مزایای دیجیتال مارکتینگ

مزایای دیجیتال مارکتینگ

رشد روزافزون بازار به سمت دیجیتال شدن با تغییر و تحول روزانه تکنولوژی امری سورپرایز کننده نیست. (تبلیغات شیراز)

مزایای دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال افزایش هستند. هرروز تعداد بیشتری از مصرف کنندگان در مورد محصولی که نیاز دارند در اینترنت تحقیق کرده و به صورت آنلاین محصول مورد نظر را خریداری می کنند.

طبق تحقیقات نشریه فوربز، 82 درصد از مشتریان قبل از خرید به صورت آنلاین در مورد برندهای ارائه دهنده محصول مورد نظر تحقیق می کنند و همانطور که تک ریپورت گزارش می دهد، 79 درصد از مردم خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

پس چگونه می توانیم به این درصد بالای مردم دسترسی پیدا کنیم؟ جواب ساده است، دیجیتال مارکتینگ

با سایت تبشی همراه باشید.

مزایای اصلی دیجیتال مارکتینگ

نتایج قابل سنجش

در بازاریابی سنتی هیچ راهی برای سنجش تعداد افرادی که بیلبورد شما را دیده‌اند یا به جای دیدن آگهی کاغذی، آن را در سطل زباله‌های بازیافتی انداخته‌اند، وجود ندارد. (تبلیغات شیراز)

اما دیجیتال مارکتینگ، گزارش هایی منسجم و قابل اعتماد به شما ارائه میدهد تا برای مثال، تعداد دقیق افرادی که ایمیل شما را باز کرده یا روی لینک خاصی کلیک کرده‌اند را بدانید.

قابلیت شخصی‌سازی

امروزه مصرف کنندگان به دنبال خدمات خصوصی و سفارشی هستند؛ کاری که در بازاریابی سنتی به طرز آشکاری ممکن نخواهد بود، زیرا این نوع بازاریابی دارای ماهیتی عمومی است.

اما دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای شگفت انگیز خود این امکان را به شما می‌دهد که از علایق و اولویت‌های اشخاص برای سفارشی کردن پیامی که دریافت می‌کنند استفاده کنید. درواقع  شاید بتوان “شخصی سازی” را بزرگ‌ترین مزیت بازاریابی دیجیتال و آنلاین دانست. (تبلیغات شیراز)

هزینه پایین برای استفاده

کارهایی که در حوزه بازاریابی سنتی صورت می‌گیرند، مانند بیلبوردها و تبلیغات رادیو و تلویزیونی در حال حاضر بسیار پرهزینه هستند. ولی محصولات دیجیتال مارکتینگ در سایزهایی مقیاس‌پذیر عرضه می‌شوند؛

بدین ترتیب، تمامی کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ می‌توانند از این محصولات برای دستیابی به مخاطبان با مناسب‌ترین قیمت‌ها استفاده کنند. (تبلیغات شیراز)

دسترسی جهانی

یک وب امکان یافتن بازارهای جدید و تجارت در سطح جهانی را تنها با یک سرمایه اولیه کوچک برای شما فراهم می کند. بازاریابی دیجیتال به کمپین های تبلیغاتی اجازه می دهد در هر قسمت از جهان قابل مشاهده باشد.

تبدیل شدن به حالت رقابتی

به طورکلی بازاریابی دیجیتال بیان کننده این مسئله است که هرکسب و کاری در زمان  فعلی در چه وضعیتی است و چگونه کار می کند و در آینده نیز چگونه کار خواهند کرد. ا

گر کسب و کار شما در حال حاضر در رقابت بازاریابی دیجیتال نیست، پس شما از جایگاه خوبی در میان صاحبان کسب وکار برخوردار نیستید. اما با به کارگیری استراتژی های بازاریابی هوشمند و دیجیتال، کسب و کار شما حالت رقابتی پیدا می کند و شما می توانید جایگاه خود را در میان سایر کسب و کارها بیابید. (تبلیغات شیراز)

تطابق آسان

دانش عملکردی یک آگهی، یک کسب و کار را از نحوه ادامه  فرآیند مارکتینگ آگاه می سازد. برای یک کمپین تبلیغاتی که به خوبی کار می کند، تنها با یک کلیک می توان در آن سرمایه گذاری کرد. اما یک آگهی که  به دور از انتظار ارائه شده است، یا به طور کامل و به راحتی متوقف خواهد شد.

به اشتراک گذاری آسان

اکثر کانال های بازاریابی دیجیتال قابلیت های به اشتراک گذاری را دارند که به مقالات اجازه می دهد تا به اشتراک گذاشته شود که این به ایجاد یک اثر چندگانه کمک می کند و ظرفیت فوق العاده ای برای بهبود نتایج فروش درپی دارد که این از مزایای دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) محسوب می شود. (تبلیغات شیراز)

دسترسی به مشتریان بیشتر با دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به نحوی است که شما می‌توانید از دایره مشتریان سنتی خود خارج شده و به بسیاری از مشتریان که در نقاط دوردست شما هستند، دست پیدا کنید.

به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک سوپرمارکت باشید، به احتمال بسیار زیادی مشتریانتان افراد همان محله یا خیابان‌های اطراف مغازه هستند. این در حالی است که با استفاده از digital marketing می‌توانید به طیف بسیار گسترده‌تری از مشتریان دست پیدا کنید.

حذف محدودیت‌های زمانی با دیجیتال مارکتینگ

در قسمت قبل به حذف محدودیت جغرافیایی و مکانی اشاره کردیم. در اینجا باید اشاره کنیم که استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد تا از شر محدودیت‌های زمانی نیز خلاص شوید. (تبلیغات شیراز)

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی در زمینه مد و پوشاک داشته باشید، می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز به مشتریان خود خدمات ارائه دهید. این در حالی است که یک بوتیک سنتی پوشاک صرفا در ساعاتی از شبانه‌روز این قابلیت را دارد.

انعطاف پذیری

امروره مشتریان به دنبال سفر مشتری سفارشی و خصوصی هستند که با بازاریابی سنتی ، که ماهیت عمومی دارد، به سادگی فراهم نمی شود. دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد تا از علاقه و ترجیحات هر شخص استفاده کنید و پیام بازاریابی مناسبی که آنها دریافت می کنند را به درستی ایجاد کنید. خصوصی سازی ممکن است بزرگترین دارایی دیجیتال و آنلاین مارکتینگ باشد. (تبلیغات شیراز)

کاهش موانع برای ورود

فعالیت های بازاریابی سنتی با هزینه های زیادی همراه است. بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و آگهی های رادیویی قطعاً ارزان نیستند. ابزار های قابل استفاده در دیجیتال مارکتینگ قابل اندازه گیری هستند، در نتیجه کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ، همگی می توانند از این محصولات برای به دست آوردن مخاطبان خود بهره ببرند.

بهبود نرخ های تبدیل

به جای اینکه یک مشتری تلفن خود را بردارد یا با خودروی خود به یک فروشگاه برود، می تواند تنها از ایمیل شما با وب سایت شما کلیک کرده و خرید خود را انجام دهد یا به راحتی از منزل خود در مورد سازمان شما مطالب بیشتری یاد بگیرد. در نتیجه تبدیل یک مشتری بالقوه آنلاین به خریدار محصول تنها با یک کلیک امکان پذیر است. (تبلیغات شیراز)

از سایر مزایای دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از محتوا برای ارتباط آنلاین با مشتریان
  • پیگیری مشتریان از اولین تعامل و در سرتاسر فرآیند خریدار
  • ارتباط از طریق موبایل با مشتریان
  • شناسایی بازگشت سرمایه و درآمد بالاتر
  • تحلیل و پذیرش آسان (تبلیغات شیراز)
  • وارد شدن در محیط های رقابتی بیشتر
digitalmarketing 1 780x405 1 - مزایای دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز