رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش

رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش

در این بخش رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش و نوشتن آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازده و معتبر ارائه شده است. در این مقاله با سایت تبشی همراه باشید. (آگهی شیراز)

رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش

1– خواننده حرف اول را می زند. در اگهی و تبلیغ خودتان با مخاطب تطابق داشته باشید. از کلمه “شما” استفاده کنید.

مثال: دفترچه راهنمای بانکی به “شما” کمک می کند تا ….

{همانطور که در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت گفته شده است در متن آگهی و تبلیغات خودتان باید بیشتر از آنچه در مورد خودتان و ویژگیهای برتر شرکت و کسب و کار و کالا و خدمات خودتان حرف بزنید، در مورد کاربر و مشتری و مزیتهایی که محصولات و خدمات شما برای انها دارد بنویسید.}

2- عنوان آگهی و تبلیغات بایستی پیام اصلی را منعکس سازد و خطوط اولیه متن نیز باید به تایید عنوان بپردازد (به ترتیب اهمیت مطالب)

{در همین سایت بارها و بارها در زمینه آگهی و عنوان آگهی توضیحات مفصلی ارائه شده است. عنوان آگهی باید جذاب و کاربر پسند باشد. عنوان آگهی باید برای گوگل هم خوب نوشته شده باشد. در عنوان آگهی مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را ارائه نمائید.}

رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش

3- برای آگهی های بلند (بیشتر از 150 کلمه) نوشته خودتان را به بخش های کوچکتری تقسیم بندی کنید. (آگهی شیراز)

{با رعایت این مورد، متن آگهی شما راحت تر خوانده می شود و برای کاربران هم جذابتر خواهد بود. البته همانطور که قبلا هم گفته شده است از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه ارزش چندانی ندارد. حداقل تعداد کلمات شما در تبلیغات اینترنتی باید بیش از 300 کلمه باشد.}

4- از جمله های کوتاه استفاده کنید (شش تا شانزده کلمه). جمله های بلند را به دو یا سه جمله کوتاهتر تبدیل نمائید. از نقطه گذاری برای کوتاه کردن جمله ها می توان استفاده کرد. طول جمله ها کوتاه و بلند شود بهتر است.

{برای ثبت آگهی رایگان اینترنتی و تبلیغات موفق در همین سایت بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نمائید.}

5- از کلمه های ساده استفاده کنید. از کلمه های دهان پر کن و جلوه های پر زرق و برق اجتناب نمائید.

مثال: به جای جمله “ممکن است بازار ضرر و زیان دو جانبه داشته باشد” جمله “بازار بالا و پایین خواهد رفت” مناسب تر است.

6- از زبان نا مفهوم تکنیکی بر حذر باشید. هنگام نوشتن تبلیغ برای مخاطب و مشتری ای که زبان خاص شما را نمی فهمد از اصطلاحات فنی استفاده نکنید.

تنها در دو صورت از اصطلاحات فنی استفاده کنید: الف – 95 درصد و یا تعداد بیشتر خوانندگان شما آن را درک کنند. ب- تنها راه رساندن مفهوم شما به مخاطب باشد.

رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش

7- دقیق باشید. به جای عبارت “با نگاه اول” از عبارت “ابتدا” استفاده کنید و یا به جای “طیف متنوعی از مدلهای مختلف” عبارت “انواع مدلها” را استفاده نمائید. (آگهی شیراز)

{همانطور که در یکی از مقالات قبلی گفته شد، تبلیغاتی که حقایق بیشتری در آن ارائه شده باشد و جزئیات بیشتری ذکر کرده باشد احتمال فروش بالاتری خواهد داشت. در متن آگهی توضیحات کافی ارائه دهید}

8- روشن و مشخص سخن بگویید. مثلا به جای جمله ” شرایط نامطلوب آب و هوایی منجر به خرابیهای ساختمانی نخواهد شد” جمله “با بارش باران سقف چکه نخواهد کرد” بهتر است.

9- بی حاشیه نکته خودتان را بیان کنید. اول خود را گرم نکنید و بعد به اصل موضوع بپردازید. بلکه “از اول تا آخر به فروش بپردازید”. مسائل بدیهی را اول بیان نکنید تا بعد بخواهید به موضوع اصلی برسید.

10- با سبکی محاوره ای و دوستانه بنویسید. مجسم کنید که به جای نوشتن با مخاطب خود مشغول صحبت کردن هستید.

مثال: به جای جمله “اطلاعاتی را که تقاضا کرده اید ضمیمه نامه کرده ایم” بنویسید “این اطلاعاتی است که می خواستید”.

11– استفاده از زبان جنسیت گرایانه (تبعیض جنسی) را کنار بگذارید.

نکات تکمیلی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش:

– جمله خودتان را با یک حرف اضافه تمام کنید. مثال: آلودگی هوا چیزی است که می خواهیم رهایی پیدا کنیم ازش.

– جمله های خودتان را خرد کنید: در یک چشم به هم زدن راه موفقیت مسدود می شود. جرقه ای که ناگهان در ذهنتان می درخشد. یادداشتی که هر گز بر روی کاغذ آورده نمی شود. (آگهی شیراز)

– جمله های خودتان را با حروف ربط شروع کنید.

– از پاراگرافهای یک جمله ای استفاده کنید.

– از تکنیکهای مکانیک برای تاکید کلمه ها و یا عبارتهای متن استفاده کنید. مانند: حروف درشت، خط تاکید، دست نویس ساختگی و حروف برجسته.

پیشنهاد می کنیم سایر مقالات مرتبط با تبلیغات موفق و پرفروش را در همین سایت مطالعه نمائید. بر روی عبارت تبلیغات موفق کلیک کنید.

{برای ثبت آگهی رایگان اینترنتی و تبلیغات موفق در همین سایت بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نمائید. }

عنوان:

در عنوان برای جلب توجه میشه از علایق شخصی افراد یا از در اختیار گذاشتن اطلاعات استفاده کرد. بکاربردن عبارتهایی مثل تازه، معرفی،اکنون، چگونه، چرا، مجانی، معامله، تضمین و … در عنوان میتونه تاثیر زیادی داشته باشه.

در زیر هشت عنوان موثر که تا به امروز استفاده شده رو معرفی میکنیم:

– عنوان بی واسطه: بدون استفاده از هرگونه ایهام و معنی پنهان به طور مستقیم پیشنهاد فروش رو مطرح میکنه.

مثال:بلوز ابریشم خالص ۳۰ درصد تخفیف

-عنوان باواسطه: منظور خودش رو صریح نمیگه و سعی میکنه حس کنجکاوی خواننده رو تهییج کنه بطوریکه خواننده جواب خودش رو از متن تبلیغ بدست بیاره. (آگهی شیراز)

مثال: “ده میلیون به یک، ما می توانیم آنرا مخلوط کنیم.” آگهی در مورد یک مخلوط کن.

-اخبار: خبری در مورد محصول رو در عنوان مطرح میکنه.

مثال: معرفی خودرو جدید سایپا

-چگونه: کلمه چگونه یک معجزه در عنوان تبلیغاتی است. کتاب های زیادی با این کلمه در عنوان شروع شده که نشان دهنده ی بار روانی بالای کلمه است.

ادامه

سوال: سوالی که در عنوان یک تبلیغ است باید از نظر خواننده پرسشی قاطع و جدی بوده و حس کنجکاوی اورا تا حد جستجو در متن آگهی برانگیزد.

مثال: آیا شما هم با مشکلات خرید خودرو مواجه شده اید؟

عنوان امری: عنوان دستوری که راه انجام کاری رو به مخاطب نشان میده.

مثال: در داخل باک اتومبیلتان یک پلنگ بگذارید.

-عنوان توجیه کننده: اگر در متن تبلیغ ویژگیهای محصول رو می نویسید این عنوان مناسبه.

مثال:ده دلیل که محصول مارا بخرید.

-عنوان گواه: این عنوان برای متن هایی که متن تبلیغ از زبان یک مشتری نوشته میشه مناسبه. (آگهی شیراز)

مثال: برنده قرعه کشی سری قبل دلیل شانسش رو بهتون میگه.

content creation - رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش

آگهی شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز