نوشتن رپورتاژ آگهی تاثیرگذار

نوشتن رپورتاژ آگهی تاثیرگذار

خب وقت آن رسیده تا قدم های درست و اصولی برای داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق برداریم. باید اطلاعات خود را افزایش دهید تا بدانید چه رپورتاژی باعث افزایش فروش می شود، (آگهی شیراز)

زیرا در هر صورت شما برای انتشار دادن آگهی تبلیغاتی خود هزینه صرف می کنید و اگر این کار را اصولی انجام ندهید مانند این است که پولتان هدر رفته است.

در این مقاله در سایت تبشی قصد داریم چند روش اصولی برای انتشار یک رپورتاژ آگهی اصولی را به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی تاثیرگذار و موفق

رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغاتی است، که از قضا یکی از روش های موفق تبلیغاتی هم به شمار می رود. اما اصول و مراحلی برای خودش دارد که در این مقاله با هم بررسی خواهیم کرد.

برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب باید یک مقاله و یا گزارش راجع به محصول یا خدماتی که ارائه می دهید، بنویسید، اما به نحوی باشد که کاربر متوجه تبلیغاتی بودنش نشود و بعد آن را در سایت های پر بازدید خبری و پر مخاطب انتشار دهید.

البته این را بخاطر داشته باشید که این روز ها کاربران از شعاع یک کیلومتری هم محتوا های تبلیغاتی را تشخیص می دهند و راه شان را کج می کنند.

مقاله ای که برای رپورتاژ آگهی تاثیرگذار منتشر می کنید باید جوری باشد که در نگاه اول هیچ فرقی با سایر مطالب که به طور معمول در سایت منتشر می کنید نداشته باشد. (آگهی شیراز)

در واقع کاربر باید فکر کند نویسندگان اصلی سایت آن مقاله را منتشر کرده اند و نه فقط یک تبلیغ نویس! در این روش شما از اعتبار رسانه ها استفاده می کنید و اعتماد مشتریان را جلب می کنید.

اما خب انجام این کار ها به همین سادگی ها هم نیست، نوشتن یک رپورتاژ آگهی تاثیرگذار قواعدی دارد که اگر بلد نباشید، هرچقدر هم که هزینه کنید فایده ای نخواهد داشت. پس؛ ۱۱ قدم زیر را از دست ندهید :

شاید همه چیز در این قانون خلاصه شود؛ قانون ۷۰ به ۳۰

تا حالا جمله معروف « فروش را متوقف کنید و کمک کردن را شروع کنید! » را شنیده اید. منظور این جمله چیست؟ اینکه مانند فروشندگانی که فقط و فقط به فکر فروش هستند، نباشید. گاهی از نقش فروشندگی بیرون بیایید و به عنوان مشاور خرید در کنار مشتری خود قرار بگیرید.

وقتی شما در حال نوشتن یک رپورتاژ هستید هم باید همین کار را انجام بدهید، هرگز از ابتدای متن به تبلیغ محصولات و خدمات خود نپردازید و مثل فروشنده های سمج رفتار نکنید، پس سعی کنید اول اعتماد مشتری را جلب کرده و در طول مقاله پیشنهاد خود را صادقانه ارائه کنید.

موضوع دیگری که باید بدانید این است که وقتی تمرکز خود را روی تولید یک محتوای کاربردی متمرکز می کنید، این احتمال وجود دارد که مشتریان رپورتاژ شما را هم به اشتراک بگذارند.

یا حتی اگر مقاله شما به اندازه ای کاربردی باشد که نیاز باشد کاربر دفعات دیگری به آن مراجعه کند باعث می شود تا بعضی از خواننده ها آن را بوکمارک کرده و یا شاید پرینت کنند تا روی دیوار خانه خود بچسبانند. (آگهی شیراز)

اگر دل خود می گویید دیگر کسی این کار ها را انجام نمیدهد که؛

پس به مثال پایین توجه کنید:

مثلا فرض کنید یک رپورتاژ آگهی موفق در مورد شامپو فرش که شامل ۱۰ راه حل خانگی برای پاک کردن لکه هایی که مقاوم به پاک شدن هستند! حال مادرانی را فرض کنید که کودکان بازیگوشی دارند و مدام فرششان لک می شود.

به طور قطع آن ها به جای آنکه بخواهند کل متن را از حفظ کنند ترجیح می دهند آن متن را همواره در دسترس داشته باشند تا هروقت که خواستند بتوانند به آن مراجعه کنند.

با کشف نیاز های خوانندگان، اعتماد را به آنها تزریق کنید

این موضوع را حتما توجه کنید که نویسنده رپورتاژ باید راجع به موضوعی که در حال نوشتن است اطلاعات کافی داشته باشد. حتی اگر در این زمینه تازه کار باشد هم بهتر است مطالعه کافی انجام دهد.

او باید تمام ویژگی های محصول مورد نظر را بررسی کند و بشناسد، حتی در صورت نیاز بد نیست اگر با تعدادی از مشتریان ارتباط برقرار کرده و مصاحبه کند تا بتواند مقاله ای ملموس تر و واقعی تر بنویسد.

وقتی در حال تحقیقات هستید باید هر سوالی که به ذهن شما خطور می کند را پاسخ داده، حتی اگر به نظر شما آن سوال احمقانه به نظر برسد.

زیرا اگر سوالی به ذهن شما رسیده به احتمال زیاد برای درصد بالایی از خوانندگان رپورتاژ شما هم پیش خواهد آمد پس سعی کنید و جلوی هر شک و شبهه ای را بگیرید. وقتی هیچ سوال بی جوابی را باقی نگذارید مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد. (آگهی شیراز)

تیتر رپورتاژ را جوری بنویسید که خواننده شکار شود

وقتی رپورتاژ خود را در یک روزنامه، مجله و یا سایت معتبر منتشر می کنید در واقع در کنار تعداد زیادی از محتوا های درجه یک و با ارزش قرار می گیرد

به همین علت عنوانی که برای رپورتاژ خود انتخاب میکنید با درگیر کننده و جذاب باشد تا بتواند به مانند یک قلاب خواننده را شکار کند و به درون خود بکشد.

دقیقا مانند هر استراتژی فروش دیگری که موفق است، عنوان رپورتاژ را باید به گونه ای انتخاب کنید که احساسات و یا کنجکاوی کاربر را برانگیخته کند،

مثلا به دو مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید یک عنوان مثل « آخرین محصول شرکت شرق گستران که هوش از سر مصرف کننده خواهد برد » ببینیم. این عنوان انگار داد می زند که ای مردم من یک رپورتاژ بیخود هستم که فقط قراره شمارو گول بزنم.

اگرچه نویسنده سعی کرده با آوردن کلمه آخرین ارزش خبری مقاله را بالا ببرد؛ اما خب از یک کیلومتری هم داد می زند که این نوشته برای مشتریان نوشته شده نه خوانندگان.

حال فرض کنید یک عنوان مثل « معرفی پاک کننده هایی که احتمالا کار خواهند کرد و یک پاک کننده که بدون شک کار خواهد کرد » داریم. وقتی خواننده با همچین عنوانی رو به رو می شود احتمالا خیلی کنجکاو می شود تا ببیند آن محصول که قطعا کار می کند چیست؟، (آگهی شیراز)

حتی احتمال دارد محصولات اول را رد کند تا به محصول آخر برسد. همان چیزی که شما می خواهید. رپورتاژ آگهی تاثیرگذار اینگونه است.

hhpavjtfgrwg - نوشتن رپورتاژ آگهی تاثیرگذار

آگهی شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز