مهارتهای بازاریابی موفق 2

مهارتهای بازاریابی موفق 2

با توجه به بازاریابان بزرگ دنیا مانند ست گودین و استیو جابز، به وجود مهارت هایی در آن ها پی خواهید برد که شاید در نگاه اول هیچ ارتباطی به بازاریابی ندارد . این مهارت ها عبارتند از مهارت سخنوری و ارائه بازخورد و … . (نیازمندی های شیراز)

این افراد با تمرکز بر روی تامین نیازهای مشتریان خود به موفقیت بزرگی در حرفه خود دست یافته اند .

در این قسمت از سایت تبشی به ارائه چند مورد از مهارت هایی که به شما در بهبود و پیشرفت فعالیت بازاریابی کمک می ‎کند، خواهیم پرداخت.

این مهارت ها بازاریابی فروش را بالا می‎ برد

1. تحقیق کردن

به این فکر کنید که حرفه بازاریابی از 50 سال گذشته تا کنون چه تغییراتی داشته است . از طریق اینترنت ، تلوزیون و هر چیز دیگر تحقیق کنید و عوامل تاثیر گذار در حرفه خود را شناسایی کنید . این امر به شما کمک می ‎کند تا در حرفه تان با سرعت بیشتری پیشرفت کنید .

2. تجزیه و تحلیل داده ها

یک بازاریاب موفق با معیار ها زندگی می ‎کند و لازم نیست که در این مورد متخصص باشید اما باید اصطلاحات معمول ، نحوه جمع آوری داده ها و از هم مهم تر، چگونگی تجزیه و تحلیل و استفاده از آن برای بهبود فعالیت های خود را درک کنید .

انجمن بازاریابی آمریکا ، تجزیه و تحلیل داده ها را به عنوان یکی از 7 مهارت لازم در حرفه بازریابی معرفی می ‎کند . (نیازمندی های شیراز)

3. نتیجه گرا بودن

یک بازاریاب موفق می ‎داند که رسیدن به هدف نهایی، در گروه به کار گرفتن عملکرد مناسب است . بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف نهایی ، توانایی اتخاذ عملکرد مناسب برای شما وجود نخواهد داشت .

4. بازاریابی مستقیم

نقش شما فروش است و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از هدف اصلی تان یعنی تبلیغات منحرف کند .

5. توانایی قانع کردن

شما باید با دیدن افراد مختلف ، توانایی لازم برای قانع کردن آن ها برای همکاری با شما و پاسخ دادن به خواسته ها و نیاز های آن ها را شناسایی کنید و سپس، بر روی آنچه که برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیازمند هستید، تمرکز کنید .

بازاریابی به معنای قانع کردن دیگران برای فروش اجناس خودتان است و هرچه توانایی قانع کردن بیشتری از خود نشان دهید، در این حرفه موفق تر خواهید بود .

6. مذاکره

چه در شرایط مساعد و چه نامساعد، مذاکره کردن ، مهارتی ضروری در این حرفه به حساب می ‎آید. مذاکره کردن دارای تاکتیک های مختلفی است که به شما در جامه عمل پوشاندن به اهدافتان کمک زیادی خواهد کرد . (نیازمندی های شیراز)

7. تجزیه و تحلیل احساسات

چه مشتری شما مدیرعامل باشد و چه افراد عادی ، توانایی درک و تجزیه و تحلیل احساسات آن ها توسط شما باعث می ‎شود که راحت تر اجناس خود را به فروش برسانید که این یک مهارت فوق العاده در بازاریابی است،

چرا که مردم بیشتر اجناس را با اتکا بر احساس خود خریداری می ‎کنند، نه منطقشان و شناسایی احساسات مشتری، اولین قدم برای رسیدن شما به موفقیت است .

8. بهینه سازی انجام جستجو در اینترنت

با دانستن اصول اولیه جستجو در اینترنت و مهارت های مربوط به آن، می‎ توانید روند سریع تری در رسیدن به اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه حرفه ایتان داشته باشید .

9. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا ، مهارت دیگری است که در حرفه بازاریابی بسیار مورد نیاز می ‎باشد. بازاریابی مدرن در درجه اول بازاریابی دیجیتال است و دیجیتال همچنان مربوط به بازاریابی محتوا می ‎باشد.

همانطور که در نمناک گفته ایم بازاریابی محتوا شامل اینفوگرافیک، پست های وبلاگ ، فیلم ها ، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، مطالعات موردی ، آموزش ها، مصاحبه ها، پروفایل ها ، بررسی ها، لیست ها، گرد همایی ها، یادداشت ها، اسلاید ها و دو ها نوع دیگر است . (نیازمندی های شیراز)

یک بازاریاب خوب باید به طور کلی از بازاریابی محتوا برخوردار باشد و حداقل در چند نوع مختلف آن متخصص باشد .

10. روابط عمومی

روابط عمومی به تبادل اطلاعات بین شما و مردم اشاره دارد. نحوه برخورد شما با مشتری تاثیر زیادی در رسیدن به اهداف حرفه ایتان دارد . در دنیای امروز، داشتن روابط عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و از ضروری ترین مهارت های مورد نیاز در حرفه بازاریابی است .

11. رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی از اهمیت زیادی در حرفه بازاریابی برخوردارند ؛ به طوری که 92% از بازاریابان معتقدند که استفاده از رسانه های اجتماعی باعث بهبود فروش آن ها شده است .

انتخاب کانال مناسب و حفظ حضور فعال در این رسانه ها بسیار ضروری است . اغلب اوقات استخدام یک مدیر تمام وقت رسانه های اجتماعی کمک زیادی به بهبود عملکرد حرفه ایتان خواهد کرد .

12. مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان

این که تمام تمرکزتان بر روی انجام به نحو احسن یک پروژه باشد، بسیار خوب است اما باید بتوانید چندین ایده و پروژه را در کنار هم مدیریت کنید. داشتن مهارت مدیریت زمان، در حرفه بازاریابی بسیار مهم است. (نیازمندی های شیراز)

13. پژوهش

بازاریابی، ارتباط تنگاتنگی با پژوهش دارد . پژوهش به معنای تجزیه و تحلیل صنعت های مختلف ، مصاحبه ها، نظر سنجی ها و موارد دیگر است.

بازاریابی که می‎ تواند اطلاعات لازم برای پروژه مورد نظر را جمع آوری کرده و تجزیه و تحلیل کند نه تنها موفق نخواهد شد، بلکه در سال های بعد به بالاترین سطح خود خواهد رسید .

14. رهبری

یک بازاریاب بزرگ ، یک رهبر قدرتمند است و تیم خود را برای تحقق اهداف حرفه ای استخدام و ترغیب می ‎کند .

15. مهارت تصمیم گیری

گاهی مواقع حتی در صورت دسترسی به اطلاعات زیاد ، افراد توانایی اتخاذ تصمیم مناسب را در خود نمی ‎بینند و ممکن است دچار اشتباه شوند . مانند هر مهارت دیگری، تصمیم گیری نیز قابل یادگیری است.

تمرین کنید، به تجزیه و تحلیل بپردازید و تصمیم مناسبی اتخاد کنید. حتی اگر بی گدار به آب زدید، از اشتباه خود تجربه کسب خواهید کرد. (نیازمندی های شیراز)

16. شبکه سازی اینترنتی

برای توانمندی در استفاده بهتر از فرصت ها و ایده ها ، نیازمند شناخت افراد بیشتری هستید و به همین دلیل باید زمان زیادی از وقت خود را صرف برقراری ارتباط با افراد در رسانه های اجتماعی ، کنفرانس ها و سایر شبکه های اینترنتی کنید .

zpqnwp5wofhh - مهارتهای بازاریابی موفق 2

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

استخدام شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

تبلیغات شیراز

تبلیغات شیراز