اگر اینترنت نبود چه می شد

اگر اینترنت نبود چه می شد

اگر اینترنت نبود … !!!

در سایت تبشی با تیم حرفه ای ما همراه باشید و لذت ببرید از خواندن این مقاله جالب در مورد اینترنت و زندگی بدون اینترنت یقینا نبود اینترنت ضررهای زیادی برای همه جهان دارد و فکر به نبود اینترنت وابقعا ترسناک است، واقعا زندگی بدون اینترنت چگونه خواهد گذشت؟؟ (استخدام شیراز)

شلوغی خیابان ها

مطمینا در نبود اینترنت ترافیک بیشتر و شلوغی بیشتر همه جارو فرا میگیره. مردم واسه خرید هاشون به خیابان ها میان و طبیعتا همین هجوم میتونه یک ترافیکی رو درست کنه که فکر کنم هر کس باید از صبح حرکت کنه تا شب برسه به مقصد! (استخدام شیراز)

منچ و مارپله

وقتی اینترنت نباشه خیلی از بازی های رایانه ای و موبایلی میرن کنار و جاشون رو به نوستالژیک ترین بازی های تمام ادوار ایران میدن. فکر کنم اصلا یک مغازه بیاد فقط منچ و مارپله بفروشه. قیمتش فکر کنم نجومی بشه. پیشنهاد من اینه اگه ندارید این بازی ها رو از الان تهیه کنید.

اعتیاد

اگر اینترنت نباشه بنظرم آمار اعتیاد میره بالا چون خیلی ها کارشون رو از دست میدن و یا کلن کاری ندارن انجام بدن مثلا من چون خودم گیمر و برنامه نویس وب هستم کلن زندگیم نابود میشه، پس باید بزنم تو کار نمایندگی رسمی منچ و مارپله با گارانتی رسمی 🙂 پس یادتون نره بیاید ازم خرید کنید. (استخدام شیراز)

نامه

وقتی اینترنت نباشه، طبیعتا شبکه های اجتماعی هم دیگه وجود ندارن پس ما چجور باید پیام مون رو به هم برسونیم ؟ درسته از طریق نامه. فکر کنم شرکت پست هم درامدش نجومی بشه و نامه بر ها فکر کنم یک شغل لاکچری باشن اون دوران. البته عین انسان های اولیه میشه با دود و آتش هم به هم پیغام رسوند.

دید و بازدید های بیشتر

از وقتی اینترنت و شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کردن، دید و بازدید های حضوری ما کمتر شد تا جایی که الان داره به صفر نزدیک میشه ( در ریاضی به صفر حدی معروف هست) ( بله مهندس هستما) این میتونه جز اتفاق های مثبت نبود اینترنت باشه. فقط لطفا میوه های خوشمزه بخرید، آجیل هم فراموش نشه . (استخدام شیراز)

جهان پس از قطعی کامل اینترنت!

جوامع بشری کنونی تا چه مدت می‌توانند بدون اینترنت به بقای خود ادامه دهند؟

با اینکه چنین امری نامحتمل به نظر می‌رسد اما سناریویی است که شماری از آینده‌نگرها، کارشناسان اقتصادی و متخصصان آی‌تی، فرضیه روی‌داد چنین فاجعه‌ای را مطرح و روی تاثیرات گسترده‌ آن بر زندگی بشر تحقیق می‌کنند.

«توماس هازلت»، مدیر اقتصادی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در دهه ۱۹۹۰ میلادی در این رابطه گفته: «قطع شدن سراسری اینترنت در همه جهان، حتی فقط برای چند روز هم خسارت‌های اقتصادی عظیمی بدنبال دارد. (استخدام شیراز)

برای درک هر چه بهتر ابعاد چنین خسارتی کافیست حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر را به خاطر بیاورید که منجر به تعطیلی تجارت‌های وال‌استریت و متوقف شدن پروازهای بین‌المللی فقط برای چند هفته شد. این رویدادهای چند هفته‌ای خسارت مالی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد دلاری را به ایالت متحده آمریکا تحمیل کرد.»

اپلیکیشن اصلی اینترنت که تقریبا بیشتر کسب‌وکارها را در بر می‌گیرد، ایمیل است. هنوز بیشتر بیزینس‌ها از طریق پست الکترونیک کسب و کارهای خود را در سراسر جهان مدیریت می‌کنند. کاربرد اصلی تلفن‌های همراه در عصر مدرن، تماس و ارتباط از طریق اینترنت است. حتی نقل و انتقال‌های مالی از طریق دهکده جهانی صورت می‌گیرد. (استخدام شیراز)

حالا تصور کنید دسترسی به اینترنت برای همیشه قطع شود! خب، همه این کارها ناممکن خواهد شد. یعنی بخش اعظم از زندگی عادی مردم مختل خواهد شد. یعنی انسان مدرن تقریبا هیچ‌کاری را نمی‌تواند انجام دهد.

اینترنت

با اینکه خاموشی مطلق اینترنت و فرو رفتن در تاریکی محض در قرن ۲۱ امکان ندارد اما هستند کشورهایی که دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌ها و صفحات وب را برای شهروندان خود محدود کرده‌اند. به طور مثال، در طول انقلاب سال ۲۰۱۱ میلادی کشور مصر، سازمان جهانی توسعه عملیات‌های اقتصادی تخمین زده بود اگر اینترنت به مدت یک سال کامل قطع شود، حدود ۵ درصد از ۲۳۶ میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی این کشور از بین خواهد رفت. (استخدام شیراز)

و در گزارش سال ۲۰۱۶ میلادی، موسسه بروکینگ نیز برآورد کرده بود اگر اینترنت در سال ۲۰۱۵ میلادی به طور کامل قطع شود، حدود ۲٫۴ میلیارد دلار  از چرخه اقتصاد حذف خواهد شد.

البته شمار معدودی از کمپانی‌ها برای چنین بحران‌هایی پیش‌بینی‌هایی کرده و زیرساخت‌هایی را آماده کرده‌اند تا بتوانند تا یک‌ماه پس از قطعی اینترنت در بازار کسب‌وکار دوام بیاورند. اما این تمهید هم عملا بی‌نتیجه و غیرکاربردی است.

پر کردن خلاء‌های زندگی بشر

شبکه ارتباط‌های جهانی از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی ساخته و عرضه شد. اما مردم حدود یک چهارم قرن است که از آن برای ارتباط‌های روزمره خود استفاده می‌کنند. اما در همین زمان محدود، اینترنت توانسته زندگی بشر را به طور کامل تغییر شکل دهد. (استخدام شیراز)

برای بسیاری از انسان‌های کنونی حتی تصور دسترسی نداشتن به اینترنت هم فاجعه‌بار است چه برسد به قطعی واقعی آن! انسان مدرن به تیک‌های دیده شدن پیام‌ها، لایک‌ها، و کامنت‌ها عادت کرده. اما این تنها گوشه کوچکی از معضلات ناشی از قطعی اینترنت است.

اگر شبکه ارتباطات جهانی به طور کامل قطع شود، زندگی کنونی بشر دچار بی‌نظمی و آشفتگی وسیعی خواهد شد. همه چیز از حالت هنجار خود خارج خواهد شد. (استخدام شیراز)

تصور کنید بدون اینترنت، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین از دسترس خارج خواهند شد. نقل و انتقال‌های مالی از طریق اینترنت ناممکن خواهد شد، تحقیق و مطالعه و دسترسی به مقالات، کتاب‌ها و ویدئوها به خاطره‌ها خواهد پیوست و همه این مسایل روی جریان عادی زندگی بشر تاثیر منفی خواهد داشت و بعضا به ناهنجاری خواهد انجامید.

1652841 - اگر اینترنت نبود چه می شد

استخدام شیراز

سخن پایانی

زندگی بدون اینترنت خوبی ها و بدی هایی داره ولی مطمین هستم هممون معتقد هستیم که بیشتر بدی هاش با یکم توجه به زندگی اطرافمون حل شدنی هست. (استخدام شیراز)

همین که الان داریم اینجا کنار هم توی سایت تبشی مطلب میخونیم و مینویسیم به واسطه اینترنت هست پس بیاید از کنار هم بودن لذت ببریم و ازش بیشترین استفاده رو بکنیم چون شاید یکروزی بیاد که دیگه اینترنتی نباشه.

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز