تبلیغات با توجه به تغییرات گسترده در چند دهه اخیر تغییرات و تحولات زیادی داشته است و از تبلیغات چاپی به سمت تبلیغات دیجیتال حرکت کرده است. (شیپور شیراز) با ...
تبلیغات با توجه به تغییرات گسترده در چند دهه اخیر تغییرات و تحولات زیادی داشته است و از تبلیغات چاپی به سمت تبلیغات دیجیتال حرکت کرده است. (شیپور شیراز) با ...
تبلیغات با توجه به تغییرات گسترده در چند دهه اخیر تغییرات و تحولات زیادی داشته است و از تبلیغات چاپی به سمت تبلیغات دیجیتال حرکت کرده است. (شیپور شیراز) با ...
بازاریابی علم گسترده و تخصصی است که زیرشاخههای زیادی دارد. هر کدام از مدلهای بازاریابی در شرایط مشخصی کاربرد دارد. (شیپور شیراز) ولی تمام مدیران و بازاریابها به دنبال کسب ...
بازاریابی علم گسترده و تخصصی است که زیرشاخههای زیادی دارد. هر کدام از مدلهای بازاریابی در شرایط مشخصی کاربرد دارد. (شیپور شیراز) ولی تمام مدیران و بازاریابها به دنبال کسب ...
بازاریابی علم گسترده و تخصصی است که زیرشاخههای زیادی دارد. هر کدام از مدلهای بازاریابی در شرایط مشخصی کاربرد دارد. (شیپور شیراز) ولی تمام مدیران و بازاریابها به دنبال کسب ...
بازاریابی علم گسترده و تخصصی است که زیرشاخههای زیادی دارد. هر کدام از مدلهای بازاریابی در شرایط مشخصی کاربرد دارد. (دیوار شیراز) ولی تمام مدیران و بازاریابها به دنبال کسب ...
بازاریابی علم گسترده و تخصصی است که زیرشاخههای زیادی دارد. هر کدام از مدلهای بازاریابی در شرایط مشخصی کاربرد دارد. (دیوار شیراز) ولی تمام مدیران و بازاریابها به دنبال کسب ...
مدل بازاریابی AIDAS را برای جذب مخاطبین بیشتر و افزایش فروش به کار میبرند. این مدل مراحل سفر مشتری را به پنج مرحله توجه (Attention) ، علاقه (Intrest)، تمایل (Desire)، عمل ...
این مدل بازاریابی مراحلی را که یک خریدار هنگام تصمیمگیری برای انجام خرید طی میکند، توصیف مینماید. قیف خرید مشتری با نامهای اختصاریشان در زیر آورده شده است. (آگهی شیراز) ...
مدل بازاریابی AIDAS از جمله مدلهای بازاریابی سنتی است که در بازاریابی دیجیتال نیز بسیار کاربردی است. این مدل توسط متخصصان بازاریابی که به دنبال راهکارهای دیجیتال مارکتنیگ برای فروش ...
تاریخچه تبلیغات. از دوران ماقبل تاریخ نوعی از ارتباط در خصوص وجود و در دسترس بودن اجناس و کالاها وجود داشته است. برخی از تصاویری که بر روی دیواره غارهای ...