تکنیک های نوشتن تبلیغات

تکنیک های نوشتن تبلیغات

تبلیغ نویسی دقیقا چیست؟

کپی رایتینگ (نوشتن محتوای تبلیغاتی در شیپور شیراز) هنر و علم نوشتن کلمات مورد استفاده در صفحات وب، تبلیغات و در واقع

خوراک تبلیغاتی است که باعث می شود بتوانید محصولات و خدمات خود را بفروشید و مشتریان احتمالی را مجاب کنید که از شما خرید کنند.

در واقع این کار مثل استخدام یک فروشنده برای جذب تمام مشتریان تان است. تیم فروش مانند تیم سایت تبشی با تک تک مشتریان تماس می گیرد ولی تبلیغ نویسی و معرفی محصولات/خدمات تان از طریق بیلبوردها، تبلیغات مجله، تبلیغات در شیپور شیراز، نامه های فروش، پست های وبلاگ و … به همه آن اهداف می رسد.

طراحی، بازاریابی محتوا، سئو و.. همه بخش هایی از برنامه کامل بازاریابی دیجیتال هستند، اما تبلیغ نویسی (نوشتن محتوای تبلیغاتی) چسبی است که همه آن ها را با هم مرتبط می کند.

تبلیغات نویسی در شیپور شیراز به طراحی شما معنا می دهد و پایه و اساس بازاریابی محتوا، سئو ورشد کسب و کار شما را فراهم می کند.

هرچه متن تبلیغاتی در شیپور شیراز بهتر نوشته شود، خوانندگان بیشتری تبدیل به مشتریان شما خواهند شد.

چرا درک محصول بسیار مهم است؟

اولین گام در هر پروژه کپی رایتینگ و تبلیغات نویسی در شیپور شیراز این است که محصولی را که می خواهید بفروشید بطور کامل بشناسید.

دیوید اگیلوی، تبلیغ نویس افسانه ای، سه هفته بطور کامل به مطالعه و بررسی دقیق محصول پرداخت تا مفهوم برنده برای آگهی رولز رویس را بیابد:

(بلندترین صدایی که در سرعت ۶۰ مایل بر ساعت، در رولز رویس جدیدتان می‌شنوید، صدای تیک تیک ساعت است)

او زمان زیادی را صرف کرد تا جزئیاتی از محصول را ارائه کند که به اندازه کافی برای مشتری جذاب و متقاعد کننده باشد. (شیپور شیراز)

اگر آقای اگیلوی مدت ها وقت صرف کرد تا چنین ویژگی فروش مهمی را کشف کند، مطمئنا ارزش آن را دارد که شما هم زمانی را صرف کنید تا بفهمید کدام ویژگی های محصول تان برای مشتریان جذاب خواهد بود و آنها را ترغیب به خرید خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین اصول تبلیغ نویسی: آشنایی با AIDA

تبلیغات در شیپور شیراز مثل چاقوی دو لبه ‌است که هم می‌تواند فروش محصولات را افزایش بدهد و هم می‌تواند باعث سقوط کسب‌وکار شود، می‌توان گفت همه چیز بستگی به شیوه‌ی تبلیغ نویسی دارد.

AIDAیکی از کلاسیک‌ترین اصول تبلیغ نویسی است که در یک مدل چهار مرحله‌ای گنجانده شده است. بسیاری از متن‌های تبلیغاتی بر اساس این تکنیک نوشته شده‌اند.

  •  اولین مرحله آگاهی‌بخشی ( AWARENESS ) است. بخش عمده‌ای از پیام تبلیغاتی در شیپور شیراز ما قرار است به مخاطب آگاهی بدهد، این آگاهی می‌تواند از طریق تیتر نوشته هم منتقل شود تا توجه مخاطب را به خود جلب کند.
  • دومین مرحله علاقه‌مندی (INTEREST)است. در این مرحله، مخاطب باید جذب پیام تبلیغاتی شود، در واقع اگر جامعه هدف مخاطبان را به خوبی شناخته باشید، می‌توانید روی نکاتی تاکید کنید که برای مخاطب‌هایتان جذاب است. به این ترتیب علاقه‌مند کردن مخاطب به راحتی و با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد.
  •  مرحله سوم اشتیاق به عمل (DESIRE) است. فردی که به این مرحله می‌رسد به احتمال بسیار زیاد میل به خرید و اقدام به عمل در او شکل گرفته است. (شیپور شیراز)
  • مرحله چهارم اقدام عملی (ACTION) است. در این مرحله است که مخاطب با انگیزه بسیاری اقدام به خرید محصول می‌کند.

هنر و علم تبلیغ نویسی در شیپور شیراز تا حد زیادی در این مسیر به ما کمک می‌کند. استفاده از یک تبلیغ نویس ماهر و باتجربه، احتمال این را که مخاطب هر چهار مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله خرید شود، افزایش می‌دهد. هرچه متون تبلیغاتی ما واضح‌تر، مرتبط‌تر، هنرمندانه‌تر و در کل باب میل مخاطب نوشته شده باشد، احتمال اقدام عملی از سوی او بسیار بالا می‌رود.

نوشتن تبلیغات

۱–طوری بنویسید که گویی با یکی از دوستانتان صحبت می کنید:
مردم اغلب از کسانی خرید می کنند که دوستشان دارند… به آنها نشان دهید که شما کسی هستید که از طریق نوشته هایتان با آنها دوستید.

۲–برترین امتیاز محصولتان را سر زبانها بیندازید:
تبلیغات در شیپور شیراز گاهی نمی توانند به طور موثر بر روی بیننده یا خواننده تاثیر بگذارند ولی وقتی عنوانی مناسب برای محصولتان قرار دهید (با توجه به امتیازی که در آن است) تاثیر خوب آن دو چندان خواهد بود.

۳–قبل از شروع به نوشتن تعیین هدف کنید:
هدف اصلی تان از نوشتن عنوان و حتی نامه نگاری در جهت فروش محصولتان چیست؟ آیا از آنها انتظار دارید با شما تماس بگیرند؟ آیا به آنها می گویید که می توانند تستی آزاد از محصولتان بکنند؟ با در نظر گرفتن اینکه قبل از شروع به نوشتن ، شما از مشتریان تان چه چیزی می خواهید، درجهت گیری به سوی هدفتان مطمئن تر پیش خواهید رفت.

ما برای نوشتن تبلیغات 2 راه حل داریم:

  1. مستقیم
  2. غیر مستقیم
1- تبلیغات مستقیم:

تبلیغات به صورت مستقیم بدترین نوع تبلیغات است. ما به هیچ عنوان باتبلیغات مستقیم در شیپور شیراز نمیتوانیم در کمپین های تبلیغاتی خودمان موفق شویم.

با تبلیغات مستقیم ما جز همان هزاران تبلیغی میشویم که هر روز با آن ها رو به رو میشویم ولی هیچ واکنشی به آن ها نشان نمیدهیم.

2- تبلیغات غیر مستقیم:

ولی دسته دوم بهترین نوع تبلیغات است به نام تبلیغات غیر مستقیم میشناسیم.

شاید در ابتدا که یکی از این تبلیغات در شیپور شیراز را میبینیم اصلا متوجه بار تبلیغاتی آن نشویم. ولی به دلیل اینکه مجذوب آن میشویم میشود نام تبلیغات غیر مستقیم را برا روی آنها قرار داد.

تکنیک جادویی تبلیغ نویسی

این تکنیک چهار مرحلۀ اصلی دارد که به ترتیب شامل موارد زیر است:

  1. مشکل را مطرح کنیم
  2. یک وعده به مشتری بدهیم
  3. وعده‌ای را که دادیم، اثبات کنیم
  4.  قیمت را مطرح کنیم
how write book in 30 days - تکنیک های نوشتن تبلیغات

شیپور شیراز

جمع بندی: آموزش روش های تبلیغ ‌نویسی حرفه ‌ای

همان طور که در این مقاله بیان شد کپی رایتینگ یکی از راه‌های موثر جذب مشتری است. تبلیغ نویسی در شیپور شیراز به معنی فریب دادن مخاطب نیست و عنصر صداقت در نوشتن یک متن تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد. یکی از مهم‌ترین اصول کپی رایتینگ AIDA است که بیشتر متن‌های تبلیغاتی طبق این اصل نوشته می‌شوند.

سخن پایانی

از نظر بازرگانی تبشی تبلیغ نویسی در شیپور شیراز یا copywriting مهارتی است که به ما کمک می کند با نوشتن عبارات و جملات مهیج و تشویق کننده مشتری را به انتخاب و خرید محصول یا خدماتی خاص متقاعد کنیم.

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

دیوار شیراز

استخدام شیراز

نیازمندی های شیراز