تبلیغات دیجیتالی چیست

تبلیغات دیجیتالی چیست

تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی چیست؟

تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی از جمله اقدامات مؤثر برای کسب و کارهاست تا بتوانند برند خود را به درستی به مشتریان بشناسانند و فروش کالا یا خدمت خود را افزایش دهند. (شیپور شیراز)

موضوع تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی آنقدر مهم و پیچیده است که بهره گیری از رهنمود های متخصصان تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی را می طلبد.

با سایت تبشی همراه باشید و بهترین ها را تجربه کنید.

امروزه با گسترش زمان، استفاده کاربران از اینترنت و استفاده فراوان آن ها از گوشی های هوشمند یک زیر مجموعه از مدیریت بازاریابی محسوب می شود.

بازاریابی دیجیتالی

در واقع مفهوم بازاریابی دیجیتالی را می توانیم استفاده از تمام ابزارهای دیجیتالی برای بازاریابی بیان نمود؛ پس بدین ترتیب می توان تمام ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ برای گسترش بازاریابی استفاده می شود در بازاریابی دیجیتالی نیز مورد استفاده قرار داد.

امروزه با گسترش زمان، استفاده کاربران از اینترنت و استفاده فراوان آن ها از گوشی های هوشمند یک زیر مجموعه از مدیریت بازاریابی محسوب می شود. (شیپور شیراز)

در واقع مفهوم بازاریابی دیجیتالی را می توانیم استفاده از تمام ابزارهای دیجیتالی برای بازاریابی بیان نمود؛ پس بدین ترتیب می توان تمام ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ برای گسترش بازاریابی استفاده می شود در بازاریابی دیجیتالی نیز مورد استفاده قرار داد مثل سئو کردن سایت برای موتورهای جستجوگر یا تولید محتوا سئو شده یا بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی…

حال معنی واقعی بازاریابی دیجیتال چیست؟

در واقع بازاریابی دیجیتالی به زبان ساده به این معناست که شما بتوانید با ابزارهای دیجیتالی فروش آنلاین بیشتری داشته باشید برای این منظور ممکن است یک وب سایت داشته باشید

که در آن محصولات خودتان را به مشتری نشان دهید وهم امکان خرید راحتر را برای آن ها فراهم نمایید دقت داشته باشید که وب سایت شما اولین مؤلفه ای می باشد که مشتری خواهد دید ودر ذهنش باقی می ماند پس اگر سرعت لود سایتتان پایین باشد مطمئناً مشتری منتظر نخواهد ماند یا اگر سایت واکنش گرایی نداشته باشید نمی توانید خاطره خوبی از خود در ذهن مشتری به جای بگذارید (شیپور شیراز)

به این معنا که مشتری نمی تواند با گوشی همراه خود وارد سایت شما شود ومطالب سایت را با کیفیت بالا مشاهده کند نکته دیگر آن که سعی کنید برای سئو کردن سایتتان از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید برای این منظور در اینترنت سرچ کنید تا ببینید مشتری ها چه کلماتی را برای پیدا کردن امکاناتی که در سایت شما است سرچ می کنند.

از وب سایت ها که بگذریم ایمیل ها نیز مطمئناً کمک شایانی در بازاریابی به سبک دیجیتال خواهند داشت البته درست است که امروزه بازاریابی به این طریق از رونق گذشته برخوردار نیست اما هنوز هم شرکت های بسیاری برای تبلیغ کالاهای خود از آن بهره ها می برند.

 تبلیغات دیجیتال چیست؟

تبلیغات دیجیتال محبوبیت سایت های قابل اعتماد مانند Facebook، YouTube، Google و موارد دیگر را افزایش می دهد. آنها به منظور ارائه خدمات به مشتریان خود، فضای تبلیغی را در وب سایت های خود را به شما می فروشند.

هنگامی که در یک پلتفرم تبلیغ می کنید، از طرف آن پلتفرمی که مشتریان شما به آن علاقه دارند، پشتیبانی می شوید. (شیپور شیراز)

تبلیغات دیجیتال چیست؟

تبلیغ نکردن برای صرفه جویی در هزینه مثل آن است که ساعت خود را برای نگه داشتن زمان از کار بیندازید.

تبلیغات دیجیتال چگونه شروع شد؟

در ۲۷ اکتبر ۱۹۹۴، یکی از اولین بنرهای تبلیغاتی روی سایت Hotwired.com نمایش داده شد و صنعت تبلیغات شاهد ظهور تبلیغات دیجیتال بود. این بنر در سایز ۴۶۸*۶۰ پیکسل و با جمله ” تا به حال اینجا رو کلیک کردید؟ کلیک کنید” منتشر شد.

این تبلیغ برای تور مجازی AT&T درباره هفت موزه هنری جهان بود. نرخ کلیک برای این تبلیغ ۴۴ درصد بود. با معرفی گوگل ادوردز در سال ۲۰۰۰، گوگل ادسنس در سال ۲۰۰۳ و فیسبوک در سال ۲۰۰۷، صنعت تبلیغات دیجیتال دچار تحولات بسیاری شد و از این طریق ردیابی، بهبود و کنترل تبلیغات برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط میسر شد. (شیپور شیراز)

قالب تبلیغات دیجیتال چیست؟

از سال ۱۹۹۴ که آغاز این مسیر بود، تبلیغات دیجیتال دائما در حال تغییر و نوآوری است. امروزه تنوع چشم اندازهای تبلیغات دیجیتال شامل فرمت‌های گوناگونی می‌شود.

شما میتوانید از ادغام دو گروه مختلف یک قالب جدید ایجاد کنید. برای مثال، شما می‌توانید با  نمایش تبلیغ خود به بازدیدکنندگان موجود، به آن‌ها یادآوری کنید که خرید خود را تکمیل کنند.

مفهوم عمومی تبلیغات دیجیتال

اگر شما یک تبلیغ را روی اینترنت مشاهده کنید، این تبلیغات در دسته تبلیغات دیجیتال قرار میگیرد. در حقیقت شما در بسیاری از وبسایت ها این تبلیغات را مشاهده کرده اید.

از تبلیغات بنری گرفته تا بهینه سازی موتورهای جستجوگر(سئو)، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات دسته بندی شده آنلاین، تصاحب سایت و حتی اسپم(SPAM)؛ تبلیغات آنلاین یکی از سریع ترین راه های دسترسی به مخاطبان هدف است. (شیپور شیراز)

با توجه به سطح بالای دسترسی عموم به اینترنت بر روی گوشی های هوشمند، تبلیغات دیجیتال به گوشی های همراه نیز سرایت کرده است.

سازمان ها و شرکت ها در سراسر جهان میلیون ها دلار خرج میکنند تا راهی برای تبلیغات بر روی گوشی های همراه بیابند تا بدون ایجاد تجربه آزاردهنده و مزاحم تبلیغات خود را بر روی گوشی های همراه نمایش دهند.

تا به امروز محبوب ترین روش برای تبلیغات در گوشی های همراه روش های تبلیغات بومی بر روی گوشی هاست.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری است بر روی همه تلاش های بازاریابی آنلاین. شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر موتور جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده شان بهره می برند. (شیپور شیراز)

بسیاری از مردم امروز خرید های خود را از موتورهای جستجو آغاز می کنند، یعنی قبل از خرید یک کالا آن را در اینترنت می یابند و در مورد آن تحقیق می کنند.

این جدای خریدهایی است که مردم از سایت های شناخته شده در زمینه فروش کالا و خدمات انجام می دهند. شاید بتوان نتیجه گرفت که روش های سنتی و پیشین کسب و کار دیگر آنقدر ها کار ساز نیست!

بازاریابی همیشه درباره ارتباط با مخاطب، در زمان و مکان درست بوده است. پس می توان نتیجه گرفت با این وقتی که مردم بخصوص با گوشی هایش در اینترنت می گذرانند، بازاریابان هم در آنجا باید به دنبال مشتری و یا مخاطب خود بگردند.

digital marketing 1030x468 1 - تبلیغات دیجیتالی چیست

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز