مفهوم بازاریابی در کتاب مدیریت بازاریابی، نوشته فلیپ کاتلر، مفهوم بازاریابی به زبان ساده بیان شده است. به طور خلاصه، بازاریابی تلفیقی از هنر و دانش برای ایجاد و ارائه ...
بازاریابی Business to Business ( که معمولا با نام بازاریابی B2B شناخته می شود) شامل فروش محصول و یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است. تکنیک های بازاریابی B2B ...
همانطور که قبلتر در آمارهای جهانی بررسی کردیم، هر کاربر اینترنت حدود 2 ساعت و 24 دقیقه به صورت روزانه وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی میکند. (استخدام شیراز) ...
این روزها بسیاری از کاربران ایرانی برای دنبال کردن اخبار روز، ارتباط برقرار کردن با دوستان خود و حتی خرید آنلاین از فروشگاههای مختلف از شبکههای اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، ...
تبلیغات شبکه های اجتماعی به سرعت به روشی موثر برای افزایش فروش، بدل شده است. شبکه های اجتماعی همچنین به شناخته شدن نام تجاری نیز کمک میکند. (استخدام شیراز) امکان ...
امروزه یکی از روشهای نوین و کارامد در حوزه مارکتینگ استراتژی، استفاده از استراتژی های بازاریابی ایمیلی (Email Marketing Strategy) است که دو مزیت بزرگ ایمیل مارکتینگ قیمت و راحتی ...
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی یکی از راه های ارتباطی و ارسال پیام به مشتریان و مخاطبان هدف است. این پیام ها می توانند محتوای مختلفی از جمله ...
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی شاید تعریف سخت و پیچیدهای نداشته باشد. در واقع ایمیل مارکتینگ یعنی استفاده از ابزار ایمیل و ارسال پیام به مخاطبان هدف در راستای جذب ...
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روشهای گوناگون بازاریابی است. این روش در مقایسه با اکثر روش های بازاریابی دارای مزایای قابل توجهی است. (دیوار شیراز) ایمیل مارکتینگ یکی ...
تاریخچه ایمیل مارکتینگ به چه دوره ای باز می گردد و اولین کسی که از این روش برای تبلیغات هدفمند استفاده کرد چه کسی بود؟ (دیوار شیراز) ایمیل مارکتینگ در ...
دیوار مارکتپلیسی است که عملکرد آن تلفیقی از دو مدل تجاری، کسبوکار با مشتری و مشتریبا مشتری است. (آگهی شیراز) سایتهایی که بر پایه مدل مشتریبا مشتری کار میکنند، درآمد ...
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که از اهمیت ویژهای در بازاریابی محتوا برخوردار است. (دیوار شیراز) متخصصان دیجیتال مارکتینگ، هر زمان میخواهند استراتژی محتوا را برای یک کسب و کار ...
تبلیغات همسان یا Native advertisement مدتی است که در ایران توسط وب سایت های مختلف فعال شده است و استقبال خوبی از آن انجام شده است. (آگهی شیراز) اینگونه از ...
تبلیغات همسان چیست ؟ تبلیغات همسان (native ads) نوعی از تبلیغات دارای هزینه است که در سایتهایی که مخاطبان هدف یک برند، به آنها سر میزنند، نمایش داده میشود. (آگهی ...
تبلیغات همسان یا Native advertisement مدتی است که در ایران توسط وب سایت های مختلف فعال شده است و استقبال خوبی از آن انجام شده است. آگهی شیراز در سایت ...
این روزها تعداد تبلیغات همسان (Native ads)، به سرعت در حال رشد است. بسیاری از تبلیغدهندگان، محصولات و خدمات خود را به کمک تبلیغات همسان، معرفی میکنند. (تبلیغات شیراز) حتی شرکتهای ...
حتما تابهحال عبارت تبلیغات همسان به گوشتان خورده است یا از انواع آنها استفاده کردهاید. بازاریابی همسان یکی از داغترین استراتژیهای جدید در بازاریابی دیجیتال است. (تبلیغات شیراز) بیشتر رقبا اطلاعات چندانی از ...
تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایتهای نمایشدهنده، به این عنوان نامگذاری شدهاند. (تبلیغات شیراز) ...