مزایای تبلیغات ویدیویی

مزایای تبلیغات ویدیویی

ویدیو مارکتینگ چیست؟

اینکه در هر خیلی از جاها می خوانیم که هر تصویر معادل ۱۰۰۰ کلمه ارزشمند است، فارغ از اینکه این تعریف و توصیف چقدر می تواند دقیق باشد یک پیام مهمتر را به ما می رساند. (استخدام شیراز)

این پیام مهم که ویدیو بسیار بسیار ارزشمند است و در حقیقت اشاره به اساس و پایه جایگاه ویدیو در دنیای امروز می تواند به حساب بیاید. جواب این پرسش بسیار ساده تر از تمام شلوغ کاریهایی است که خیلی ها انجام می دهند.

با سایت تبشی همراه باشید و لذت ببرید.

واقعا ویدیو مارکتینگ چیست؟

پرسش ساده ای است که پاسخ ساده آن این است. تعریف بازاریابی ویدیویی پیچیده نیست. در واقع ویدیو مارکتینگ یا همان بازاریابی ویدیویی استفاده از ویدیو برای تبلیغ یا بازاریابی برند، محصول یا خدمات است.

یعنی استفاده از ویدیو و مدیا به هر نحوی که بتواند باعث رشد و توسعه برند و بازار ما شود و  الزاما به معنی صرف تبلیغات ویدیویی محدود نیست. (استخدام شیراز)

مزایای ویدیو مارکتینگ

مزایای ویدیو مارکتینگ در رسانه های اجتماعی

در ادامه، هفت مزیت کلیدی استفاده از ویدیو در رسانه های اجتماعی بیان شده اند که می توانند به کسب و کار شما کمک کنند:

بازاریابی محصولات آینده:

استفاده از ویدیو در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یک راه قدرتمند برای ترویج ایده های جدید کسب و کار است. به عنوان مثال شما می توانید در توییتر، لینک هر ویدیوی موجود در سایت اشتراک گذاری فایل ویدیویی را قرار داده و محصولات یا خدمات جدید خود را معرفی کنید.

همچنین، می توانید از توییتر برای هدایت مشترکین خود به وب سایت یا وبلاگ خود استفاده نمایید. (استخدام شیراز)

ارتقای مشخصات کسب و کار:

ویدیو یک محیط فوق العاده برای تولید آگاهی برند است. شما می توانید با ارسال لینک های ویدیویی در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، داستان شرکت خود را تعریف کرده و دنیا را از فعالیت های تجاری خود مطلع سازید.

کاربرد ویدئو در فضای رسانه های اجتماعی، باعث میشود نمایه کسب و کار شما در رتبه بندی موتور جستجو ارتقاء یابد.

مزیت های تبلیغات ویدیویی

طبق تحقیقات انجام شده، یک دقیقه ویدیو ارزشمندتر از 1.8 میلیون کلمه است. چرا که ویدیو با استفاده از المان‌های سمعی و بصری پیام تبلیغ دهنده را بهتر و در زمان کمتری به مخاطب هدف منتقل می‌کند. (استخدام شیراز)

ازاین‌رو، میزان درگیری مخاطبان با تبلیغات ویدئویی بیشتر است و درنتیجه، نرخ کلیک، نصب، بازگشت، تبدیل و … مخاطبان افزایش می‌یابد.

گوگل نیز در سیستم رتبه‌بندی خود به محتواهای ویدیویی اهمیت زیادی می‌دهد. همچنین، استفاده از تبلیغات ویدئویی احتمال به اشتراک گذاشته شدن آن‌ها توسط کاربران رسانه‌های اجتماعی را تا 1200 درصد افزایش می‌دهد.

مزایای بازاریابی ویدیویی

  • ویدیو معدن طلا‌ی سئو است؛ ویدیو می‌تواند رتبه‌بندی، میزان کلیک را در موتور‌های جستجو بالا ببرد؛ اما شما باید به مخاطبان هدف خود برسید. یوتیوب دومین موتور جستجو‌گر بعد از گوگل است؛ یوتیوب متعلق به گوگل است و این یعنی اگر ویدیوی تگ درستی داشته باشد، تاثیری شگفت‌آور بر سئو دارد. (استخدام شیراز)
  • در ظاهر، بازاریابی ویدیویی بسیار ساده است؛ نام تجاری شما ویدیو‌هایی را می‌سازد که به‌نوعی کمپانی شما را تبلیغ می‌کند، فروشتان را افزایش می‌دهد، اطلاعات لازم درباره محصولات یا خدماتتان ارائه می‌دهد و با مشتریان تعامل برقرار می‌کند؛

اما در عمل کمی پیچیده‌تر است. بازاریابی ویدیویی بر اساس داده‌ها انجام می‌شود؛ بنابراین باید بر شاخص‌های مختلف نظارت داشته باشید و تعاملات با مشتری را پیگیری کنید.

  • ویدیو نرخ تبدیل (Conversion Rate) را بالا می‌برد؛ طبق بررسی‌های اخیر، پس از تماشای یک تبلیغ ویدیویی ۵۷ ‌‌درصد از کاربران آنلاین، محصولی را خریداری می‌کنند.
  • ویدیو به‌راحتی قابل‌دسترس است؛ برای بازاریابی ویدیو، بی‌نهایت پلتفرم وجود دارد: یوتیوب، پخش تلویزیونی، فیلم‌های ویدیویی و بازاریابی خیابانی. امکانات در این مسیر بی‌پایان‌اند.

با استفاده از تلفن هوشمند، کاربران می‌توانند در هر زمان و هر کجا به ویدیوی آنلاین دسترسی داشته باشند. (استخدام شیراز)

  • ویدیو موثر است؛ مطالعات نشان می‌دهد که نرخ بازگشت اطلاعاتی که هم دیده و هم شنیده می‌شود تا ۸۰ درصد است. این عدد برای اطلاعاتی که فقط دیده می‌شود به ۲۰ درصد کاهش و برای اطلاعاتی که فقط شنیده می‌شود تا ۱۰ ‌درصد کاهش می‌یابد. ترکیب اطلاعات سمعی و بصری بسیار قدرتمند است.
  • ویدیو تهییج‌کننده احساسات است؛ ویدیو، از طریق موسیقی یک درخواست مستقیم به مرکز احساسات مغز مخابره می‌کند؛ به‌علاوه با استفاده از ویدیو، می‌توانید یک «چهره» را به یک «مفهوم» پیوست کنید. ارتباط انسانی ایجاد‌شده از طریق ویدیو، بسیار تاثیرگذار‌تر از خواندن حقایق مهم در یک متن است.

 مزایای ویدیو مارکتینگ :

اهمیت ویدئو مارکتینگ در این است که وقتی وب‌سایت شما مورد بازدید افراد مختلف قرار می‌گیرد رتبه‌بندی وب‌سایت شما افزایش خواهد یافت و تأثیر این ویدئوها چندین برابر بیشتر از اطلاعات به‌صورت متنی و یا نوشتاری است . پس تأثیر آن بر روی سئو وب‌سایت مثبت است .

در ساخت ویدئو مارکتینگ دقت کنید چون یک‌بار ساخته می‌شود پس این کار را درست و با دقت انجام دهید که به نتیجه‌ی مطلوب خود دست پیدا کنید. (استخدام شیراز)

ویدیوهای ساخته‌شده اگر حرفه‌ای کارشده باشند برای شما کلاس کاری به همراه داشته و باعث می‌شود تا مشتریان میان شما و هم‌صنف‌های شما تفاوتی را قائل شوند .

بازاریابی اینترنتی به کمک ساخت ویدیو آنلاین، نظر مخاطب را تا حدود زیادی می‌تواند جلب کند و در ذهن مخاطب تصویر را باقی بگذارد .با ویدئو مارکتینگ کاربران سایت شما به‌صورت دقیق با نوع خدمات و محصولات شما آشنایی پیدا می‌کنند .

مزایا

ممکن است شما از سرمایه ساخت و هزینه‌بر بودن پروژه صحبت کنید . اما بدانید که یک‌بار هزینه کردن ارزش استفاده طولانی از فیلم را برای شما خواهد داشت .

درست است که ساخت ویدیو آنلاین و پخش کردنش در دنیای اینترنت هزینه‌بر است ولی در عوض می‌توانید برای مدت طولانی بازخورد خود را داشته باشید و خودتان نتایج حاصله را مشاهده نمایید . (استخدام شیراز)

کاربران از طریق موتورهای جستجو و انواع شبکه‌های اجتماعی که ویدیو را در آن‌ها انتشار کردید به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند و از سایت شما دیدن می‌کنند.با این کار سود بیش‌تری نصیب شما خواهد شد و پیشرفت بیش‌تری می‌کنید .

پس حتما به مخاطبان و کاربران خود برای دیدن ویدیوهای بیشتر اطلاع‌رسانی ( آی دی شبکه‌های اجتماعی خود را نمایش بدهید ) کنید تا در جریان کار شما قرار بگیرند .

advertising video marketing1 3 - مزایای تبلیغات ویدیویی

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز