معایب تبلیغات ویدیویی

معایب تبلیغات ویدیویی

امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شود. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی باشد . نمایش اطلاعات که با کمک گرفتن از تصاویر بتوان منظور خود را به بقیه‌ی افراد منتقل کرد و آن‌ها را در جریان گذاشت . (نیازمندی های شیراز)

با ما در سایت تبشی همراه باشید و لذت ببرید.

تبلیغات ویدیویی چیست ؟

تبلیغات ویدیویی یکی از جذاب‌ترین راه‌های بازاریابی آنلاین است که تبلیغ دهندگان می‌توانند برای جذب مخاطب از آن استفاده کنند. چرا که ویدیو از المان‌های سمعی و بصری استفاده می‌کند تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و نسبت به متن، اطلاعات زیادی را در مدت زمان کمتری منتقل می‌کند.

امروزه ویدیوها یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند. بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند. (نیازمندی های شیراز)

براساس آمارهای بیان شده در ابتدای متن، امروزه ویدیوها یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند.

بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو ، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند.

پیشرفت تبلیغات ویدیویی به مرور زمان :

پس از بهبود نسبی کیفیت و سرعت اینترنت کشور، گسترش سایت های ویدیو محور و … دوباره از تبلیغات ویدیویی صحبت شد و شرکت های تبلیغاتی به دنبال اجرایی کردن این ایده در ایران شدند.

در اوایل سال 1393 این شاخه از تبلیغات به خوبی در وب سایت های فارسی گسترش پیدا کرد و توانست به جامعه ای مستقل برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شود.

در ابتدا تبلیغات ویدیویی تنها به چند ثانیه ابتدایی فیلم های موجود در وب سایت ها کفایت می کرد و هر کاربر زمانی که بر روی یک فیلم کلیک می کرد، در چند ثانیه اول اون فیلم، تبلیغی را نگاه می کرد و بعد از مشاهده آن تبلیغ، فیلم مورد نظر اجرا می شد.

اما به مرور زمان، این نسل از تبلیغات نیز پخته تر شده و ایده های جدیدی به این شاخه اضافه شده است. به شکلی که امروزه تبلیغات ساده گذشته به تبلیغات بسیار پیشرفته در داخل اپلیکیشن ها تبدیل شده است. (نیازمندی های شیراز)

پیشرفت تبلیغات ویدیویی به مرور زمان :

امروزه از فن‌های جذابی برای ویدیو مارکتینگ استفاده می‌شود که در ایران به موشن گرافیک و تهیه فیلم‌های جذاب و خنده‌دار روی آورده‌اند که تأثیر زیادی در بهتر دیده شدن برند شما دارد.

بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب‌وکارتان آن را در سایت خود قرار دهید و هم‌چنین می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلفی که در آن‌ها حساب کاربری دارید، منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می‌بینند و این از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است .

انواع روش‌های تبلیغات آنلاین ویدئویی

هزینه به ازای هر نمایش CPV

تبلیغ دهندگان با تعریف این دسته از تبلیغات ویدئویی باید به ازای هر نمایش کامل ویدیو به نمایش دهنده تبلیغ پول پرداخت کند. هدف کمپین‌های تبلیغاتی CPV صرفاً نمایش ویدیوی تبلیغاتی و برندینگ برای محصول است. (نیازمندی های شیراز)

اگر به دنبال نمایش کامل ویدیو و برندسازی هستید، این نوع از تبلیغات که به نام هزینه در ازای هر نمایش یا CPV شناخته می‌شود می‌تواند بازخورد خوبی داشته باشد. در این روش برای هر نمایش کامل ویدیو هزینه را پرداخت می‌کنید.

هزینه به ازای هر کلیک CPC

هدف تبلیغات ویدئویی بردن ترافیک به یک وب‌سایت است و تبلیغ دهنده باید به ازای هر کلیکی که اتفاق می‌افتد، پول پرداخت کند.

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات CPC یا Cost per Click به معنای هزینه در ازای کلیک است و صرفا برای برندسازی و بالابردن ترافیک کاربرد دارد. در این بخش هزینه در ازای کلیک به نمایش‌دهنده تبلیغ پرداخت می‌شود.

هزینه به ازای نصب CPI

تبلیغ دهنده با استفاده از تبلیغات ویدئویی، به دنبال دریافت نصب و جذب کاربر جدید و البته باکیفیت برای اپلیکیشن خود است و به ازای هر نصبی که اتفاق می‌افتد، باید به تبلیغ دهنده مبلغی را پرداخت کند. (نیازمندی های شیراز)

ممکن است بخواهید اپلیکیشن شما نصب بیشتری داشته باشد. در این حالت می‌توانید از تبلیغات ویدیوی CPI یا Cost per Install استفاده کنید. در این روش هزینه مورد نظر در ازای هر نصب به نمایش‌دهنده تبلیغ پرداخت می‌شود.

هزینه به ازای فعالیت خاص CPA

تبلیغ دهنده در تبلیغات ویدئویی به ازای فعالیت خاصی که توسط کاربر اتفاق بیافتد، به نمایش دهنده تبلیغ، پول پرداخت می‌کند. این فعالیت خاص می‌تواند عضویت در یک سامانه پیامکی و یا ارسال یک کد برای شرکت در قرعه‌کشی و … باشد.

مسلماً هزینه تبلیغات ویدیویی CPV از همه کمتر و تبلیغات CPA از همه بیشتر است و هزینه تبلیغات CPC و CPI به ترتیب بین این دو قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال این هستید که مخاطب شما بعد از تماشای ویدیو کار خاصی انجام دهد، می‌توانید از تبلیغات ویدیویی CPA یا Cost per Action استفاده کنید. اقدام‌های موردنظر که باید از سوی کاربر انجام شود می‌تواند شامل عضویت در سایت، خرید، پرکردن فرم مشخص و… باشد. (نیازمندی های شیراز)

نتیجه گیری اهمیت تبلیغات ویدیویی

ویدیوها تعامل و ترافیک ورودی را برای سایت به ارمغان می‌آورند و همچنین با توجه به اینکه بهتر از دیگر انواع دیگر محتوا، قادر به انتقال پیام هستند به راحتی سبب برندسازی می‌گردند. بنابراین تعجبی ندارد که امروزه تبلیغات ویدیویی در حال تبدیل شدن به یک جزء حیاتی از برنامه بازاریابی هر شرکتی می‌شود.

جمع‌بندی

بی‌تردید تبلیغات ویدیویی با تمام سختی‌های و هزینه‌های تولید، یکی از بهترین و اثرگذارترین انواع تبلیغات در سراسر دنیاست که نه‌تنها بازدید بسیار خوبی دارد، بلکه بیش از ۷۰ درصد روز نظر مخاطبان موثر است. (نیازمندی های شیراز)

related image - معایب تبلیغات ویدیویی

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز