اهمیت تبلیغات ویدیویی در کسب و کار

اهمیت تبلیغات ویدیویی در کسب و کار

بدون شک ویدیو مارکتینگ می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای تقویت کردن استراتژی تبلیغات شما باشد. اما اگر شما هنوز شک دارید و سؤال‌هایی دارید مثل، “آیا ارزشش را دارد تا هزینه‌ای برای تولید محتوای ویدیویی کنار بگذارید؟ آیا شما منابع کافی برای ساخت و استفاده از ویدیو برای تبلیغاتتان دارید؟”  این مقاله رو در سایت تبشی تا آخر بخوانید تا به اهمیت ویدئو مارکتینگ بیشتر پی ببرید. (نیازمندی های شیراز)

ویدیو باعث افزایش نرخ تبدیل و فروش می‌شود

اول از همه ویدیو مارکتینگ می‌تواند برای شما واقعا پول‌ساز باشد. آمار نشان می‌دهد حتی بدون در نظر گرفتن اینکه ویدیو شما مربوط به کدام مرحله از  قیف فروش است با داشتن ویدیو در صفحه فرود خود نرخ تبدیل شما ۸۰% افزایش خواهد داشت.

همچنین ویدیو می‌تواند مستقیم مخاطب شما رو به مشتری تبدیل کند. تحقیقات نشان می‌دهد ۷۴% از مخاطبانی که ویدیوی معرف یک محصول یا خدمت را مشاهده کردند آن را خریده‌اند.

پس بهتر است هرچه سریع‌تر ویدیوی معرف محصول یا خدمتتان را بسازید.

اگر به این قضیه فکر کنید متوجه می‌شوید آن‌قدرها هم موضوع عجیبی نیست زیرا مغز انسان غالباً درگیر حس بینایی است و اکثر اطلاعاتی که به مغز منتقل می‌شود از طریق چشم است. (نیازمندی های شیراز)

پس اگر متوجه شدید عکس‌ها چقدر می‌توانند مغز مخاطب شما رو درگیر کنند فکر کنید که تصاویر متحرک چه میزان تأثیر گذار هستند.

ویدیو، بازگشت سرمایه عالی دارد

یکی دیگر از آمارهای هیجان انگیز نشان می‌دهد ۸۳% از کسب و کارهایی که از ویدیو مارکتینگ استفاده می‌کنند برگشت سرمایه بالاتری دارند. گرچه ویدیو ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه نیست و زمان بیشتری می‌گیرد.

از آن طرف امروزه ابزارهای تدوین فیلم در دسترس تر هستند و حتی روی موبایلتان می‌توانید ویدیو خود را ضبط و تدوین کنید.

نکته مهم دیگری که باید ذکر کرد این است که احتیاجی نیست ویدیو شما کامل باشد، امروزه محتوا حرف اول را در جذب مخاطب و مشتری می‌زند.

تجربه و تحقیقات نشان می‌دهد که بیننده جذب ویدیوهایی می‌شود که محصول یا خدمت خودتون رو به خوبی در آن توضیح داده باشید، پس در نتیجه کیفیت و تکنیک ساخت اولویت اول ویدیو نیستند. (نیازمندی های شیراز)

بنابراین می‌تونیم بگیم ویدیو مثل پیتزا است هرچقدر هم بد باشه، بازم خوبه.

تبلیغات ویدیویی اعتماد سازی میکند.

اعتماد پایه و اساس تبدیل کاربر به مشتری وفادار و در نتیجه ایجاد یک Conversion می باشد، تمام هدف تولید محتوا، ایجاد اعتماد و برقراری رابطه طولانی مدت با مشتری می باشد، تولید محتوای ویدیویی با درگیر کردن مخاطب با متن تبلیغ، اعتماد سازی را به خوبی انجام میدهد.

برخی از مشتریان پس از دیدن ویدئوی معرفی، به خرید آن محصول خیلی اعتماد نمی کنند ولی ساختن یک ویدیوی تبلیغاتی با کیفیت حسی را در مشتریان ایجاد می کند که حدود ۵۷ درصد آنها می گویند که بعد از دیدن آن میتوانند اعتماد زیادی به محصول داشته باشند. (نیازمندی های شیراز)

سرویس گوگل به تبلیغات ویدیویی اهمیت خاصی میدهد.

قرار دادن ویدیو در صفحات سایت باعث می شود که کاربر زمان زیادی را برای ماندن در سایتتان صرف کند که ماندگاری طولانی مدت در سایت خودش یک فاکتور مناسبی برای سئوی گوگل می باشد.

تبلیغات ویدیویی میتواند همه چیز را کامل توضیح دهد.

شما به عنوان یک مارکتر کسب و کار شاید بعضی اوقات برای توضیح و یا معرفی یک محصول کمی دچار پیچیدگی شوید که با ساخت یک ویدیوی ساده به راحتی می توانید محصول یا سرویس خودتان را معرفی کنید. سایت dreamgrow.com میگوید45 درصد صاحبان کسب و کار میگویند که در صفحه اصلی سایتشان به معرفی محصول یا سرویس مورد نظر شان توسط ویدیویی آموزشی پرداخته اند . (نیازمندی های شیراز)

گوگل هم ویدیو را دوست دارد

شاید به این حرف من بخندید و حتی برای شما هم حالت مسخره داشته باشد، اما جالب است بدانید که خود گوگل هم تبلیغات ویدیویی و ویدیو مارکتینگ را نسبت به روش‌های نوشتاری ترجیح می‌دهد.

شاید پیدا کردن آمار دقیق از تغییر الگوریتم‌های گوگل از روز اول تا کنون خیلی سخت و پیچیده باشد و نیاز به بررسی‌های بیشتری داشته باشد. اما جالب است بدانید که حتی خود گوگل هم از این تغییر الگوریتم‌های متوالی خسته شده و به دنبال راهکار مناسبی برای جلوگیری از کپی شدن مطالب است. (نیازمندی های شیراز)

خیلی سخت نیست، شما می‌توانید یک کلیدواژه را در گوگل جستجو کنید و ببینید که چند سایت ایرانی یا خارجی در مورد یک موضوع نوشتند. گروه Moovly در این مورد آمار جالبی دارد: آن‌ها اعلام کردند که وب سایت‌هایی که در مطالب خود فیلم و ویدیو دارند، 53 بار نسبت به سایر سایت‌ها بیشتر نشان داده شده‌اند. پس چرا ما هم شروع نکنیم؟!

فیلم‌ها و گوشی‌های هوشمند با هم عجین هستند

ویدیو و گوشی‌های هوشمند دست به دست یکدیگر حرکت می‌کنند. در حدود 90 درصد از مشتریان و مصرف‌کنندگان، ویدیو محصولات را بر روی تلفن همراه خود تماشا کردند.

از سه ماهه سوم سال 2013، نمایش ویدیوهای موبایلی تاکنون بیش از 233 درصد افزایش یافته است. یوتیوب گزارش کرده است که بازدید فیلم‌هایش در گوشی‌های هوشمند هر ساله 100 درصد افزایش می‌یابد. مردم دوست دارند که همزمان حرکت کنند و فیلم ببینند. (نیازمندی های شیراز)

 همچنین گوگل به ما اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های هوشمند دو برابر بیشتر از تماشاگران تلویزیون‌ها هستند و جالب است که این آمار درمورد استفاده از کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ‌ها نیز صدق می‌کند.

در این آمار تعداد بازدیدکنندگان فیلم‌های ویدیویی در گوشی‌های هوشمند، 4/1 برابر تلویزیون و حتی کامپیوترهای شخصی است. این موضوع نشان می‌دهد که برندهای تجاری باید به سراغ بازاریابی ویدیویی در داخل گوشی‌های هوشمند بروند تا به دیده شدن برند تجاری خود کمک کنند.

ویدیو حتی خریداران تنبل را هم جذب می‌کند

 ویدیو یک ابزار عالی برای یادگیری است، در عین حال یک شیوه بسیار ساده برای مصرف است. زندگی امروزه بیش از حد مشغولیت می‌آورد و باید بپذیریم که کاربران اینترنتی زمان کافی برای خواندن توصیفات طولانی محصول یا عمیق شدن در مورد مطالب مختلف را ندارند.

مشتری مدرن می‌خواهد محصول را در عمل ببینند و ترجیح می‌دهد که این آموزش توسط یک فیلم به او نشان داده شود. پس با بازاریابی ویدیویی به راحتی می‌توانید تنبل‌ها را هم جذب کنید. (نیازمندی های شیراز)

ویدیو مارکتینگ به انتشار محتوا کمک می‌کند

مایکل استلسنر، مدیر بخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در هشتمین سمینار سالیانه شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که 60 درصد از بازاریابان اجتماعی در سال 2015 از محتوای ویدیویی استفاده کردند و این آمار در سال 2016 به 73 درصد افزایش یافته است.

همچنین شبکه‌های اجتماعی کاربران را به تولید محتوای ویدیویی تشویق می‌کنند. سالانه 3600 ویدیو در فیس بوک و اینستاگرام منتشر شده است. از طرف دیگر یوتیوب دومین شبکه اجتماعی محبوب در جهان است.

پس اگرچه کاربران از محتوای ویدیویی به عنوان یک سرگرمی استفاده می‌کنند، اما باید این حقیقت را بپذیریم که ویدیوها می‌توانند محصولات مختلف را معرفی کنند و به افزایش فروش آنها کمک کنند. (نیازمندی های شیراز)

teleco2 - اهمیت تبلیغات ویدیویی در کسب و کار

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز