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی، که به رسانه محیطی نیز معروف است، در طی ۲۰ سال گذشته به روشی دائمی برای تبلیغات تبدیل شده است. این روش به طور گسترده و برای هر چیز نامتعارفی به کار برده شده و معمولا مصرف کننده را به مشارکت یا تعامل دعوت می کند. در این نوع از تبلیغات، مکان و زمان بسیار اهمیت دارد. نیروهای محرک پشت بازاریابی چریکی، ایده های خلاقانه و نوآوری هستند و نه بودجه های کلان. اغلب در این کمپین ها شما از طریق تبلیغات دهان به دهان و رسانه های اجتماعی به گسترش محصول و یا خدمت خود می پردازید. (شیپور شیراز)

موارد زیر شکل های مختلف و کانال های گوناگونی است که تبلیغات در طول این سال ها حضور داشته است:

  • تبلیغات چاپی و پوستر
  • روزنامه و مجلات
  • تبلیغات بیرونی و بیلبورد
  • تبلیغات حمل و نقل عمومی
  • اسپانسرینگ برنامه های تلویزیونی و رویدادها
  • رادیو
  • اسپانسرینگ محتوای سایت
  • تبلیغات تلویزیونی (شیپور شیراز)
  • پاپ آپ های آنلاین و تبلیغات موتورهای جستجو
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات می تواند شبیه چیزهای مختلفی به نظر برسد.

رپورتاژ آگهی (Reportage):

در مطبوعات مطالبی با عنوان «ادورتوریال» (Advertorial) وجود دارند که در ایران با عنوان «رپورتاژ آگهی» شناخته شده‌اند.

در فضای وب و در برخی وب‌سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات شیپور شیراز استفاده می‌شود. گزارش‌ها و خبرهای تبلیغ‌کننده‌ی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب «گزارش آگهی‌ها» و «خبر آگهی‌ها» در برخی وب‌سایت‌ها مانند سایت تبشی منتشر می‌شود.

تبلیغات سنتی غیر اینترنتی

  • چاپ و بخش کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، تراکت ، هدایای تبلیغاتی
  • درج آگهی در روزنامه های نیازمندیها مانند همشهری و سایر روزنامه های کثیر الانتشار و تبلیغات در مجله های مختلف تبلیغاتی
  • تبلیغات در بیلبورد های کوچک و بزرگ داخل و خارج شهر (شیپور شیراز)
  • تبلیغات در تلویزیون یا تیزر تبلیغاتی که بصورت ویدئو در شبکه های مختلف صداوسیما پخش میشود
  • طراحی غرفه نمایشگاهی و شرکت در نمایشگاه های مرتبط
  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای گروهی از مخاطبان یا مردم منطقه ای از شهر که مورد نظر ماست
  • بازاریابی تلفنی و بازاریابی در سطح شهر ، نمایشگاه ها و …

تبلیغات اینترنتی

  • طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
  • سئو سایت برای حضور در رتبه اول تا سوم جستجوی گوگل
  • تبلیغات در گوگل که در رتبه اول نتایج جستجو بصورت ویژه نمایش دارد
  • تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی در وبسایت های پربازدید (شیپور شیراز)
  • انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبان یا گروهی از کاربران اینترنتی
field of digital advertising۷ - انواع تبلیغات

شیپور شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز