استخدام شیراز- چگونگی نوشتن آگهی استخدام

استخدام شیراز- چگونگی نوشتن آگهی استخدام

چگونه یک آگهی استخدام استاندارد بنویسیم؟

مدیران سازمان‌ها (سایت تبشی) در بازه‌های مختلفی نیاز به جذب و نیرو انسانی جدید دارند. (استخدام شیراز)
بعد از مشخص شدن نیازمندی سازمان، اولین کاری که یک مدیر ارشد یا مدیرمنایع انسانی برای جذب نیروی جدید باید انجام دهد، آماده کردن یک آگهی شغلی و استخدام شیراز مناسب است.
به همان اندازه که انتشار آگهی و دیده شدن آگهی توسط کارجویان اهمیت دارد، نحوه نوشتن جذاب و دقیق آگهی و محتوای آن نیز مهم است.
بسیاری از کارفرمایان هزینه زیادی برای دیده شدن آگهی صرف می‌کنند اما آگهی آن‌ها استاندارد نیست. بنابراین از نتیجه به دست آمده رضایت ندارند. در این مقاله می‌خواهیم نکات مهمی را درباره‌ی نحوه نوشتن یک آگهی استخدام استاندارد بیاموزیم.
وقتی ما به عنوان یک سازمان در حال جذب نیرو هستیم، در واقع می‌خواهیم فردی را به مجموعه اضافه کنیم که به احتمال زیاد قرار است چندین سال با تمامی افراد حاضر در سازمان ارتباط داشته باشد و نقش مهمی در پیش‌برد پروژه‌های شرکت خواهد داشت. بنابراین اتفاق مهمی در حال انجام است. اهمیت این کار زمانی بیش‌تر است که اندازه سازمان ما چندان بزرگ نباشد زیرا فردی که در حال استخدام آن هستیم، در آینده تبدیل به یکی از افراد کلیدی ما خواهد شد.
حالا با توجه به اهمیت این فرآیند، به نظر شما، باید چه مقدار برای استخدام شیراز وقت بگذاریم؟ برخی از مدیران، در این مرحله صبورانه و هوشمندانه عمل نمی‌کنند و انتظار دارند با صرف کمترین زمان و استفاده از روش‌های سنتی افراد موردنظر خود را بیابند. در ادامه سعی خواهیم کرد به نکاتی اشاره کنیم که به کارفرمایان در انتخاب بهترین گزینه جهت همکاری کمک کند.

اصول نوشتن آگهی استخدام

پیدا کردن نیروی خوب و کارآمد مدت هاست از وضعیت سنتی و قدیمی خودش خارج شده است و از ابزارها و امکانات مدرنی استفاده می کند که بین کارفرمایان و کارجویان به خوبی جای خود را پیدا کرده است.

امروزه دیگر کمتر کسی برای استخدام شیراز شدن روزنامه می خرد یا اینکه به موسسات کاریابی مراجعه می کند و مرسوم ترین روش برای ارائه آگهی و یافتن شغل، سایت ها و کانال های کاریابی هستند.

آگهی های ارائه شده در این کانال ها به صورت رایگان گذاشته می شوند و در صورت داشتن هزینه نیز مبلغ آن ها برای کارفرما بسیار کم خواهد بود. از طرفی مشاهده این آگهی ها برای کارجو کاملا رایگان است و به همین دلیل می توان ارائه آگهی از طریق کانال های تلگرامی، واتساپی و … یا ارائه آگهی در سایت های کاریابی را بهترین روش ارائه آگهی استخدامی دانست.

ارائه آگهی استخدام شیراز خوب مزیت های زیادی دارد که مهم ترین آن ها پیدا کردن شخصی با تخصص و مهارت مورد نیاز به همراه شرایطی که در آگهی ذکر کرده اید می باشد.

مهمترین بخش نوشتن یک آگهی استخدام مناسب همین جاست، قبل از همه چیز:

بدانید که به دنبال چه چیزی هستید

این جمله به این معنا نیست که نیروی ایده آل را در ذهن خود متصور شوید و بعد مشخصات آن را روی کاغذ و داخل آگهی استخدام شیراز بنویسید. بلکه بدین معناست که تصور کنید چه افرادی می توانند کاری که شما می خواهید را برایتان انجام دهند؟

مسملا افراد بسیاری وجود دارند که می توانند نیروی جدید بسیار خوبی برای شما و سازمانتان باشند، چه چیزی در همه این افراد مشترک است؟

این موارد مشترک است که یک آگهی استخدام شیراز موفق را از یک آگهی استخدام غیر موفق جدا می کند. این موارد همان هایی هستند که شما میتوانید برای ذکر کردن در آگهی رویشان تمرکز کنید.

در خصوص آگهی استخدام شیراز شدیدا پیشنهاد می کنم که به این موارد کوتاه که اشاره شده توجه کنید:

مورد اول: ارزش های شرکت را بدانید: برای پیدا کردن موراد مشترک حتما به سراغ ارزش های شرکت بروید. آیتم هایی را که با ارزش های شرکت ممکن است در تضاد باشد را کمرنگ تر و آن هایی را که ممکن است ارزش های شما را در فرد تقویت کند پررنگ تر کنید.

مورد دوم: دقیقا از این فرد چه انتظاراتی دارید؟ این به شا کمک می کند که تخصص های اضافی و کم اهمیت تر را تشخیص دهید.

مور سوم: شرح وظایف و شرایط احراز شغل را پیش روی خود دشته باشید.

1396771423589234 - استخدام شیراز- چگونگی نوشتن آگهی استخدام

استخدام شیراز

برای نوشتن آگهی استخدام شیراز مناسب، خوب و پربازده موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

۱) عنوان مناسبی برای آگهی استخدام خودتان انتخاب نمائید. در عنوان آگهی استخدام خودتان حتما کلمه استخدام، شهر محل کار و عنوان شغل را بیاورید.

۲) زمان شروع و اتمام آگهی استخدام را اعلام کنید. تاریخ انقضای آگهی استخدامی را در متن اگهی بنویسید.

3) اینکه استخدام شیراز بصورت رسمی خواهد بود یا قرادادی را نیز در متن آگهی بنویسید. در آگهی استخدام اعلام کنید که آیا کار به صورت پاره وقت خواهد بود یا تمام وقت.

4) شرایط مورد نظر چه عمومی و چه خصوصی و تخصص های مورد نیاز, تعداد افراد و جنسیت آنها را نیز در متن آگهی استخدام اعلام کنید.

5) مزیت های این استخدام شیراز,  بیمه و میزان حقوق و مکان برای سکونت را بیان کنید. محل مورد استخدام و چقدر افراد بومی یا غیربومی باشند نیز مهم است. آگهی استخدام خودتان را دقیق بنویسید تا واقعا افرادی که مد نظر شما است با شما تماس بگیرند.

7) اطلاعات تماسی دقیق:  آدرس سازمان – شرکت و یا افراد استخدام کننده به همراه تلفن ثابت, فکس و ایمیل ,  روزها و ساعات تماس متقاضیان و نحوه ی پاسخگویی را نیز در آگهی استخدامی خودتان ارائه کنید.

معرفی اولیه

یک معرفی اولیه کوتاه است که تنها چند خط  است و شامل معرفی کلی شرکت و شغلی است که برای آن آگهی استخدام شیراز داده شده است و واقعا لازم نیست که اینقدر طولانی باشد که نیاز به ورود جزئیات باشد.

این بخش باید شامل کلمات کلیدی باشد تا افراد از ابتدا به درستی بفهمند که این همان سمت شغلی است که به آن علاقه دارند. باید سعی کرد معرفی اولیه، شامل عنوان شغلی، نوع صنعت و مهارت‌های مربوط به آن یا تجربیاتی که می‌تواند سودمند باشد، شود.

این یک فرصت است تا بگذارید افراد کمی بیشتر درباره شرکت بفهمند و اینکه برای انجام چه کارهایی شرکت بزرگی هستید.

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز