بازاريابي از طريق اينترنت چه فوايدي دارد؟

بازاريابي از طريق اينترنت چه فوايدي دارد؟

اگر شما هم مانند من عاشق کارتان هستيد مطمئن هستم که ميل داريد تا حد ممکن آنرا توسعه دهيد. هرچه توليد مي کنيد و يا هر خدماتی که ارائه می دهيد آيا نمی خواهيد از بهترين راه موجود يعنی اينترنت آنرا گسترش دهيد ؟ خصوصا اگر از فوايد آن مطلع باشيد؟ (شیپور شیراز)

با سایت تبشی در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

شما مایلید خدمات و کار خود را روی خط عرضه کنید زیرا :

1- کم دردسر است

نیازی نیست لزوما بازاریاب کامل و بی عیب و نقصی باشید تا محصولاتتان را بطور موثر روی خط عرضه کنید. هنگامی که با مردم بصورت رو در رو صحبت می کنید برای اینکه مورد تائید واقع شوید مدت زمان زیادی طول می کشد تا حرفها، محصولات و قفسه اجناس را آماده کنید.

اما پشت کامپیوتر کسی اهمیت نمی دهد اگر جین و تی شرت بپوشید، نیاز ندارید با عجله به مغازه فتوکپی و یا پرینت بروید و تمامی صحبت هایتان تبدیل می شود به یک مقاله کوتاه.

این به مراتب ساده تر است که یک مقاله بنویسید و بتوانید سر فرصت آنرا بارها تصحیح کنید و با کلیک کردن یک کلید ارسالش کنید.

 2-برای بازاریاب نه چندان جسور، خطر تحدید کننده ای وجود ندارد

روند حرکت فروش خیلی راحت است. روی اینترنت شما به طور مستقیم با مخالفت ها و عدم پذیرش ها مواجه نیستید. حتی اگر در روابط عمومی، حرفه ای باشید و بتوانید با اعتماد به نفس و صریح خود را معرفی کنید ، معرفی خودتان از طریق کلمات چاپ شده آسان تر است. (شیپور شیراز)

افراد روی خط هنگامی که شما را می یابند مشتریان حی و حاضر هستند. آنها اطلاعات می خواهند و تحویل هر چه سریع تر محصولات برایشان مهم است به همان سرعت و سهولتی که روی خط سفارش داده اند.

3- بسيار راحت و بی دردسر است

لزومی ندارد محصولات را با خود حمل کنيد و اجباری نداريد فهرست انبار را کنترل کنيد.
هنگامی که می خواهيد محصولات الکترونيکی خود مثل کتابهای الکترونيکی و گزارشات الکترونيکي را عرضه کنيد نيازی به بسته بندی و مهر و پست نداريد.

4- وقت کمتری صرف می شود

عرضه اجناس و بازاريابی روی خط موجب صرفه جويی در زمان می شود زيرا می توانيد تمام حوزه های کار را در يک مکان انجام دهيد.
حضور در جلسات يا ارائه و معرفی کار نياز به آماده شدن دارد، رانندگی و ترافيک چندين ساعت وقت می گيرد.

ممکن است ماهها فروشی نداشته باشيد. در کامپيوتر با سريع ترين حالت ممکن هزاران پيام می فرستيد بدون اينکه نياز داشته باشيد حتي لباس راحتي خود را عوض کنيد. (شیپور شیراز)

5- مقرون به صرفه است

می توانيد کارتان را با کمترين سرمايه شروع کنيد. اکثر کارهای اينترنتی دفترشان در خانه است. وب سايت ها به شرکت هاي مجازي تبديل شده اند. هزينه برقرای يک شرکت را با هزينه گرفتن يک وب سايت مقايسه کنيد.

ميليونها ريال هزينه ماهانه به صدها هزار تبديل مي شود. می توانيد يک مشاور مجازي از يک موسسه فنی محلی، با يک حقوق مناسب استخدام کنيد که به فروش رو به رشد شما کمک کند.

6- گسترده است و امکانات نامحدود دارد

ممکن است در حال حاضر ميليونر نباشيد اما ممکن است در آينده يک ميليونرشويد. شبکه جهانی وب در انتظار خلاقيت منحصر به فرد شماست. مردم هر روز آماده خريد هستند. حتی با کوتاهترين زمانی که صرف می کنيد موفقيت های بزرگ به بار خواهد آمد.

7- ايده ها و افکار جديد در اين روش حمايت مي شوند

می توانيد تبادل افکار و اطلاعات داشته باشيد و دوستان حرفه اي قابل اطمينان و متخصصين با کفايتی بيابيد که شما را در ماجراهای روی خط ياری کنند. مردم روی خط بسيار صميمی تر هستند. (شیپور شیراز)

8- این یک ماجراجویی عظیم است

با افراد فوق العاده ای از سرتاسر دنیا آشنا می شوید که می خواهند شما را بشناشند حتی از شما خرید کنند. فقط به خاطر داشته باشید مانند یک باغ،

یک اقدام جدید زمان می خواهد تا کاشته ، آبیاری و تغذیه شود و علف های هرزش گرفته شده و در آخر به محصول دادن برسد. زود مایوس نشوید. همچنان صبور باشید و از پیشرفت کار لذت ببرید.

9. افزايش کارایی:

هر مانعی که ميان يک کسب و کار و مشتريان قرار بگيرد سبب از دست رفتن کارايی خواهد شد. در دنيای واقعی تجارت برخی از اين موانع عبارتند از فاصله مکانی، ساعات فعاليت مجموعه های تجاری، نياز به توزيع کنندگان و واسطه‌ها.

تجارت الکترونیک براي انواع کسب و کار ايجاد جذابيت خواهد کرد چرا که به مديران آنها اجازه مي دهد ارتباط مستقيم بيشتری را با مشتریان برقرار کنند.

اما اين توانایی را نيز به خرده فروش مي دهد که براحتي قيمت ها و محصولات را با هم مقايسه کند ضمن اينکه خريدهای اينترنتی از پرداخت ماليات فروش معاف مي باشند.

10. باز شدن بازارهای جديد :

در اينترنت تجار قادرند که کالاي خود را بدون هزينه های زياد و محدوديتهای جغرافيایی که در يک فروشگاه فيزيکي وجود دارد بفروش برسانند، ضمن اينکه کالای بيشتر را به مشتريان بيشتری که خارج از حيطه دسترسي آنها قراردارد مي فروشند. (شیپور شیراز)

مصرف کنندگان نيز قادرند کالای مورد نياز خود را از تاجر يا بازرگان بدون نياز به دسترسي به فروشگاه فيزيکي تهيه کند.

11. می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید

اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا به سؤالات مشتریان پاسخ دهید، وبینارهایی برای فروش یا تبلیغات برگزار کرده و به مشکلات مشتریان رسیدگی کنید.

همه‌ی این کارها بدون اتلاف وقت انجام می‌شوند. فقط کافی است یک بار ویدئویی یا لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و سال‌ها مشتریان‌تان را برای دریافت پاسخ‌شان به صفحه‌ی مربوط به آنها ارجاع دهید.

با این کار، نه تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید بلکه خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه می‌دهید. مشتریان معمولا دنبال اطلاعات خاصی می‌گردند.

12. تمام فاصله‌ها از بین می‌روند

یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که فاصله‌‌ها را از میان برمی‌دارد. فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است. از طریق اینترنت شما می‌توانید با مشتریان در تماس باشید،

به سؤالات آنها پاسخ دهید و مشکلات‌شان را حل کنید. از همه مهم‌تر اینکه، می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را مستقیما دریافت کنید. (شیپور شیراز)

digital marketing team 41910 363 - بازاريابي از طريق اينترنت چه فوايدي دارد؟

شیپور شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز