استراتژی های رایج در زمینه بازاریابی بی 2 بی (2)

استراتژی های رایج در زمینه بازاریابی بی 2 بی (2)

بازاریابی B2B یا بازاریابی صنعتی به معنی ارائه خدمات توسط یک شرکت به شرکت دیگر می‌باشد و مخاطبان هدف این نوع بازاریابی سایر شرکت‌ها می‌باشند. (تبلیغات شیراز)

بازاریابی B2B به تکنیک‌ها و روش‌هایی اطلاق می‌شود که توسط شرکت‌هایی با محصولات و خدمات فروخته شده به دیگر کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخلاف بسیاری از تلاش هایی که در زمینه ی بازاریابی B2C انجام می‌شود، مستعدان در زمینه ی B2B باید تعداد نماینده‌های اجرایی را که در تصمیم خرید نقش دارند،

در نظر داشته باشد، لذا کمپین ها باید مخاطبین را نیز در همان سازمان مد نظر قرار دهند. به علاوه، بازاریابی B2B باید دوره های تراکنش طولانی داشته باشد.

بازاریابی B2B،نوعی کسب‌و کار است که محصولات و خدماتش را برای دیگر کسب و کارها تبلیغ می کند از جمله استراتژی های رایجی همانند ایمیل مارکتینگ، تبلیغات PPC، سئو وب سایت، و بازاریابی رسانه اجتماعی.

با سایت تبشی در این مقاله همراه باشید.

۶. تبلیغات

پلت فرم هایی هستند که شرکت شما می‌تواند در آنجا تبلیغات موثری داشته باشد. (تبلیغات شیراز)

انتشارات و وب سایت های صنعتی

شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی موتور جستجو (SEM)- گوگل ادوردز، و بینگ و یاهو

تبلیغات ریتارگتینگ(هدف گیری مجدد)- یک تکنولوژی مبتنی بر کوکی ست که از کد ساده ی جاوااسکریپت استفاده می کند تا مخاطبین شما را به صورت ناشناس در وب فالو کند و تبلیغات مرتبطی را به آنها نشان دهد.

تبلیغات نه تنها خدمات را ارتقا می‌دهد- بلکه می تواند نقش مهمی را در دانلود محتوا، افزایش تخصص و بازدید داشته باشد.

با این حال استفاده از قالب های مناسب تبلیغاتی برای خدمات حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لینکدین، ریتارگتینگ و دیگر تبلیغات صنعت محور، عملکرد بهتری دارند،

چرا که آنها به شما این امکان را می دهند که به صورت مستقیم مخاطبین مناسبی را در صنعت هدف قرار دهید، که با تبدیل بیشتر، نرخ کلیک بالاتر،  هزینه کمتری برای دانلود به دنبال دارد.

از طرفی بازاریابی موتور جستجو (SEM)،  اغلب گران است و هدف گیری اش برای اهداف خدمات حرفه ای سخت است. مشابها، تبلیغات فیسبوک تاثیر کمتری دارند چرا این پلت فرم با نرخ کمتری توسط خریداران خدمات حرفه ای نسبت به دیگر شبکه های رسانه اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

با اینحال، به یاد داشتن این نکته ضروری ست که تغییرات زیادی در هر نوع تبلیغاتی صورت می گیرد. شرکت هایی با خدمات حرفه ای بسته به بودجه، هدف، هدف‌گیری و جاویژه صنعت، آن ها را مناسب یا غیرمناسب می‌دانند. (تبلیغات شیراز)

۷.بازاریابی ارجاعی

ما اشاره کردیم که ماهیت ارجاعات خدمات حرفه ای تغییر کرده است- و این  تاثیراتی اساسی روی استراتژی بازاریابی B2B شما دارد.

مطالعات استراتژی بازاریابی ارجاعات در خدمات حرفه ای، وجهه ی جدید و مهمی از روش ها را نمایان کرده‌اند – بیش از 81.5 درصد از ارائه دهندگان از کسی که مشتری نبوده، ارجاعات را دریافت کرده‌اند.

این ارجاعات از کجا می آیند؟ بخش وسیعی از آنها بر اساس شهرت شرکت در زمینه ی تخصصی خاصی ست. با استفاده از بازاریابی محتوا و دیگر تاکتیک ها در این لیست، می توانید برند مشهوری برای تحصص در حوزه تان درست کنید-

و درکی از تخصصتان حتی بین مخاطبینی که مستقیما با شما کار نکرده‌اند پیدا کنید. این شناخت برند منجر به ارجاعات و کسب‌وکارهای جدید می‌شود.

۸.اتوماسیون بازاریابی، CRM، و اتوماسیون و اتوماسیون بازاریابی شکوفا

اتوماسیون بازاریابی جایگزین فرآیندهای لمسی و دستی با ابزارهای اتومات است- که با تکنولوژی تحت حمایت قرار می گیرد. این تمام مجراهای بازاریابی آنلاین را در یک سیستم مرکزی به منظور تولید، مدیریت، ارزیابی برنامه‌ها و کمپین‌ها، گرد هم می آورد.

همانند دیگر ابزارهای تکنولوژیکی، انتخاب نرم افزاری اتوماسیون مناسب برای شرکت شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اطمینان حاصل کنید که اندازه، پیچیدگی، و مقیاس پذیری راه حل تان با تقاضاهایتان تناسب داشته باشید. (تبلیغات شیراز)

CRM: نرم افزار CRM ،نرم افزار مهم دیگر سیستم مدیریت روابط مشتری ست (CRM). بیشتر شرکت ها از CRM برای ردیابی و سازمان دهی فرصت ها و اطلاعات مشتری استفاده می‌کنند.

به طور خلاصه، یک CRM به شما کمک می کند که سازمان دهی شده و متصل باقی بمانید، مهم نیست که عملیات شما چقدر پیچیده شوند.

CRM به عنوان یک پایگاه داده برای تمام اطلاعاتی به حساب می آید که شما درمورد فرصت ها و مشتری ها جمع می کنید،

همانند تعاملات خاص با آنها. این اطلاعات می‌توانند وارد شده، ذخیره شوند و توسط کارمندان در هر دپارتمان از شرکت تحت دستیابی قرار بگیرند، و تمام کارها در شرکتتان باهم همزمان شود.

۹. ارزیابی و بهینه سازی

ما با تحقیق کارمان را شروع کردیم، اما هنوز رویکر علمی‌مان را تمام نکرده‌ایم. ارزیابی و بهینه سازی به شما امکان بازگو کردن تلاش‌های بازاریابی و اتخاذ تصمیماتی بر اساس داده های سخت را می دهد.

آنطور که تحقیقات بستر بازاریابی ست، ارزیابی و بهینه سازی نیز راهنمای مداوم شما هستند. شما نباید دست از ارزیابی و بازاریابی کمپین ها و تطابق آنها بکشید. این شامل:

تست A/B ایمیل ها، صفحات فرود- با استفاده از ابزارهای تست A/B ( همانند آپتیمایزلی (Optimizely) یا آنبونس (Unbounce)) یاد بگیرید که کدام یک از موارد ذیل بر اساس تغییرات زبانی، طراحی و دیگر عناصر، کاربران را با موفقیت بیشتری تبدیل می کند: ایمیلها یا صفحات فرود. (تبلیغات شیراز)

نمایش صفحه فرود و ایمیل – از ابزارهایی همانند ایمیل آن اسید (Email on Acid) استفاده کنید تا ارزیابی کنید ایمیل ها چگونه در دستگاه ها و پلت فرم های مختلف نمایش داده می شوند، تا تضمین کنید که آنها همانطور که باید کار می‌کنند.

۱۰. تحلیل ها و گزارش دهی

مشابها، تحلیل معیارهای مناسب به منظور ارزیابی موثر نتایج مهم است. شما به ابزارهایی نیاز پیدا خواهید کرد تا داده‌هایی دقیق را از وب سایتتان، برای رسانه اجتماعی  و بهبود سئو جمع آوری کنید.

گوگل آنالتیکز یک ابزار مهم برای ارزیابی و تحلیل ترافیک سایت شماست. MOZ به شما کمک می‌کند که نتایج سئوی خود را مطالعه کنید و نتایج سئویتان را بهبود بخشید، در حالی که ابزارهایی همانند هوت سوییت (Hootsuite) تحلیل های دقیقی از رسانه اجتماعی ارائه می‌دهند.

تحلیل ها و ارزیابی به شما دردرک بهتر اینکه کدام عملکرد بهتر و کدام بدتر است کمک می‌کند. این موارد را پذیرا باشید، از آن ها استفاده کنید، آنها به شما کمک می‌کنند که تلاش های بازاریابی خودتان را از هنر تبدیل به علم کنید. (تبلیغات شیراز)

unnamed - استراتژی های رایج در زمینه بازاریابی بی 2 بی (2)

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز