چگونه آگهی تبلیغات تاثیرگذار بنویسیم

چگونه آگهی تبلیغات تاثیرگذار بنویسیم

چند نکته‌ی کارآمد برای نوشتن آگهی تبلیغاتی تاثیر گذار

چه بخواهید خودتان متن آگهی نیازمندی های شیراز را بنویسید و چه یک نویسنده استخدام کنید، باز هم می‌توانید برای نوشتن آگهی تبلیغاتی تاثیر گذار از این نکات، در سایت تبشی بهره بگیرید:

  • از زمان حال و دوم شخص استفاده کنید: زمانی که ما شروع به خواندن هر آگهی تبلیغاتی‌ای در نیازمندی های شیراز می‌کنیم، دوست داریم از کلمه «شما» استفاده شود. زمانی که این کلمه را می‌بینیم، مطمئن می‌شویم که نویسنده دارد با ما صحبت می‌کند و باعث می‌شود که ما خودمان را با محصول موردنظر تصور کنیم. پس از ضمیر «شما» و زمان حال استفاده کنید.
  • ساده و روان بنویسید: هدف از نگارش شما این است که محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید. نه این که خوانندگان را تحت تاثیر سبک نگارشی خود قرار دهید. همچنین باید طوری بنویسید که همه مشتریان به راحتی متوجه منظورتان بشوند.
  • از کلمات ساده استفاده کنید:این مورد به مورد قبلی شباهت دارد. اگر نوشته شما پر از کلمات سخت و ادبی باشد، مشتریان آن را نخواهند خواند.
  • اطلاعات رایگان را در اختیار مشتریان قرار دهید: برای این که چیزی به دست آورید، باید چیزی هم ارائه کنید. شما باید به طریقی توجه مشتریان را جلب کنید. پس باید چیزی به آنها بدهید که برایشان ارزش وقت‌گذاشتن داشته باشد. در ابتدای آگهی مطلب مفید و جالبی را با آنها به اشتراک بگذارید.
  • آگهی‌تان را خاص کنید: روزانه تبلیغات مختلف و تکراری‌ای را هم در فضای مجازی و هم به صورت چاپی می‌بینیم. تا حدی که دیگر نمی‌توانیم به خیلی از آنها اعتماد کنیم.

تیتر اصلی از نظر سایت تبشی

مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین بخش آگهی تبلیغاتی در نیازمندی های شیراز تیتر اصلی آن است. مخاطب براساس این تیتر در خصوص مطالعه متن اصلی تبلیغ و یا چشم‌پوشی از خواندن آن تصمیم می‌گیرد.

تنها بیست درصد افرادی که تیتر اصلی را می‌خوانند، متن اصلی را هم مطالعه می‌کنند. این موضوع اهمیت نوشتن تیتراصلی مناسب را به خوبی نشان می‌دهد.

در صورت انتخاب تیتر مناسب برای متن و ترغیب خواننده برای مطالعه ادامه متن، هشتاد درصد کار نوشتن متن تبلیغاتی یا محتوای تولیدشده را به درستی به انجام رسانده‌اید.

دیوید اگیلوی تیتر اصلی متن‌های خود را از میان حداقل ۱۶ تیتر اصلی که می‌نوشت انتخاب می‌کرد و این موضوع به خوبی اهمیت انتخاب تیتر اصلی در نوشتن یک متن ترغیب‌کننده را نشان می‌دهد.

آگهی تبلیغاتی نیازمندی های شیراز از سه بخش اصلی تشکیل شده:

  1. تیتر آگهی تبلیغاتی
  2. متن آگهی تبلیغاتی
  3. درخواست خرید(CTA) از مشتری

برای نوشتن هر قسمت از متن آگهی تبلیغاتی یه سری نکات رو باید رعایت کنیم.

 تیتری بنویسید که بوی تازگی بده.

مشتریان همیشه دنبال محصولات جدید و یا راههای جدید برای استفاده از یک محصول معروف هستن؛ یا اینکه دوست دارن از محصول به روز شده استفاده کنند؛ یه برگ تقلب که خیلی به دردتون میخوره: از کلماتی مثل “بدون” و “جدید” در نیازمندی های شیراز استفاده کنید.

با استفاده از کلمۀ “بدون” به مشتری گفته میشه که از چه چیزی محافظت شده ؛ و با استفاده از کلمۀ “جدید” برای مشتری انگیزه ایجاد می کنید تا یک بار هم که شده، محصول رو انتخاب کنه. اگه به درستی از ترفندهای تبلیغ نویسی استفاده کنید؛ تو اکثر تیترها می­تونید به نحوی از کلمۀ جدید استفاده کنید.

چگونه متن آگهی تبلیغاتی بنویسیم

وقتی می خواهید یه متن آگهی تبلیغاتی در نیازمندی های شیراز، بنویسید برید یه گوشۀ دنج بشینید و یکم بهش فکر کنید.

فرض کنید دارید ناهار رو با دوستتون صرف می کنید و درباره موضوعات مختلف صحبت می کنید

اگر دوستتون ازتون بپرسه می خوام یه ضد آفتاب خوب بخرم پیشنهادتون چیه؟

شما چی جواب میدین؟

همون چیز هایی رو بنویسید که در جواب چنین سوالی می گفتید.

نگارش متن آگهی

برای اینکه بدانیم چگونه متن آگهی تبلیغاتی بنویسیم؟ باید به نحوه نگارش آن نیز دقت داشته باشید. در نوشتن متن آگهی نیازمندی های شیراز از حاشیه رفتن خودداری کنید و در همان ابتدا درباره موضوع اصلی توضیحاتی را بیاورید.

در متن آگهی کلی گویی نکنید و سعی کنید حرفایتان را با دلیل و مدرک عنوان کنید البته فراموش نکنید که باید لحن نوشتاری شما کاملا دوستانه باشد تا خوانند ترعیب شود متن را به طور کامل مطالعه کند.

سعی کنید در همان ابتدای کار انگیزه ای را در خواننده به وجود آورید تا اگر متن تبلیغاتی شما طولانی هم بود خواننده به میل خود بخواهد آن را به طور کامل مطالعه کند.

در متن آگهی تبلیغاتی خود دلایل و شواهد ثابت شده را مطرح کنید برای مثال می توانید از نظرات مشتریان خود را که تاثیر و بازدهی مثبتی در روند کاری شما داشته است را عنوان کنید تا حس اعتماد را در خوانندگان خود به وجود آورید. از راه های جذب مشتری از طریق آگهی تبلیغاتی نیازمندی های شیراز نصیحت کردن مخاطب و یا ارائه یک نوع خدمت است.

متن آگهی تبلیغاتی خود را ساده و روان بنویسید و چندین بار آن را مطالعه و بازخوانی کنید تا مطمئن شوید متن شما از لحاظ نگارشی و دستور زبانی مشکلی نداشته باشد. در متن خود از تعریف ها و توضیحات بیهوده بپرهیزید و سعی کنید متن شما کاملا جامع و مفید باشد.

فرمول سه‌قسمتی برای تبلیغ مؤثر

اول: در یک نمونه متن تبلیغاتی مؤثر نیازمندی های شیراز، ابتدا مشکلی را که مشتری خواهان حل شدنش است، نیازی که خواهان مرتفع شدنش و یا دردی که خواهان تسکینش هست، مطرح نمایید. این کار بلافاصله توجه مشتری احتمالی را به خود جلب کنید

دوم: راه‌حل را تشریح می‌کنید. شما بهترین شیوه برای حل مشکل، رفع نیاز و تسکین درد را توضیح می‌دهید. این کار انگیزه خرید را در ذهن مشتری فعال می‌کند.

سوم: محصول خود را به‌عنوان بهترین راه‌حل موجود ارائه می‌دهید و در آخر نیز فراخوان می‌دهید. شما به مشتری احتمالی خود می‌گویید که از وب‌سایت شما بازدید به عمل آورد و یا فوراً محصول را تحویل بگیرد. به‌این‌ترتیب نزدیک‌ترین راه برای حل مشکل و یا رفع نیاز به مشتری خود ارائه می‌دهید.

رایتینگ 9 - چگونه آگهی تبلیغات تاثیرگذار بنویسیم

نیازمندی های شیراز

ما امیدواریم  که توانسته باشیم با ارائه راه‌حل بالا شما را در نوشتن یک آگهی تبلیغاتی تاثیر گذار کمک کرده باشیم. سایت تبشی آرزومند موفقیت شماست.

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

استخدام شیراز