ابزار تبلیغات آنلاین چیست

ابزار تبلیغات آنلاین چیست

در عصر دیجیتال، راه‌اندازی کمپین تبلیغات آنلاینِ موفق برای کسب‌وکارهای کوچک ضروری است. کسب‌وکارهای کوچک برای یافتن مشتریان جدید و کسب موفقیت بیشتر نیاز به تبلیغات آنلاین دارند. (نیازمندی های شیراز)

برای تبلیغات آنلاین گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست: رسانه‌های پولی، پرداخت در ازای هر کلیک (PPC)، نمایش آنلاین، پرداخت برای قرار گرفتن در نتایج جستجوها، استفاده از اپلیکیشن‌ها و… . با ما در سایت تبشی همراه باشید تا بهتر به این پرسش که ابزار تبلیغات آنلاین چیست، پاسخ بدهیم.

تبلیغات آنلاین

این روزها همه‌ی راه‌ها به وِب و شبکه‌های جهانی و اجتماعی ختم می‌شوند. بعد از مدت‌ها تبلیغات آنلاین، گوی رقابت را از دستان تبلیغات سنتی ربوده‌اند و این روند در آینده بیش از پیش خواهد شد. (نیازمندی های شیراز)

دستگاه‌های ضبط تصویر دیجیتالی، آی‌پادها و… جایگزین ابزارهای سنتی همچون رادیو و تلویزیون و… شده‌اند. این روزها دیگر همه اخبار را از طریق گوشی‌های هوشمند خود پیگیری می‌کنند. به گزارش فوربز (Forbes)، در آینده‌ای نزدیک تبلیغات سنتی به‌کلی از دنیای تبلیغات رخت برمی‌بندند.

به‌طور کلی دو نوع تبلیغات آنلاین وجود دارد: تبلیغات از طریق نمایش در جستجوی کاربران یا تبلیغات از طریق نمایش در بسترهای مختلف آنلاین. تبلیغات در جستجو به موتورهای جستجویی چون گوگل اجازه می‌دهد تا بنابر موضوع، محتوا یا کلمات کلیدی جستجوشده در گوگل تبلیغات شما را با وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف تطبیق دهد.

مطمئنا در این روش از تبلیغات آنلاین، مشتریان بالقوه‌ای که به‌دنبال محصول یا خدمتی در حوزه‌ی کسب‌وکار شما هستند، در مسیر جستجوی خود با شما آشنا خواهند شد. تبلیغات نمایشی نیز شامل تصاویر یا ویدیوهایی هستند که پیام کسب‌وکار شما را به بازدیدگنندگان وب‌سایت منتقل می‌کنند. (نیازمندی های شیراز)

انواع مختلف تبلیغات آنلاین چیست؟

انواع گوناگونی از تبلیغات آنلاین وجود دارد. اما مشهورترین آنها به این ترتیب است: نمایش در سایت، پرداخت در ازای هر کلیلک، تبلیغات پرچمی (بَنِری)، شبکه‌های اجتماعی با پرداخت هزینه (فیسبوک، توییتر) و تبلیغات اپلیکیشن‌ها و گوگل‌ادووردز (Googleadwords).

اقدامات بازاریابی آنلاین

شما اگر قصد ایجاد یک “کسب و کار اینترنتی” دارید، ناچارید برای بهتر دیده شدن و جلب اعتماد بیشتر، به سراغ طراحی وب سایت بروید. ایجاد ترافیک برای وب سایت از اهداف بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که شامل دو روش بازاریابی درون گرا و برون گرا می باشد.

در بازاریابی درون گرا، بیشتر توجه مدیران وب سایت ها به تولید محتوای سودمند برای مخاطبان شان می باشد که البته در تولید این محتواها، توجه به کیفیت حرف اول را می زند.

دقت نمایید که “بازاریابی محتوا” به علت اثر بخشی طولانی مدت و همچنین پروسه زمانی طولانی می تواند یک رابطه طولانی دو طرفه را بین سایت شما و مخاطبان تان فراهم کند. (نیازمندی های شیراز)

فقط برای ایجاد تنوع سعی کنید از انواع محتوا چه دیداری وچه شنیداری بهره ببرید، حتی با نشر همین محتواها در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ شخصی خود به بالا رفتن ترافیک و سئو سایت تان کمک کنید.

معایب و مزایای بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین همان طور که از نامش پیداست، به معنای 24 ساعته حاضر بودن در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد در هر ساعت از شبانه روز به تعامل با سایت ها و مخاطبان پرداخته و پرسش و پاسخ مطرح نمایید، به انواع مختلف کالاها دسترسی پیدا کرده و قیمت آن ها را به راحتی بیابید.

این ها بخشی از مزایای بازاریابی آنلاین است. (نیازمندی های شیراز)

از معایب آن می توان به غیر ملموس بودن کالاهای ارائه شده در این فضاها، وابستگی شدید به اینترنت، نبود این فناوری در بسیاری از مناطق هدف و بالا بودن فضای رقابتی بین شرکت ها، برندهای بزرگ و کسب و کارهای نوپا نام برد.

ابزارهای تبلیغات آنلاین

وب سایت ها و وبلاگ ها:

برای اینکه شما مخاطب را جذب کنید، قطعا باید پایگاهی داشته باشید تا ماطب وارد آن شود برای این عمل باید یک وب سایت و در حالت غیر حرفه ای یک وبلاگ داشته باشید.

موتورهای جستجو:

موتورهای جستجو ابزاری هستند برای فرستادن مخاطب به آنچه که می خواهید احراز رتبه بالاتر در لیست حاصل از جستجوهای موتورهای اینترنتی یکی از روش های افزایش تعداد مراجعان به سایت در اینترنت است. (نیازمندی های شیراز)

انجمن های اینترنتی:

محیطی است که موضوع های مورد علاققه، توسط کاربر تعیین و درباره آنها نظریه پردازی می کند. دیگر اعضا که در مواقع بعدی وارد می شوند، نظرات ثبت شده دیگران را در ارتباط با موضوع ها می خوانند و این مکانی است از تجمع مخاطب با ویژگی دسته بندی علایق و سن و درخواست ها توسط بازاریاب.

سیستم های ایمیلی:

این ویژگی یعنی شما آدرس دقیقی از نوع مخاطب خود دارید و برای او دعوتنامه و یا بنر تبلیغاتی خود را ارسال می کنید. که این آدرس در حالت آنلاین همان ایمیل معتبر کاربر است. (نیازمندی های شیراز)

شبکه های اجتماعی:

شبکه اجتماعی مجازی زنجیره ای از ارتباطات و گره های شبکه اجتماعی یا حضور غیرفیزیکی افراد در یک محل مجازی است که بر اساس علاقه مندی ها و… به یک دیگر متصل شده اند.

اپ های موبایلی:

امروز هر آدم حتی غیرحرفه ای می تواند به راحتی از ابزارهای موبایل خود استفاده کند. نتیجه این که دسترسی و استفاده از این اپ ها می تواند ما را به مخاطب نزدیک کند مانند تلگرام، دیوار، لاین و…

تلویزیون های دیجیتالی:

سرویسی است که مخاطبان را قادر می کند با خریداری و اتصال یک ست تاپ باکس به دستگاه تلویزیون خود و یا از طریق ابزار کامپیوتر، تبلت و موبایل و پرداخت حل اشتراک ماهانه از خدماتی مانند دسترسی به آرشیو فیلم ها و سریال ها، موسیقی، پخش زنده، خرید اینترنتی، بازی آنلاین و بانک انلاین و غیره بهره مند شوند. (نیازمندی های شیراز)

جمع بندی

در بازاریابی آنلاین، خود می توانید از انواع وب سایت های مطرح کمک گرفته و از آنها بخواهید به تبلیغ کالا یا سایت شما در وب سایت شان بپردازند یا از آژانس های تبلیغاتی برای تبلیغ موبایلی کمک بگیرید.

به هر حال، هر روشی را برمی گزینید، اندازه گیری را هرگز فراموش نکنید تا بتوانید بازگشت سرمایه خود را تخمین بزنید و مدام فعالیت های خود را بهبود ببخشید.

با نگاهی دقیق تر در می یابید که هر چند بازاریابی آنلاین دارای زیر مجموعه هایی می باشد امّا همه آن ها به هم وابسته و غیر قابل تفکیک می باشند. محتوا، عنصر اصلی تمام قسمت های مختلف بازاریابی آنلاین است؛

چه تولید این محتوا برای وب سایت باشد، چه برای بازاریابی ایمیلی. این موضوع فقط توان و هوش مدیر وب سایت را می رساند که با توجه به هر کدام از آن ها محتوای مناسب را انتخاب نماید.

72743 - ابزار تبلیغات آنلاین چیست

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز