نحوه ارزیابی آگهی

نحوه ارزیابی آگهی

ارزیابی روش‌های پردازش متن بر روی داده‌های آگهی شیراز

مقدمه

در سایت تبشی، محققان و دانشمندان کارکشته در زمینه علوم داده با اختصاص بخشی از وقتشان به مطالعه مطالب جدید و به قولی state-of-the-art، پیشران سایت در زمینه استفاده از علوم و فنون نوظهور هستند. شاید همین باعث شد که بچه‌های تیم‌های دیتا در آگهی شیراز به فکر تعریف یک پروژه برای بررسی روش‌های جدید برای پردازش متن آگهی‌ها بیفتند.

در این نوشته با بیان مقدمه‌ای از کار بر روی داده‌های متنی در آگهی شیراز، فضای مسئله را در شرکت باز می‌کنیم. در قسمت‌های بعدی به تقصیل درباره نتایج روش‌هایی صحبت خواهیم کرد که در برای استفاده در کار متنی ارزیابی شدند.

فضای مسئله

در آگهی شیراز داده‌های متنی زیادی وجود دارد مثلاً متن آگهی‌ها، کامنت‌ها و … و برای کار بر روی این داده‌ها نیاز به اطلاع از روش‌های جدید کار با متن به شدت احساس می‌شود.

برای اینکه ادامه مطلب و نتایج به دست آمده ملموس‌تر باشد توضیحی درباره کار تیم بررسی آگهی شیراز می‌دهیم. اکنون که این نوشته را می‌نویسم، آگهی‌ها با نرخ بالایی به سرور ارسال می‌شوند و نیاز است که با دقت و سرعت بالایی بررسی و انطباقشان با قوانین درج آگهی سنجیده شود تا برای نمایش به کاربران آماده شوند.

این فرایند توسط تیم بررسی آگهی شیراز نظارت می‌شود. تیم داده در بخش بررسی آگهی تلاش دارد با کمک داده‌ای که در اختیار دارد، به خودکارسازی هر چه بیشتر این فرایند کمک کند.

مسائل موجود در این تیم کم نیست ولی ما یک مورد را دقیق‌تر شرح می‌دهیم. در آگهی شیراز، برای سهولت استفاده کاربران (و دلایل متعدد دیگر) دسته‌بندی‌هایی برای آگهی‌ها در نظر گرفته شده است. در سطح اول ۱۰ دسته وجود دارد مانند وسایل نقلیه یا املاک.

نحوه ثبت و دریافت مجوز موسسه های آگهی

ملزومات

برای بهرهبرداری از سامانه کانون‌های آگهی شیراز و تبلیغاتی لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:
  • پیش از شروع مراحل ثبت اطلاعات در سامانه، کتابچه قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور را بصورت کامل مطالعه نمایید.
  • مدت زمان تکمیل اطلاعات سامانه تا مرحله ثبت تقاضا توسط کاربران حداکثر دو ماه میباشد و در صورتیکه کاربر بیش از دوماه نسبت به تکمیل اطلاعاتو یا رفع نقص اعالم شده از طریق سامانه اقدام ننماید، اطلاعاتوی از سامانه حذف و میبایست مجددا فرآیند ثبت نام را طی نماید.
  • برای استفاده آسانتر راهنمای سامانه را بصورت کامل مطالعه نمایید.
  • بهتر است از مرورگر‌های بروز (نسخه‌های جدید مرورگر) برای ثبت نام استفاده نمایید.
  • در کلیه مراحل از کلید برگشت (back) مرورگر استفاده ننمایید. (سایت تبشی)
  • پیش از انتخاب کلید “ثبت” در فرم‌ها یکبار اطلاعات خود را بررسی نمایید.
  • فایل‌های مورد نیاز (شامل: تصویر عکس پرسنلی، تصویر روی کارت ملی، تصویر صفحه اول، دوم (مشخصات همسر) و سوم (توضیحات) شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر مستندات شغلی، تبلیغاتی و دوره‌های آموزشی) را پیش از ثبت نام آماده سازی و حجم آنرا به کمتر از یک مگابایت برسانید.
  • در این راهنما “سامانه کانون‌های آگهی شیراز و تبلیغاتی” به اختصار “سامانه” گفته خواهد شد.

شرایط ثبت آگهی

در نظر داشته باشید، به منظور تسهیل و تسریع فرآیند انتشار آگهی‌ها، دیوار ممکن است در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شیراز شما را به طور جزئی تغییر دهد. همچنین دیوار مجاز است هرگونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمان و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.

چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، دیوار فوراً اقدام به حذف آگهی شیراز می‌نماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به آگهی بیشتر از 5 مورد باشد، دیوار به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید.

در دو فرض اخیر دیوار هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینه‌های پرداختی بابت آگهی حذف شده به کاربر ندارد.

آگهی‌دهندگان با ثبت آگهی شیراز خود در دیوار تأیید می‌کنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند نخواهد بود و همچنین دارای سن بالای ۱۸ سال هستند.

  • مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
  • ناقض حریم شخصی افراد،
  • آگهی‌های فروشی بدون تصویر در بخش‌های «مربوط به خانه» و «شخصی»،
  • استفاده از عبارت‌ها یا کلماتی مانند: خریدار، فروش، ویژه، رند، مفت، ارزان، نو، زیر قیمت، استثنائی، گوشی، حراج و موارد مشابه،
  • درج قیمت در عنوان آگهی،

شرایط ثبت آگهی

  • هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف،
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی شیراز، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند،
  • استفاده از حروف و زبان انگلیسی برای آگهی‌های فارسی،
  • هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد،
  • برنامه‌ها و روش‌های عبور از فیلترینگ، VPN و خدمات یا کالاهای مربوط به نصب آنتن، راه اندازی ماهواره یا اینترنت ماهواره‌ای،
  • ابزار یا آموزش‌های نفوذ، خرابکاری، شکستن قفل، هک و کرک،
  • فروش برنامه‌های نرم‌افزاری یا کتاب‌های فاقد مجوز قانونی برای انتشار و سایر موارد ناقض «قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان»،
  • هر گونه اجاره و فروش فیلم یا موسیقی

شرایط استفاده از امکانات ارتباطی

دیوار برخی امکانات ارتباطی از قبیل چت را با هدف تسهیل ارتباطات، کاهش مزاحمت‌ها و افزایش معاملات ارائه می‌کند. صحبت‌های کاربران صرفاً باید مربوط به آگهی شیراز خاص و در خصوص ارائه و یا دریافت کالا و خدمات مورد اشاره باشد و استفاده از آن بابت مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی مجاز نیست.

دیوار برای ایجاد محیطی ایمن برای معاملات، ضمن ذخیره‌سازی اطلاعات ارتباطی و تحلیل خودکار آنها، بر اساس یافته‌های هوش مصنوعی، پیشنهادات و خدماتی را بر روی ابزارهای ارتباطی خود ارائه می‌کند.

لذا لازم به یادآوری است که بر خلاف محیط‌های ارتباطی دیگر که مشمول استانداردهای حریم شخصی است، ارتباطات روی دیوار صرفاً باید مربوط به معاملات باشد و دیوار برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده و مزاحمت، بر روی این ابزارها ممکن است در صورت لزوم، نظارت ماشینی یا انسانی صورت دهد.

88888888888888 - نحوه ارزیابی آگهی

آگهی شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز