نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق 2

نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق 2

در این بخش در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید آگهی موثر، پربازده و موفقی داشته باشید، متن تبلیغات و یا آگهی های شما باید خوب و موثر نوشته شود. (آگهی شیراز)

با سایت تبشی در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

اطلاعات تماس کامل در متن تبلیغات:

برای جذب اعتماد بیشتر کاربران و مشتریان احتمالی خودتان، در متن آگهی و تبلیغات اطلاعات تماس کاملی ارائه دهید. آدرس محل کار، کارگاه، شماره تلفن ثابت و همراه، آدرس وب سایت و وبلاگ و هر مورد دیگری که لازم می دانید را در متن اگهی ارائه دهید.

به این ترتیب کاربرانی متوجه خواهند شد که شرکت، موسسه و …. شما جای معتبری است و می توانند روی شما حساب باز کنند. همانطور که می دانید خرید وقتی اتفاق می افتد که اعتماد شکل بگیرد.

شما اگر به شرکت، موسسه و یا کسب و کاری بی اعتماد باشید، هیچ وقت از آنجا کالا یا خدماتی را خریداری نخواهید کرد. با ارائه اطلاعات تماس کامل در متن آگهی و تبلیغات خودتان اعتماد کاربران را بیش تر از پیش جذب نموده و تعداد تماس های خودتان ار افزایش دهید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که اگر به عنوان مثال ساکن مشهد هستید و کسب و کاری در مشهد دارید، با ارائه کد ثابت مشهد در اطلاعات تماس، احتمال اینکه گوگل آگهی شما را به کاربران ساکن مشهد بیشتر نمایش دهد افزایش می یابد (سئوی محلی). (آگهی شیراز)

البته در عنوان آگهی و متن آگهی هم باید کلمه مشهد را به کار ببرید. در صورت تمایل می توانید آدرس صفحات رسمی خودتان در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس و فیسبوک و … را هم در متن آگهی ارائه کنید.

موارد با تاکید بیشتر در متن تبلیغات:

در متن آگهی و تبلیغات خودتان روی بعضی از موارد باید بیشتر تاکید نمائید. به عنوان مثال اگر محصولات و خدمات شما ویژگیهای برتری به نسبت محصولات و خدمات مشابه دارد،

باید در مرحله اول بررسی کنید و بر روی کاغذ بنویسید که این ویژگی رقابتی چگونه می تواند برای کاربران مفید بوده و مشکلات آنها را برطرف نماید.

یعنی به جای اینکه فورا در متن آگهی بنویسید کالا و خدمات ما این ویژگی و آن ویژگی برتر و …و را دارد، در مرحله اول برای خودتان مشخص کنید که این ویژگیها چه مشکلی از مشتری می تواند حل کند.

به چه طریقی این ویژگی می تواند برای مشتری مفید باشد. در نهایت در متن آگهی و تبلیغات خودتان ویژگیهای رقابتی را بیان کنید ولی بیشتر بر روی فواید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد متمرکز باشید.

مثلا اگر در زمینه تولید کفش فعالیت دارید و کفشهای سبک و با دوام هستند، می توانید به سبک و با دوام بودن کفشها در متن آگهی اشاره کنید ولی در کنار آن فواید این ویژگیها را هم ذکر کنید.

مثلا می توانید بنویسید که سبک بودن کفشها باعث می شود که شما درپیاده روی های طولانی خسته نشوید و با دوام بودن کفشها نیز باعث خواهد شد که در پول خودتان صرفه جویی کنید. (آگهی شیراز)

پس ابتدا ویژگی های رقابتی کالا و خدمات خودتان را مشخص نمائید و این ویژگیها را در قالب مزیت و فایده ای که برای مشتریان می تواند داشته باشد در متن تبلیغ ارائه نمائید.

منحصر به فرد بودن و فید بودن متن تبلیغات:

همانطور که گفته شد، اگر می خواهید آگهی و تبلیغات شما مفید و موثر باشد و در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، باید متن آگهی شما کپی نشده باشد.

متن آگهی و تبلیغات خودتان را با اختصاص دادن زمان به آن بنویسید. متن آگهی های کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و از اعتبار تبلیغات شما پیش آنها می کاهد و هم گوگل متن های تکراری را تشخیص می دهد و در نتایج جستجوی خودش جایگاهی به آن اختصاص نمی دهد.

بنابراین بهتر است متن آگهی شما باید منحصر به فرد باشد. حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهیهای متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید.

اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. با کپی کاری به جایی نمی رسید.

نکته

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات مفیدی ارائه نمائید. در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد،

به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که شما در زمینه کاری خودتان یک متخصص هستید و می توانند روی شما حساب کنند. (آگهی شیراز)

مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره موتور برق و دیزل ژنراتور و …. فعالیت دارید، در متن آگهی در مورد نحوه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب، نحوه استفاده مناسب از آن و …. هم می توانید توضیحاتی ارائه کنید

و در کنار آن ویژگیهای برتر دیزل ژنراتورهای خودتان را هم بیان کنید. هم به کاربران اطلاعات مفید بدهید و هم محصولات خودتان را تبلیغ کنید.

کامل و قانع کننده بودن متن تبلیغات:

این مورد برای کاربران بسیار مهم است هر چند در نهایت روی نتایج گوگل هم تاثیر مبتی خواهد گذاشت. اگر بخواهید متن تبلیغات کامل و قانع کننده بنویسید، باید متن نسبتا طولانی ای برای آگهی خودتان بنویسید که از نظر گوگل هم خوب است.

همانطور که گفته شد، شما باید بین کاربر و موتورهای جستجو باید کاربر و مشتریان خودتان را در اولویت قرار دهید ولی در کنار آن اصول سئو و بهینه سازی برای گوگل را هم رعایت کنید.

پس مشتری مهم تر است. در نهایت کاربران متن آگهی شما را خواهند خواند و آنها هستند که باید متقاعد شوند که با شما برای خرید کالا و خدمات تماس بگیرند. بنابراین تبلیغات شما را افراد و انسانها خواهند خواند و نه ربات و ماشین.

باید متن تبلیغات خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان می تواند داشته باشد را در متن آگهی ذکر کنید. بنویسید که خدمات شما به نسبت سایر خدمات مشابه چه ویژگیهای برجسته ای دارد و یا محصولات شما چرا برای مشتریان مفیدتر است.

با دلیل و منطق برتری محصولات و خدمات خودتان را نشان دهید. هر چه بهتر و منطقی تر توضیح دهید مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. (آگهی شیراز)

در متن آگهی و تبلیغات خودتان، بیشتر از آنچه از سازمان، شرکت و موسسه و یا کسب و کار خودتان تعریف کنید، بر روی مزایا و فوایدی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد متمرکز شوید.

telegram usefull content 1 - نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق 2

آگهی شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز