چند ویژگی مهم که فروشگاه های اینترنتی باید داشته باشند 2

چند ویژگی مهم که فروشگاه های اینترنتی باید داشته باشند 2

در مقاله امروز در سایت تبشی می خواهیم در مورد چند ویژگی کلیدی فروشگاه های الکترونیکی بحث کنیم. اگر شما مالک یک فروشگاه الکترونیکی هستید، لازم است در مورد مطالبی که امروز در این مقاله عنوان می کنیم به روز باشید. (استخدام شیراز)

پیشنهاد می کنم مقاله قبلی را نیز که در این مورد بود مطالعه کنید.

1-توضیحات دقیق محصولات

گاهی اوقات در فروشگاه های الکترونیکی امکان چت زنده با مسئول فروش سایت وجود ندارد. در این گونه موارد مهم ترین ابزاری که می تواند به کمک فروشگاه بیاید توصیف دقیق محصولات می باشد. (استخدام شیراز)

اگر محصولات سایت خود را صادقانه و شفاف توصیف کرده باشید، این توصیفات می توانند به عنوان فروشنده خبره ی سایت شما عمل کند. هیچ چیزی بهتر از این نیست که امکان مقایسه ویژگی های محصولات مشابه را در سایت خود فراهم کرده باشید.

سیستم مقایسه محصولات ابزار بسیار قدرتمندی است که که تاثیر بسزایی در فروش محصول به مشتریانی دارد که بین خرید دو یا چند محصول تردید دارند.

در مورد جزئیات محصولات فراموش نکنید علاوه بر توصیفات هوشمندانه جزئئیات مهم را هم عنوان کنید. به عنوان مثال جزئیاتی مثل تاریخ انقضای محصول، وزن کالا و ابعاد آن باید حتما در جزئیات محصول قید شوند.

در صورتیکه برای محصول موجود در فروشگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهید، حتما این موارد را به اطلاع مشتری برسانید. در نهایت اگر محصولات غذایی می فروشید فراموش نکنید که ترکیبات موجود در محصولات را ذکر کنید.

2-تصاویر محصولات

مسلما دلایل زیادی وجود دارد که افراد زیاد از این اصطلاح استفاده می کنند که “یک تصویر به اندازه هزاران کلمه ارزش دارد”. (استخدام شیراز)

با این وجود این مورد در مورد فروشگاه های الکترونیکی نمود بیشتری پیدا می کند. زیرا در این حالت مشتریان دسترسی مستقیم به محصول ارائه شده ندارند و تنها از طریق توصیفات مربوط به محصول و تصاویر آن است که تصمیم به خرید محصول می گیرند.

تصاویر مربوط به محصولات باید علیرغم کم حجم بودن، کیفیت بالایی داشته باشند و بتوانند جنبه های مختلف محصول را به مشتری نمایش دهند. تصاویر متحرک یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی محصول می باشد.

3-پرداخت سریع هزینه محصول

یکی از آخرین اما مهمترین مسائلی که در مورد فروشگاه الکترونیکی باید مورد توجه قرار گیرد، فرایند پرداخت هزینه محصولات است.

در فروشگاه های سنتی فرایند پرداخت به این صورت است که مشتریان در صفی طولانی منتظر کمی مانند تا نوبت آناها برسد و بتوانند هزینه محصولات خود را به صندوق دار بدهند.

اما یکی از مزایای فروشگاه های الکترونیکی اینست که دیگر نیازی به این انتظار نیست و مشتری به صورت آنی می تواند هزینه محصول را پرداخت نماید.  (استخدام شیراز)

علاوه برآن، فروشگاه الکترونیکی باید گزینه های مختلفی را برای فرایند پرداخت هزینه محصولات در نظر بگیرد. ممکن است یک مشتری با پرداخت آنلاین موافق باشد اما مشتری دیگر، به دلیل عدم اطمینان به فروشگاه های الکترونیکی، ترجیح دهد هزینه محصول را پس از دریافت آن پرداخت کند.

مورد آخر به این دلیل اهمیت دارد که مشتریان می خواهند ابتدا از کیفیت کالای تحویل داده شده اطمینان حاصل کنند، سپس اقدام به خرید محصول نمایند.

4-محصول آسان و در دسترس باشد

 گاهی اوقات حتی لازم نیست که محصول خود را داشته باشید. بلکه اینکار توسط دیگران حمل و نقل میشود و زحمت جابجایی محصول میتواند به دست مغازه هایی باشد که شما با آنها کار میکنید.
صرف نظر از نحوه برنامه ریزی برای ادغام آنها، در اینجا انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی برای موفقیت آنلاین وجود دارد.

5-راحتی در استفاده

سادگی، علامت یک طراحی خوب است و 76 درصد از مصرف کنندگان موافق هستند. آنها می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت خوب، سهولت استفاده از آن است. (استخدام شیراز)
با سهولت استفاده از این فروشگاه، به خریداران کمک می کند تا سریعتر و بدون پیچیدگی غیر ضروری که می تواند مانع از خرید نهایی آنها شود، آنچه را که می خواهند سریعتر و بیشتر استفاده کنند.
 شما می توانید این مفهوم را توسط این دسته بندی ها بوجود آورید:
• ایجاد دسته های خرید
• افزودن فیلترها
• ترکیب قابلیت های مقایسه (مقایسه محصولات از نظر قیمت، جنس و …)

6-سرعت سایت

سرعت سایت شاخصی برای استفاده آسان وب سایت است و موازی های زیادی را با امکان تبدیل بازدید کنندگان به وجود می آورد. فروشندگان آنلاین به معنای واقعی کلمه، ثانیه هایی برای فروش دارند. زیرا بر رفتار خرید تجارت و فروشگاه الکترونیکی تأثیر می گذارد.  (استخدام شیراز)

7-موبایل فرندلی یا Responsive

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های تجارت الکترونیکی که برای آسانتر کردن سایت خود نیاز به استفاده از آن دارید، بهینه سازی برای موبایل است.
مردم بیش از نیمی از وقت خود را صرف تلفن های همراه (در مقایسه با رایانه ها) می کنند، روشی که در خرید آنلاین نیز صدق می کند.
اگر هنوز فکر می کنید که بهینه سازی برای موبایل اختیاری است، از این فکر اشتباه بیرون بیایید.
 Google سایتهایی را که برای موبایل بهینه سازی نشده اند را جریمه می کند. وب سایت های تلفن همراه بهتر از SEO استفاده می کنند.

8-آیتم های مرتبط

به عنوان یک کارآفرین آنلاین، انگیزه اصلی شما برای شروع یک فروشگاه اینترنتی آنلاین ممکن است ارتباطی با کسب درآمد داشته باشد. حتی اگر دو یا سه انگیزه، در لیست انگیزه های شما وجود داشته باشد، درآمدزایی همچنان برای حفظ امور تجاری مهم است. (استخدام شیراز)
با اتصال بازدید کنندگان به محصولات بیشتر از طریق یک عملکرد مرتبط، به افزایش تعداد سفارشها کمک کنید.
 شما می توانید این کار را از طریق دسته بندی محصولات مشابه انجام دهید.
 “افرادی که این کالای خریداری شده را نیز جستجو کرده اند” و توابع مقایسه.
برای این مسئله، مثلاً بگویید که در حال خرید لپ تاپ هستید. با پیشنهاد لوازم جانبی مرتبط: فروش لپ تاپ، کیف و غیره، فروش را افزایش دهید.
ecommerce2 - چند ویژگی مهم که فروشگاه های اینترنتی باید داشته باشند 2

استخدام شیراز

سخن پایانی

ما در این مقاله و مقاله قبلی تلاش کردیم که شما را با ویژگی های مهم و کلیدی یک فروشگاه اینترنتی آشنا کنیم امیدوارم تواننسته باشیم گوشه ای از سوالات ذهن شما را پاسخ دهیم ممنونیم از شما که با ما در این مقاله همراه بودید.

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز