چگونه مخاطب هدف خود را تحت تاثیر قرار دهیم ؟ بسیار واضح است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ هر چقدر مخاطب شما به کسب و کارتان بیشتر علاقه داشته باشد، بیشتر احتمالش وجود دارد که مخاطب تبدیل به مشتری کسب و کار شما بشود. (دیوار شیراز)
اما سوالی که پیش می آید این است: چطور می توان توجه یک مخاطب را به خود جلب کرد؟ عامل کلیدی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب چه می تواند باشد؟
در این مقاله در سایت تبشی جواب این سوال را برای شما شرح خواهیم داد.
چگونه در تبلیغات خود، مخاطب را تحت تأثیر قرار دهیم؟
برای اینکار باید به بررسی ایدههای روانشناسانه و تکنیکهای تبلیغات دیوار شیراز بپردازیم، با ما همراه باشید:
-
تولید محتوای احساسی و تأثیرگذار
مطالعات نشان داده است که افراد، بیشتر تحت تأثیر محتواهایی هستند که احساسات آنها را برانگیزد، تبلیغاتی با پیامهای احساساتی ۳۱ درصد تأثیرگذار و موفق تر از تبلیغاتی با محتوای منطقیبوده است.
احساساتی مانند غرور، عشق، موفقیت، همدلی انسانها، دوستی، تنهایی، خاطره و… بهترین عملکرد را در تبلیغات دارند.
-
استفاده از رنگها
رنگها تأثیر فوقالعادهای در برانگیختن احساسات دارند؛ وجود رنگها در تصاویر محصولات نرخ کلیک را دو برابر کرده و استفاده از رنگهای متضاد در یک تصویر واحد، میتواند نرخ تبدیل را ۶۰% افزایش میدهد.
-
استفاده از تصاویر در سمت چپ تبلیغ
از لحاظ روانشناسی ثابتشده که اگر تصاویر در سمت چپ تبلیغ دیوار شیراز باشد، مغز آن را با سرعت بیشتری هضم میکند و در نتیجه مخاطب ارزیابی مطلوبتری نسبت به آن خواهد داشت.
-
ترسیم محصولات در تبلیغ
در حالت کلی اگر تصاویر محصولات در آگهی شما وجود داشته باشد، تأثیر بهتر و بیشتری بر مخاطب و ترغیب او برای خرید خواهد داشت. ویژگی های مختلف محصول را بهمراه تصاویری از زوایای مختلف درج کنید.
-
نام برند در سمت راست و بزرگ
بررسی مغز انسان نشان داده است که اگر نام برند را در سمت راست تبلیغ دیوار شیراز خود قرار دهید، تأثیر عمیقتری بر مخاطب خود خواهد گذاشت.
-
استفاده از فونتهای باریک
تحقیقات نشان داده که افراد، فونتهای باریک را زیباتر و جذابتر میدانند. این تصور یک حالت تقریبا کلی است، زیرا در واقعیت نیز اکثر انسانها، افراد قدبلند و لاغر را زیباتر میدانند.
این تکنیکها صرفاً ایده هایی هستند که در تحقیقات خود را نشان داده اند، شاید برای کسب و کار شما بهطور صد در صد تاثیرگذار نباشند. در بحث تبلیغات و رسانه، ایده های مختلف و متفاوتی وجود دارد که ممکن است در یک بازه زمانی مفید و در بازه ای دیگر بلا استفاده باشد.
تلاش کنید تا در ارائه تبلیغات دیوار شیراز خود ایده های خلاقانه ای داشته باشید، میتوانید در این خصوص با کارشناسان تبلیغاتی و کمپین ها مشورت کنید.
تبلیغات موثر برای جذب مشتری چگونه است؟
یک سوپر مارکت باید خود را به افرادی که در آن محله زندگی میکنند، معرفی کند. در حالی که آوازه شهرت یک کارخانه محصولات لبنی معمولا باید به تمام کشور برسد. بنابراین در تبلیغات موثر برای جذب مشتری باید ابتدا اندازه کسبوکار خود را در نظر بگیرید.
در تبلیغات موثر برای جذب مشتری چکار باید کرد؟
تبلیغات از دیرباز پا به پای کسبوکار وجود داشته و بدون تبلیغات موثر هیچ کسبوکاری نمیتواند موفق شود. با این حال مساله بر سر این است که روشهای تبلیغات دیوار شیراز با گذر زمان دستخوش تغییر میشود.
ضمن آنکه روشهای مختلفی برای این کار وجود دارد که متناسب با هر کالا یا خدمات متفاوت بوده و تغییر میکند.
برای تبلیغات موثر اندازه کسبوکارتان را در نظر بگیرید
سوپر مارکت فعال در ابتدای کوچه با یک کارخانه بزرگ تولید محصولات لبنی هر دو یک کسبوکار محسوب میشوند. اما اندازه و سبک آنها بسیار متفاوت است.
برای بسیاری از کسبوکارهای خرد مانند کتابفروشیها، فروشگاهها یا اغذیه فروشیها روشهای فیزیکی و سنتی مانند پخش تراکت و بروشور کارساز است. اما برای کسبوکارهای بزرگ و متوسط تبلیغات دیوار شیراز و تلویزیونی یا اینترنتی میتواند راهگشا باشد.
عدم توجه به اندازه کسبوکار به هنگام تبلیغات، باعث میشود تا آگهی شما به دست افرادی که باید برسد، نرسد. ضمن آنکه اندازه کسبوکار نقش تعیین کنندهای در میزان هزینه تبلیغات خواهد داشت.