نیازمندی های شیراز- خصوصیات تبلیغات آنلاین

نیازمندی های شیراز- خصوصیات تبلیغات آنلاین

اینترنت

از همان زمانی که اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت رفته رفته محبوبیت بیشتری پیدا کرد و به تدریج تمامی ابعاد زندگی ما را تحت تأثیر خودش قرار داد؛ (نیازمندی های شیراز)
از تغییر در نشریات ما از چاپی به مجازی گرفته تا نحوه خرید ما از خرید حضوری به سفارش آنلاین؛ و لذا اگر بگوییم که اینترنت نحوه زندگی ما انسان‌ها را به کلی متحول کرده سخن گزافی نگفته‌ایم. (نیازمندی های شیراز)

تبلیغات

یکی از عرصه‌هایی که قدرت این ابزار فراگیر در آن اثبات شده، مبحث تبلیغات است. در واقع، با توجه به تعداد کاربران اینترنت و امتیازات خاصی که تبلیغات اینترنتی دارد، مثلاً اینکه در شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبان متناسب کارآمدتر است، چیزی به جز این هم نمی‌توان انتظار داشت.
اگرچه تردیدی در کارآمدی و تاثیرگذاری تبلیغات اینترنتی وجود ندارد، اما باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشیم که این نوع از تبلیغ نیز همانند سایر انواع تبلیغات همچنان نیازمند آگاهی و برنامه ریزی است و به بیان دیگر، اگرچه در دنیای امروز هر کسی می‌تواند هرچه که می‌خواهد را در فضای اینترنت تبلیغ کند، اما در غیاب آگاهی و اطلاعات لازم نمی‌توان از پتانسیل بالای تبلیغات اینترنتی بهره برداری کرد؛ (نیازمندی های شیراز)
بنابراین اگر قرار به استفاده از تبلیغات اینترنتی است، باید پیش از هر چیزی با این روش تبلیغاتی آشنایی پیدا کنید. در ادامه تلاش می‌کنیم تا در راستای تحقق این هدف یاریگر شما باشیم با سایت تبشی همراه باشید.

تبلیغات اینترنتی چیست؟

همان‌طور که از عنوان این نوع از تبلیغات بر می‌آید، تبلیغات اینترنتی یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات است که پیام‌های مورد نظر را از طریق اینترنت به دست (یا سمع و نظر) مخاطب می‌رساند.
در این روش با استفاده از شیوه‌ها و استراتژی‌های هدفمند، انواع مختلفی از اقلام تبلیغاتی گرافیکی یا متنی را بر روی قسمت‌های مختلف اینترنت قرار می‌دهیم تا در اختیار مخاطب هدف قرار بگیرد.
بازار تبلیغات اینترنتی به تدریج از اواسط دهه 1990 میلادی شکل گرفت؛ در عین حال، قبل از حوالی سال 2000 میلادی با وجود اینکه برخی از کسب و کارها به استفاده از پشتیبانی آنلاین روی آورده بودند، اما هنوز اینترنت به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی جایگاه و اولویت خاصی پیدا نکرده بود. (نیازمندی های شیراز)
در ادامه، با رشد روزافزون دنیای وب و اطلاع مردم از برخی از ویژگی‌های خاص و برتر تبلیغات اینترنتی، این روش به تدریج جای خود را در میان آگهی دهنده‌ها باز کرد.

از اواسط دهه 2000 میلادی، اینترنت به یکی از روش‌های مهم برای تاثیرگذاری بر مشتریان تبدیل شد. این تغییر به دلایل زیر اتفاق افتاد:

• افزایش مستمر تعداد کاربران اینترنت و زمانی که بر روی این شبکه صرف می‌کردند؛
• معرفی فناوری‌های ارتباطی بی‌سیم، دستگاه‌های قابل حمل و اینترنت موبایل؛
• رشد و توسعه اقتصاد اینترنتی؛
• رواج تجارت الکترونیکی؛
• شکل گیری و رشد و توسعه پلتفرم‌های تبلیغات اینترنتی و ایجاد امکان سنجش عملکرد و دریافت آمارهای دقیق از نتایج تبلیغات. (نیازمندی های شیراز)

تعریف مختصری از تبلیغات آنلاین

در مرحله اول به ذکر تعریف مختصری از تبلیغات آنلاین برای آشنایی بیشتر شما با این حوزه می‌پردازیم.

به طور خلاصه می‌توان گفت تبلیغات آنلاین شیوه‌ای از بازاریابی و تبلیغ است که از طریق اینترنت برای ارسال پیام‌های بازاریابی و تبلیغاتی به مشتریان استفاده می‌شود به بیان دیگر استفاده از روش‌هایی برای جذب مخاطب بیشتر که در بستر اینترنت انجام می‌شود.

تبلیغات آنلاین‌، تبلیغات جهانی را ممکن می‌سازد

تبلیغات آنلاین باعث می‌شود که تبلیغات محدود به مکان خاصی نباشد و قابل‌ استفاده برای افراد مختلف در اقصی نقاط جهان باشد در حالی ‌که تبلیغات بیلبوردی و حتی تلویزیونی برای شهر و کشور خاصی قابل استفاده است. (نیازمندی های شیراز)

مدیریت و نظارت بر تبلیغات آنلاین آسان‌تر است

نظارت و مدیریت بر اینکه چه کسی روی تبلیغات شما کلیک کرده است در تبلیغات آنلاین آسان‌تر است. تبلیغات آفلاین به صورت موثر نمی‌توانند نظارت شوند مثلا اگر یکی از مشتریان شما در مورد یک تبلیغ بیلبوردی خاص با شما تماس بگیرد شما به سختی تشخیص خواهید داد که کدام بیلبورد مدنظر این شخص بوده است.

تبلیغات آنلاین ابزار تحلیل تمامی اتفاقاتی را که در محل سرمایه‌گذاری شما رخ می‌دهند فراهم می‌کند.

افراد بیشتر به فضای آنلاین گرایش دارند

بدون شک اکثریت جامعه مدرن امروز زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند. خرید از طریق اینترنت امروز مورد توجه بسیاری از افراد است چرا که در این صورت توانایی مقایسه قیمت‌ها بین فروشگاه‌های مختلف سریعا امکان‌پذیر است. (نیازمندی های شیراز)

تبلیغات آنلاین همیشه در دسترس است

تبلیغات آنلاین در طی ۲۴ ساعت از شبانه‌روز و در هفت روز هفته  قابل دسترس برای مشتریان است این بدین معنی است که شما می‌توانید به صورت موثر فروش داشته باشید حتی زمانی که در خواب هستید.

تبلیغات شاخه‌ای از علم بازاریابی است که انجام آن به طریق علمی و اصولی بسیار مهم است و در میزان فروش و سود تاثیر به سزایی دارد.

در تبلیغات باید خلاقیت به خرج داد و به دسترس بودن آن‌ هم توجه کرد که با توجه به مقاله فوق مشخص می‌گردد که اعمال این ویژگی‌ها و سایر خصوصیات فوق در تبلیغات آنلاین امکان‌پذیر و ساده‌تر و حتی گاهی کم‌هزینه‌تر است. (نیازمندی های شیراز)

هزینه کمتر

تبلیغات تلویزیونی و چاپی می‌توانند بسیار گران باشند شما نه ‌تنها مجبور به پرداخت هزینه برای فضای تبلیغاتی موردنیاز خود هستید بلکه باید هزینه تولید، طراحی و … را نیز بپردازید با پرداخت کلیکی هزینه‌ها کمتر شده و گزینه‌های مناسب‌تری در این زمینه در دسترس شما خواهد بود.

مسیر تبلیغات آنلاین در طول زمان

عنوان تبلیغات انبوه رو احتمالا شنیدید. تبلیغاتی که همین امروز هم شاهد اونا هستیم. هم در سطح وب و هم ایمیل و پیامک.

تبلیغ انبوه یعنی ما پیام و محتوای تبلیغمون رو به گوش آدم‌های زیادی برسونیم. برای صاحب اون تبلیغ هدف اینجا اینه که بیشتر تبلیغش دیده بشه. روی تعداد و روی حجم بالا مخاطبینش تمرکز داره تا اینکه بخواد تبلیغ رو یه گروه خاصی از آدم‌ها نشون بده. (نیازمندی های شیراز)

وقتی که برای اولین بار توی سایت‌های اینترنتی جایگاه‌های تبلیغات معرفی شدن و دیگه کسب و کارها می‌تونستن پول بدن و اونا رو رزرو کنن، تبلیغات به همین شکلی بود که گفتم.

یعنی تبلیغ به شکل گسترده‌ای برای انبوهی از مخاطبین منتشر میشد و اونا تبلیغ رو میدیدن. از اونجایی هم که بازدید تبلیغ خیلی اهمیت داشت، کسب و کارهایی که می‌خواستن تبلیغ کنن میرفتن سراغ سایت‌هایی که بازدید روزانه زیادی داشته باشن.

به صورت کلی هم سایت‌هایی که جز سایت‌های پربازدید هستن که موضوعات گسترده‌ای دارن و درباره‌ی خیلی از موضوعات محتوا تولید می‌کنن. پس مخاطب هدف مشخصی رو نمیشه برای اونا متصور شد. (نیازمندی های شیراز)

تبلیغات

تبلیغات از این حالت که فقط بازدید و دیده شدن براش مهم باشه، کم کم به سمت این رفت که مخاطبین و کاربرهای هدف رو بتونه جذب کنه. یعنی هدفمند شد.

پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین در ابتدا کمک زیادی به این روند کردن و باعث شدن کمپین‌های تبلیغاتی هدفمندتر اجرا بشن و مثلا باعث شدن تبلیغات فقط توی یک سری سایت‌های مرتبط با موضوع تبلیغ نمایش داده بشن یا فقط برای کاربرای موبایل تبلیغ نمایش داده بشه.

ولی وقتی رسانه‌های اجتماعی و مشخصا فیس‌بوک وارد حوزه‌ی تبلیغات شدن، هدفمندی خیلی خیلی بیشتر شد. به طوری که از اون حالت تبلیغات انبوه به جایی رسیدیم که صاحب تبلیغ میتونه مشخص کنه که تبلیغش مثلا فقط برای دخترای ۲۰ تا ۲۵ ساله‌ی یه منطقه‌ی خاص که سلناگومز (یا هر آدم دیگه) رو دنبال می‌کنن نمایش داده بشه! در این حد تبلیغات هدفمند شده. (نیازمندی های شیراز)

how to choose the best digital marketing channel for your business - نیازمندی های شیراز- خصوصیات تبلیغات آنلاین

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز