چند اصل اساسی برای ساخت یک آگهی
یک آگهی استخدام شیراز خوب در درجه اول باید توجه مخاطب را جلب و سپس او را بدان محصول علاقمند سازد. سپس تمایل او را برای پیگیری موضوع افزایش دهد و بالاخره همان آگهی خوب باعث فروش کالا، خدمت یا ایده مورد نظر شود.
اصل اول: طرح مناسب
یک آگهی خوب باید دارای طرح مناسب باشد؛ این طرح می تواند عکس، نقاشی یا حروف چاپی باشد که به عنوان عناصر گرافیگی مورد استفاده قرار می گیرد.
در انتخاب طرح مناسب نکات زیر را همواره مدنظر داشته باشید:
▪ از طرحهای ساده استفاده کنید. استفاده از یک عنصر هنری واحد، بیشترین تاثیر را دارد. به خصوص در آگهی های کوچک که جا و فضا، ارزش بیشتری دارد.
▪ شرح عکس را زیر تصویر بگذارید تا مخاطب بداند دنبال چیست.
▪ خواسته و تقاضای مخاطب را در طرح جای دهید.
▪ قبل و بعد از عکسها، از عناصر دیگری غیر از کلمه و متن استفاده کنید تا عکس و طرح، خود را بهتر نشان دهد.
▪ استفاده از تصویر محصول در آگهی، معمولاً در فروش آن تاثیر بیشتری دارد.
▪ اگر طراح و گرافیست در اختیار ندارید تا می توانید از صحنه ها، سایه ها و ابزار مناسب استفاده کنید. (سایت تبشی)
سرتیتر و عنوان آگهی
۱-در تیتر آگهی استخدام شیراز به یک منفعت و ارزش اصلی یا ترفیع پیرامون محصول اشاره کنید .
۲-اگر در آگهی خود پیشنهاد نمونه ی رایگان یا شبیه به آن را می دهید، آن را در تیتر آگهی قرار دهید.
۳-همچنین استفاده از کلماتی مثل «رایگان» یا «برای مدت محدود» نرخ توجه به آگهی را افزایش می دهد.
۴-از فعلهای منفی استفاده نکنید !
۵-استفاده از استعاره و تشبیه در تیتر اگهی استخدام شیراز می تواند منجر به درک اشتباه در ذهن بیننده یا خواننده شود. مثلاً «رانندگی با این خودرو همچون هدایت باد است » البته باید توجه داشت با توجه به مخاطبان آگهی پاره ای موارد استعاره ها می توانند موثر باشند.
۶-آمارها نشان داده است، آگهی هایی با تیترهای طولانی نرخ موفقیت بیشتری داشته اند. برخی از کارشناسان تا ۱۷ کلمه را برای تیتر مناسب دانسته اند. پرواضح است که طول آگهی با اندازه ی آگهی و محل نمایش آن نیز مرتبط است.
۷-آمارهای نشان می دهد که تیترها ۵ برابر بیشتر از متن آگهی دیده می شوند !
۸- تبلیغاتی که از « چگونه » در تیتر خود استفاده کرده اند، بر طبق مطالعات انجام گرفته موفقیت قابل توجهی داشته اند. مثلاً چگونگی استفاده از محصول را بیان می کنند مثل « چگونه در ۱۰ دقیقه آشپزی کنیم ؟ » برای یک سوپ یا غذای آماده می تواند نمونه ای برای این مورد باشد.
آگهی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
تبلیغات آگهی خوب استخدام شیراز یک ابزار بسیار قدرتمند برای بالا بردن آگاهی، راه اندازی محصولات جدید و برقراری ارتباط با مخاطبان است.
هدف داشتن یکی از مزایای اصلی تبلیغات آنلاین است، اما متاسفانه بسیاری از شرکت های کوچک، هدف های خود را اجرا نمی کنند.
این شرکت ها محصولات یا خدماتی را ارائه می دهند که با نیازهای افراد مطابقت ندارد.
در واقع، شما باید بر اساس داده های جمع آوری شده قادر باشید نیازهای مشتریان را تشخیص دهید.
با استفاده از این اطلاعات و آنچه که در مورد مشتریان کنونی خود می دانید، می توانید تبلیغات خود را شروع کنید.
واقعیت این است که هدف همه آگهی های آنلاین، چاپی و بیلبوردی این است که می خواهند بر مخاطبان خود تاثیرگذار باشند.
تبلیغات خوب، به طور موثر مشتری های بیشتری را جذب می کند و این باعث می شود که مردم آن محصول را تهیه کنند.
یک تبلیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟
آگهی استخدام شیراز مورد استفاده اغلب برندها قرار میگیرد تا مصرف کنندگان بتوانند محصولات آنها را بشناسند. تبلیغات همچنین انواع مختلفی دارد مثلا استفاده از بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در رادیو و تلویزیون، کاتالوگ ها و بروشورها و… همگی انواع متفاوتی از تبلیغات را شامل میشوند.
هر تبلیغی به معرفی یک محصول یا خدمات میپردازد تبلیغات میتوانند به فروش بیشتر یک محصول هم کمک کنند.
تيتر مناسب و مفيد
اصل دوم در ساخت آگهي استخدام شیراز، انتخاب تيتر مناسب است. شما بايد به گونه اي تير مناسب و مفيد را براي آگهي خود انتخاب كنيد تا توجه و علاقه خوانندگان را چون شكارچي، شكار كنيد.
در انتخاب تيتر مناسب و مفيد براي آگهي خود، موارد زير را رعايت كنيد:
▪ ايده و محتواي تيتر بايد از محصول جديد خبري به مخاطب ارايه دهد و يا تقاضا و حس كنجكاوي او را افزايش دهد.
▪ براي جلب توجه مخاطب بايد او را در تيتر تحريك كنيد. خلاقيت به كار ببريد و حتي مي توانيد در تيتر با او شوخي كنيد.
▪ از تيتر به عنوان هشدار و جلب توجه مخاطب استفاده كنيد.
▪ از تيتر دنباله دار، تيتر دوم يا سوتيتر استفاده كنيد. اين تيترها مثل پلي كه فكر و علاقه مصرف كننده را به توليد مرتبط مي كند، عمل خواهند كرد.
مشخصات شرکت در آگهی استخدام
در آگهی استخدام شیراز باید مشخصات شرکت با جزئیات ذکر شود. اینکار هم حس اعتماد را در کارجو بالا برده و هم باعث دریافت رزومههایی مرتبط تر خواهد بود.
نام شرکت
در تمامی آگهیهای استخدام شیراز حتما نام شرکت را ذکر کنید. تمامی شرکتهای معتبر اینکار را انجام میدهند. حتی میتوانید شماره ثبت شرکت را نیز در آگهی بیاورید.
متاسفانه یک باور غلط وجود دارد و مدیران تصور میکنند با بردن نام شرکتشان در آگهیها اداره مالیات به دلیل اینکه تصور میکند درآمدشان بالا است برای آنها مالیات بیشتری میبندد.
نوشتن مزایا در متن آگهی
همه سازمان ها مزایا و معایبی دارند که نیروها پس از استخدام شیراز خیلی زود متوجه آن می شوند. بهتر است آنها را به شکلی درست در متن آگهی بنویسید.
شاید کار شما دو شیفت کاری داشته باشد و اضافه کاری پرداخت می کنید در این صورت متن شما می تواند چنین جمله ای باشد:
- محیطی پرکار حتی روزهای تعطیل
- حقوق بیشتر از اداره کار
- به دور از روز مرگی
- با اضافه کاری های زیاد
قطعا افرادی هستند که دوست ندارند در روزهای تعطیل کار کنند و برایشان مهم نیست که اضافه کاری بگیرند. پس بهتر است این افراد پس از مطالعه متن شما را فراموش کنند.