مزایای تبلیغات کلیکی

مزایای تبلیغات کلیکی

بدون شک تبلیغات کلیکی نیز مانند هر فعالیت بازاریابی اینترنتی دیگر، مزایا و معایبی به همراه دارد که آگاهی از آن‌ها می‌تواند مسیر دقیق‌تری را برای هر بازاریابی روشن کند. (دیوار شیراز)

از سوی دیگر عدم آگاهی از این موارد می‌تواند خسارت‌های گاها سنگینی را برای صاحبان کسب‌وکارها بر جای بگذارد. در این سمت از سایت تبشی برخی از مهم‌ترین مزایا را با شما بررسی می‌کنیم تا راهِ رسیدن به اهدافتان در راستای تبلیغات کلیکی هموارتر شود.

مزایای تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی ساده است و می‌تواند به سرعت برای شما ترافیک تولید کند.

کمپین‌های تبلیغات کلیکی می‌توانند به سرعت در اولین فرصتی که تبلیغتان به نمایش گذاشته می‌شود برای شما ترافیک جذب کنند. این مساله مخصوصا زمانی که می‌خواهید نتایج را سریعا ببینید، بسیار خوشایند است.

علاوه بر این، مفهوم قرار دادن یک تبلیغ و پرداخت هزینه به ازای کلیک‌هایی که دریافت می‌کند بسیار ملموس و قابل درک است. همین مساله تبلیغات کلیکی را خوشایندتر هم می‌کند. (دیوار شیراز)

نتایج حاصل از تبلیغات کلیکی به خوبی قابل اندازه‌گیری و ارزیابی هستند.

بر خلاف بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا seo که ارزیابی آن ساده و ملموس نیست، یک کمپین تبلیغات کلیکی به سادگی نتایج را به شما نشان می‌دهد. بیشترِ شبکه‌هایی که تبلیغات کلیکی ارائه می‌دهند،

معیارهایی را برای تبلیغ‌کنندگان در نظر می‌گیرند که بتوانند بسیار راحت روند کمپین خود را ارزیابی کنند. این معیارها می‌توانند اطلاعاتی در مورد تعداد بازدیدکنندگانی که تبلیغ شما را دیده‌اند، تعداد افرادی که کلیک کرده‌اند و همچنین واکنش بازدیدکنندگان نسبت به تبلیغ شما را به شما ارائه می‌دهند.

همچنین امکاناتی در گوگل ادوردز وجود دارد که به شما کمک می‌کند نرخ تبدیل خود را ارزیابی کنید. این امکانات به شما اجازه می‌دهند تا ببینید که کدام کلیدواژه، پیام‌های تبلیغاتی و صفحات فرود باعث ایجاد تبدیل می‌شوند.

مزایا تبلیغات کلیکی

1. مقرون به صرفه

استفاده از این شیوه بازاریابی بسیار مقرون به صرفه است و هزینه کمی دارد، چرا که به عنوان صاحب یک کسب و کار، هر بار که یک کاربر بر تبلیغات شما کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید می کند،

تنها مبلغ کمی بابت آن پرداخت خواهید کرد. از سوی دیگر کنترل کاملی بر میزان پولی که می‌خواهید خرج کنید دارید و می‌توانید مبلغ کم یا زیادی را برای این کار در نظر بگیرید. (دیوار شیراز)

2. هدف گیری مخاطبان خاص

در برنامه های کسب درآمد کلیکی، این امکان را دارید که مخاطبان خود را بر اساس عواملی که برای کسب و کار شما مهم است انتخاب نمایید.

به عنوان مثال، می توانید مخاطبانی را از یک منطقه خاص، زبان خاص، و دارای دستگاه های خاص انتخاب کنید و تبلیغات خود را تنها به افراد خاصی که پتانسیل خرید از شما را دارند نمایش دهید.

3. دسترسی به مشتریان بالقوه با تبلیغات کلیکی

هنگامی که می خواهید از تبلیغات کلیکی برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید، این امکان را دارید که زمان و مکان نمایش آگهی های خود را خودتان انتخاب نمایید.

برای مثال می توانید یک کلید واژه خاص را انتخاب کنید و سپس هنگامی که افراد آن کلید واژه را جستجو کنند، تبلیغات شما برای آن ها نمایش داده خواهد شد.

همچنین می توانید تبلیغات خود را در وبسایت ها و بلاگ های مرتبط قرار دهید، تا بتوانید مشتریان بالقوه که ممکن است به خدمات یا کالاهای شما نیاز داشته باشند را به کسب و کار خود جذب نمایید. (دیوار شیراز)

4. قابل اندازه گیری و ردیابی

هنگامی که برای بازاریابی کسب و کار خود، وارد کمپین تبلیغات کلیکی می شوید، این امکان را دارید که از ابزار و برنامه های بسیار زیادی که در خدمات Pay Per Click ارائه می شود استفاده کنید،

تا بتوانید به دقت کارایی آن ها را اندازه گیری کنید. به این معنی که می توانید نحوه موفقیت این کمپین و میزان سود دهی سرمایه گذاری خود را بررسی و تعیین نمایید.

5. قابل شخصی سازی

یکی از مهم ترین مزایای کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی، این است که می توانید سود دهی تبلیغات خود را اندازه گیری کرده و کارآیی این نوع تبلیغات را مورد سنجش قرار دهید.

علاوه بر این کار، این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد که تنظیمات کوچک بسیاری نیز انجام دهید، تا کمپین تبلیغاتی خود را توسعه دهید و بهبود ببخشید.

6. مواد و منابع آموزشی و تمرینی در تبلیغات کلیکی

برای استفاده از این شیوه بازاریابی، می‌توانید از بسیاری از دوره ها و منابع آموزشی آنلاین موجود در اینترنت که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارند بهره ببرید تا بتوانید یک کمپین تبلیغاتی موفق راه اندازی کرده و برنامه تبلیغات کلیکی متناسب با نیازهای کسب و کار خود را انتخاب کنید. (دیوار شیراز)

7. نتایج سریع

یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات کلیکی این است که نتیجه آن در کسب و کار خود را تقریبا بلافاصله مشاهده خواهید کرد. بر خلاف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) که به زمان زیادی برای رسیدن به نتیجه نیاز دارد،

کسب درآمد کلیکی می تواند باعث رشد بلافاصله و توسعه سریع کسب و کار شوند، و شما می توانید به راحتی شاهد این ماجرا باشید.

8. شناساندن برند

اگر شما به تازگی کسب و کارتان را راه اندازی کرده اید و یا به تازگی برند خود را انتخاب کرده اید، تبلیغات کلیکی می‌تواند از طریق استفاده از کلید واژه های هدف دار مرتبط با صنعت کاری شما، به شما در جهت معرفی کسب و کار و برندتان کمک کند.

از این طریق افرادی که این کلید واژه ها را جستجو کنند و علاقه مند به هر آن چه شما ارائه می کنید باشند، می توانند تبلیغات شما را مشاهده نمایند.

گرچه باید توجه داشته باشید که استفاده از کلید واژه های کلی و عمومی نمی تواند به شما در افزایش فروش کمک کند، اما می توانند به افزایش آگاهی در مورد برند شما کمک شایانی بکنند.

هنگامی که مردم برند شما را بشناسند، آن وقت می توانید از کمپین های مختلف متمرکز بر افزایش فروش و توسعه کسب و کارتان استفاده کنید. (دیوار شیراز)

9. مناسب برای ارزیابی استراتژی های بازاریابی برند

فرض کنید می‌خواهید بدانید کدام تبلیغات برای محصولتان بهتر است. به راحتی می‌توان تبلیغات مختلف خود را در گوگل راه اندازی کنید و سپس نتایج را ارزیابی کنید. به راحتی می‌توانید تشخصی دهید کدان تبلیغات نتایچ بهتری داشته است.

10. شناساندن خود به مشتری های محلی

افرادی که با تلفن های همراه و یا حتی لب تاب های خود سرچ می‌کنند، می‌توانند تبلیغات شما که در نزدیکی آنها هستید را ببینند. برای این کار می‌توان از سرویس تبلیغات گوگل برای نمایش تبلیغات برای افراد مقیم در محل زندگی خود استفاده کنید.

11. استقلال از سئو و یا تغییرات الگوریتم گوگل

سئو یکی از راه های موفقیت یک کسب و کار به ویژه در دراز مدت است و داتن یک وبسایت سئو شده یک رویکرد عالی برای موفقیت است. اما یکی از مزیت های PPC این است که نیازی به نگرانی درباره تغییرات به ویژه تغییرات در الگوریتم های گوگل نیست. (دیوار شیراز)

dlcvmt2ela3v - مزایای تبلیغات کلیکی

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز