مزایای تبلیغ در اینترنت 2

مزایای تبلیغ در اینترنت 2

امروزه تبلیغات اینترنتی هر روز بیشتر از دیروز در سراسر دنیای تجارت مورد توجه قرار می گیرد. با در نظر گرفتن اینکه اکثر شرکت ها و سازمان ها با مزایای گسترده تبلیغات اینترنتی آشنا هستند (شیپور شیراز)

و از آن برای ترویج و فروختن محصولات و خدمات خود استفاده می کنند، می توان گفت که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به اصلی ترین ابزار بازاریابی در جهان تبدیل شده است.

برخلاف بازاریابی انبوه که با استفاده از ابزارهایی مانند تلویزیون، رادیو و رسانه های چاپ شده توجه جمعی از مردم را نسبت به خود جلب می کند، بازاریابی اینترنتی به شرکت ها اجازه می دهد که با مخاطبان خود ارتباط شخصی تری برقرار کنند.

مزایای تبلیغات اینترنتی و خدمات آنلاین این امکان را فراهم کرده اند که شرکت ها با استفاده از محتوای کیفی، ارتباطی شخصی سازی شده و مقرون به صرفه تر با مشتری ها ایجاد کنند.

وقتی که شرکت ها به فواید تبلیغات اینترنتی پی بردند، می توانند یک کمپین تبلیغات اینترنتی حرفه ای راه اندازی کنند تا بتوانند مشتری های قبلی خود را نگه داشته و مشتری های جدیدی را به خرید محصولات و استفاده از خدمات شان جذب کنند.

این در عوض به آنها کمک می کند که کار خود را رشد داده و نتیجه سرمایه گذاری خود را به صورت طولانی مدت ببینند. حال می خواهیم شما را با چند نمونه از مزایای اینترنتی آشنا کنیم.

با سایت تبشی همراه باشید در این مقاله و لذت ببرید.

مزایای تبلیغ در اینترنت:

راحتی و خدمات سریع

راحتی بازاریابی از بزرگترین مزیت های تبلیغات اینترنتی است. دسترسی به مخاطبان از طریق اینترنت بسیار آسان است و شرکت ها با استفاده از اینترنت می توانند با بازار همه جای دنیا ارتباط داشته باشند.

به همین دلیل، خرید کالا از سایر کشورها باعث کاهش هزینه حمل و نقل شده است. (شیپور شیراز)

این یک مزیت بزرگ برای واردکنندگان است، زیرا به آسانی می توانند در آسایش خانه خود از طریق اینترنت اجناس را سفارش دهند. به علاوه، می توانند به صورت آنلاین وضعیت حمل و نقل اجناس را بررسی کنند.

همچنین می توانید محصولات دیجیتالی را با یک کلیک ساده دانلود کنید. پس بازاریابی اینترنتی با بهتر و آسان کردن خرید و فروش، تجارت را رونق می دهد.

قیمت کمتر، عملیات و دسترسی گسترده تر

از دیگر فواید تبلیغات اینترنتی می توان به قیمت نسبتاً پایین آنها اشاره کرد. شما می توانید با هزینه بسیار کمتری نسبت به روش های سنتی مانند تبلیغات در روزنامه، تلویزیون و رادیو، تبلیغات خود را در اینترنت پخش کنید.

به علاوه، به دلیل افزایش استفاده از تکنولوژی مدرن، این تبلیغات به دست تعداد مخاطبان گسترده تری می رسد. طبق تحقیقات شرکت Canadian Doubleclick Leadership Summit با همکاری گوگل در سال 2016،

هر شهروند کانادایی از دو یا سه دستگاه دارای اینترنت استفاده می کرد و همچنین 69درصد آنها از چند دستگاه متفاوت برای خرید یک جنس استفاده می کردند.

همچنین اینترنت به شما اجازه می دهد که در یک لحظه با مشتری خود تماس داشته باشید، در حالی که روش های سنتی زمانگیر بودند. علاوه بر این، این روش مقرون به صرفه تر است، کمتر زمان می برد و به محیط زیست کمتر از هر روش سنتی دیگری ضربه می زند.

برای مثال، فرستادن پست و یا چاپ بروشور مراحل خسته کننده ای تا رسیدن به مرحله چاپ دارد. سپس باید آنها را به تیم توزیع سپرد و مطمئن شد که به دست مخاطبین هدف می رسند. استفاده از اینترنت برای این کار کاملا متفاوت است. (شیپور شیراز)

شما می توانید یک ایمیل را پس از شخصی سازی به هر تعداد افرادی که می خواهید بفرستید و یا اطلاعات را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد و این کار هزینه پرینت، کاغذ و پست را از بین می برد.

تبلیغات اینترنتی ارزان تر است

به خاطر طبیعت متمرکز و هدفدار تبلیغات اینترنتی و قابلیت ردگیری موثر و کارآمد بودن تبلیغ، هزینه های وارده بسیار کمتر از تبلیغات سنتی خواهد بود.

تبلیغات اینترنتی حوزه ی دسترسی وسیع تری دارد

از این جهت که اینترنت در همه ی جهان قابل استفاده است، تبلیغ شما نیز می تواند توسط همه ی افراد روی کره ی زمین دیده شود. و به جای اینکه دنبال انتشاراتی ها، روزنامه ها، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مختلف باشید، با یک تبلیغ می توانید در سرتاسر جهان دیده شوید.

و به طور کلی، تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای مطلع کردن همه جهان از تولیدات یا خدمات خود به طریقی بسیار کم هزینه و کارآمد می باشد.

مزایای تبلیغات در سایت های آگهی و نیازمندی ها

در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها، بویژه در ایران، دارای امتیازات خاص خود می باشد:

  • آگهی دهنده کنترل و مدیریت مستقیم آگهی های خود را در یک فضای کاربری نسبتا ساده در دست دارد.
  • کاربران این سایت ها دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند. (شیپور شیراز)
  • وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایتها، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.
  • معمولا برای سایتهای معتبر ازجمله وبسایت تبشی ، به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی های آنها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

هدفمندی و ارتباط بهتر با مخاطبان

در فضای اینترنتی این قابلیت وجود دارد که وب‌سایت‌های مختلف اینترنتی بسته به نوع مخاطب خود مشغول فعالیت و ارائه‌ی خدمات هستند. اینکه مخاطب و بازدیدکننده‌ی آن وب‌سایت به چه فعالیت خاصی علاقه‌مند است.

به طور واضح‌تری می توان گفت تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی فعالیت‌های خود را هدفمند و متناسب مخاطبین خاص خود انجام می‌دهند. مثلا وب‌سایت‌هایی مانند : فرهنگی، ورزشی، فناوری، زیارتی و… .

بنابراین با وجود هدفمندی تبلیغات اینترنتی و ارتباط بهتر با مخاطبان خاص خود، این نوع بازاریابی‌ها و تبلیغات این امکان را به صاحبان مشاغل می‌دهد که به مشتریان خاص خود به راحتی دسترسی پیدا کنند. (شیپور شیراز)

374 3744421 video marketing illustration marketing illustration png transparent png - مزایای تبلیغ در اینترنت 2

شیپور شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز