تبلیغات ویدیویی چیست

تبلیغات ویدیویی چیست

تبلیغات ویدیویی چیست؟

تبلیغات ویدیویی دیگر یک انتخاب نیست. (استخدام شیراز)

فرمت‌های تبلیغاتی هر روزه در حال تغییر اند و تبلیغات ویدیویی جدیدترین و موثرترین نوع تبلیغات در دنیای امروز است. مالکیت بزرگترین بستر اشتراک ویدیوی کشور (آپارات) به ما این امکان را می دهد تا فارغ از نوع کسب و کار شما، به گروه هدف تان نزدیک شده و پیام تبلیغاتی شما را به بهترین شکل انتقال دهیم.

در سایت تبشی با ما همراه باشید و لذت ببرید.

فرصت‌های تبلیغاتی ویدیویی:

۱. پخش تضمینی ابتدای ویدیوهای آپارات (True View)

۲. سرویس شتاب دهنده آپارات (Boosting) (استخدام شیراز)

مفهوم تبلیغات ویدئویی چیست ؟

با توجه به اینکه این روزها بسترهای مناسبی برای دیدن ویدیو برای کاربران در فضای وب فراهم شده است و همچنین استفاده از ویدئو، تیزر تبلیغاتی و کلیپ تاثیر بسیاری در ذهن مخاطب می گذارد،

پس می توان تبلیغات ویدیویی را یک نوع ابزار دیجیتال آسان برای رساندن پیام تبلیغ به مخاطب تعریف کرد که میتواند احساس اطمینان و اعتماد در کاربران را بیشتر از مدلهای تبلیغاتی دیگر، ایجاد کند. (استخدام شیراز)

تبلیغات ویدیویی چیست؟

براساس آمارهای بیان شده در ابتدای متن، امروزه ویدیوها یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند.

بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو ، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند. (استخدام شیراز)

محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی اثرگذارترین نوع محتواست و بی‌شک تبلیغات ویدیویی را باید بهترین نوع تبلیغات بدانیم. اما اگر شما هم می‌خواهید از این بازار پررونق سهمی داشته باشید باید بدانید تبلیغات ویدیویی چیست؟

در طول روز چه در فضای آنلاین و چه در دنیای آفلاین، انبوهی از انواع تبلیغات پیش چشم ماست. اما بی‌تردید اثرگذارترین و جذاب‌ترین نوع تبلیغات را باید تبلیغات ویدیویی بدانیم.

در بین چهار نوع اصلی محتوا (محتوای متنی، صوتی، ویدیویی و تصویری)، هیچ کدام به اندازه تبلیغات ویدئویی یا Video Marketing موثر نیست.

با اینکه هر زمان پای تلویزیون می‌نشینید تا برنامه‌ای را تماشا کنید، دقایق طولانی قبل، میان و بعد از برنامه به پخش پیام‌های بازرگانی می‌گذرد، اما برندهای مختلفی که میلیاردها تومان را صرف هزینه تبلیغات در تلویزیون می‌کنند بازخورد خوبی می‌گیرند. (استخدام شیراز)

اما امروز که استفاده از اینترنت فراگیر شده و حتی میزان تماشای محتوای ویدیویی در بستر وب از تلویزیون و دیگر رسانه‌های تصویری پیشی گرفته است، شاهد انواع تبلیغات در این فضا هستیم.

تبلیغات ویدیویی چیست؟

برای تعریف تبلیغات ویدیویی (Video Marketing) کار سختی پیش رو نداریم و همان‌طور که از نام آن بر می‌آید ویدیو مارکتینگ به معنای برقراری ارتباط با مخاطبان و بازاریابی محصولات و خدمات از طریق نمایش محتوای ویدیویی است.

از آنجایی که مخاطبان به تماشای محتوای ویدیویی رغبت بیشتری دارند و این نوع محتوا اثرگذاری بسیار زیادی دارد، تبلیغات ویدیویی را باید بهترین روش‌ تبلیغاتی بدانیم. البته این نوع تبلیغات نه‌تنها به تخصص، ابزار و بسترهای انتشار خوب نیاز دارد، بلکه هزینه آن نسبت به انواع تبلیغات نیز بالاتر است. (استخدام شیراز)

بازاریابی ویدیو

بازاریابی ویدیو جزو مهم‌ترین روش‌ها برای انتقال مفاهیم و تبلیغات به مشتریان می‌باشد. در دنیای امروز که لحظه به لحظه به تعداد بیزنس‌ها و کسب و کارهای دیجیتال فزوده می‌شود، استفاده از روش‌های موثر و مفید بازاریابی مهم است.

بازاریابی ویدیویی چیست ؟

ویدیو مارکتینگ، یکی از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی است. در این نوع مارکتینگ، فیلم یا ویدیو به عنوان یک ابزار برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویدیویی چند دقیقه‌ای ساخته می‌شود و موارد زیر در آن رعایت می‌شود:
• بیزنس و کسب و کار معرفی می‌شود. (استخدام شیراز)
• نقاط قوت و ضعف آن نمایش داده می‌شود.
• محصول و روش بهره‌گیری از آن معرفی می‌شود.
• نکات مهم در رابطه با تعمیرات محصول نیز معرفی می‌شود.
• ممکن است موضوعی خاص آموزش داده شود.
• معرفی گروهی خاص که به انجام کارهایی خاص می‌پردازند انجام می‌شود.

چرا تبلیغات ویدیویی را انتخاب کنیم؟

با مطالعه آمار و ارقامی که در ادامه بیان می‌کنیم، خواهید دانست که چرا باید ویدئو مارکتینگ را در برنامه بازاریابی برند خود بگنجانید.

  • 80 درصد از مشتریان بر این باورند که تبلیغات ویدیویی برای خرید یک محصول بسیار تاثیرگذار و مفید است.
  • 80 درصد از کاربران ویدیویی که 30 روز اخیر مشاهده کرده‌اند را به یاد دارند. بنابراین، محتوای ویدیویی تا مدت زیادی در ذهن افراد باقی می‌ماند.
  • 52 درصد از بازاریابان بر این باورند که ویدیو یک محتوای تبلیغاتی با بیشترین میزان بازگشت سرمایه است. (استخدام شیراز)
  • تبلیغات ویدیویی به‌طور میانگین، نرخ کلیکی معادل با 1.84 درصد دارد که بیشترین میزان نرخ کلیک در میان تمام تبلیغات دیجیتالی است.
  • رشد درآمد سالانه برندهایی که از ویدیو در تبلیغات شان استفاده کرده‌اند، 49 درصد بیشتر از میزان رشد درآمد سالانه برندهایی که از تبلیغات ویدیویی استفاده نکرده‌اند، است.
  • 43 درصد از افراد تمایل به تماشای محتوای ویدیویی بیشتری از سمت بازاریابان دارند.
  • 73 درصد از بازاریابان ادعا دارند که درصورتی‌که در زمان، منابع و بودجه محدودیتی وجود نداشته باشد، محتوای ویدیوی بیشتری تولید می‌کنند.

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی یا Video Marketing تعریف ساده‌ای دارد: استفاده از ویدیو برای تبلیغ یا بازاریابی برند، محصول یا خدمات. بازاریابی ویدیویی از طریق ایجاد ارتباط با مشتری و تبلیغ برند، خدمات یا محصولات، می‌تواند برای همه‌چیز استفاده شود. (استخدام شیراز)

اگر عکسی به‌اندازه هزار کلمه ارزش دارد، پس ارزش ویدیو چقدر است؟ این جمله مبنای بازاریابی ویدیویی است؛ یک استراتژی بازاریابی رو‌به‌جلو که ویدیوهای جذاب را در کمپین‌های بازاریابی خود ادغام می‌کند.

ویدیو

بازاریابی ویدیویی، ملحق شدن و نقش پذیری فیلم های تبلیغاتی در یک استراتژی بازاریابی است.

فیلم های تبلیغاتی عملکردی مشابه با وبلاگ نویسی، تبلیغات تصویری و سایر شکل های بازاریابی داشته و با هدف ارتقاء یک شرکت، تجارت یا خدمات تولید می شوند. (استخدام شیراز)

با این وجود بازاریابی ویدیویی بدلیل استفاده از افراد واقعی و عناصر بصری جذاب در تبلیغات مانند انیمیشن یا موشن گرافیک، از انعطاف پذیری تبلیغاتی بیشتری نسبت به رسانه های دیگر برخوردار است.

هیچ محدودیتی در مکانهایی که می توانید از بازاریابی ویدئویی آنلاین استفاده کنید وجود ندارد. زیرا مکان های آنلاین که فیلم های تبلیغاتی شما تبلیغ می شود، دارای گزینه بارگذاری ویدیو هستند.

shakhes min 2 - تبلیغات ویدیویی چیست

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز