نحوه نوشتن آگهی فروش ملک

نحوه نوشتن آگهی فروش ملک

آگهی‌هایی که مداوم منتشر می‌شوند، می‌توانند به شما کمک کنند تا توجه یک گروهی از مخاطبان خاص به شما جلب شوند؛ و قطعاً کسانی که این نوع از آگهی‌های انتشاری را می‌خوانند به دنبال چیز خاصی در بین آن‌ها می‌گردند. (آگهی شیراز)

برای آنکه بتوانید آگهی‌های املاک و مستغلاتی منتشر کنید که نتیجه‌بخش باشند الزامی است تا چند نکته را در نظر بگیرید:

با سایت تبشی همراه باشید.

عکسی قوی از نمای خارجی ساختمان انتخاب کنید

طبق مطالعات انجام‌شده همه خریداران حدود 20 ثانیه به نگاه کردن نمای خارجی خانه می‌پردازند. این مدت‌زمان برابر است با دو برابر مدت‌زمانی که آن‌ها به تماشای هر تصویر دیگری می‌پردازند.

بنابراین برای آگهی خود در فضای مجازی حتماً عکسی قوی را انتخاب کنید. بهتر است این عکس،عکسی از نمای خارجی یک‌خانه باشد تا توجه مشتری را به خود جلب کند. (آگهی شیراز)

تیترهای جذاب بنویسید

دانستن یک نکته ضروری است، آن‌هم این است که اگر تیتر مطلب شما جذاب نباشد، قطعاً مخاطبان شما آن آگهی را نمی‌خوانند! یک تیتر قوی انتخاب کرده که در مشتری شما جلب‌توجه کند.

تیترهایی که علاوه بر کوتاهی بیان‌کننده بزرگ‌ترین جزییات ملک شما باشند، به‌طور مثال ” آپارتمان لوکس – فروش فوری با بهترین قیمت” و یا ” فروش آپارتمان لوکس در بهترین نقطه شهر” (آگهی شیراز)

هوشمندانه عمل کنید و از کلمات قابل‌فهم برای همه استفاده کنید

از کلماتی درفروش املاک خود در آگهی‌ها استفاده کنید که برای همه قابل‌فهم هستند. همه به زبان تخصصی املاک آشنایی ندارند، پس بهتر است برای نشر آگهی ملک خود از کلماتی قابل‌فهم استفاده کنید.

یادتان باشد استفاده از کلماتی همچون مصالح عالی، چشم‌انداز، آپارتمان لوکس می‌تواند نظر افراد را برای مطالعه آگهی شما جلب کند. (آگهی شیراز)

همیشه آدرس اینترنتی خود را در آگهی قرار دهید

قبلاً هم گفته‌ایم، بازهم خواهیم گفت، در آگهی‌های فروش از نشانی اینترنتی خود استفاده کنید. مشتریان امروزی دوست دارند قبل از مکالمه و تماس‌های حضوری، در بستر اینترنت با شما آشنایی پیدا کنند. ازاین‌رو آدرس وب‌سایت املاک خود را در آگهی‌های فروش قرار دهید. (آگهی شیراز)

۳ نکته مهم برای جذاب کردن آگهی املاک

بهترین تصاویر املاک خود را درج کنید

یکی از تکنیک های اثرگذار در جذاب کردن آگهی این است که از تصاویر املاک خود در آگهی استفاده نماید، مد نظر داشته باشید برای آگهی املاک خصوصا در فضای مجازی قطعاً باید از تصاویر استفاده کنید این کار موجب می شود شما در جذب خریدار خیلی قویتر دیده شوید و نتیجه بهتری را کسب نمایید. (آگهی شیراز)

بر اساس تحقیقاتی که در رابطه با این موضوع صورت گرفته تا حدی اثبات شده که خریداران حدودا به مدت ۲۰ ثانیه به نمای خارجی ساختمان را ببینند یعنی تقریبا بیشتر از ۲ برابر وقتی که صرف مشاهده دیگر  بخش های ساختمان شده،این موضوع نشان می دهد که این بخش برایشان جذابیت زیادی تری دارد.

پس توجه داشته باشید:

برای اینکه آگهی شما جذاب تر باشد بهترین کار این است که تصویری از نمای خارجی ساختمان قرار دهید برای اجرای این کار شما می توانید از یک عکاس حرفه ای در این زمینه بکار بگیرید یا چنان چه بودجه این کار را ندارید همه ی خلاقیت و استعداد خود را در عکاسی بکار گیرید. (آگهی شیراز)

تیتری جذاب برای آگهی املاک خود بنویسید

مورد بعدی که به آن می پردازیم تایپ یک تیتر جذاب و هوشمندانه می باشد که می بایست برای فروش املاک خود استفاده نمایید باید به این مورد حتما بیشتر دقت کنید. (آگهی شیراز)

چرا که اگر توجه کرده باشید اشخاص زمانی که تیتر اصلی یک خبر برایشان جذابیت نداشته باشد و موجب تحریکشان نشود به خود زحمت نمی دهند آن را بخوانند،بنابر این شما می بایست با داشتن یک تیتر قوی و اثر گذار باعث شوید که اشخاص تحت تاثیر قرار گرفته و آگهی شما را با کمال میل مطالعه کنند

این مورد اثر فراوانی در روند فروش املاک دارد ولی متاسفانه بسیاری از اشخاص آن را نادیده می گیرند و بی توجه از کنار آن گذر می کنند و از همان روش های سنتی و پیش پا افتاده استفاده می کنند و نمی توانند در فروش خود موفق باشند

چرا که در جهان حال حاضر نوع نوشتن آگهی اثر فوق العاده زیادی در فروش دارد،مثلا برای فروش یک ملک گران قیمت می توانید از این موارد استفاده نمایید. (آگهی شیراز)

  • آپارتمانی لوکس چشم اندازی خیره کننده با مصالحی عالی

در آگهی آدرس اینترنتی خود را  بگذارید

تا این بخش از مقاله به ۲ مورد از تکنیک های پر کاردبرد برای یک آگهی املاک جذاب اشاره کردیم،قرار دادن یک تصویر و استفاده از تیتری اثر گذار که هر کدام به نوبه خود موجب بازخورد زیادی می شوند،

مورد آخر در رابطه با گذاشتن آدرس اینترتی شما در آگهی فروش املاک می باشد که بهتر است حتما آن را قرار دهید،بنا به علت هایی که خدمتتان عرض میکنیم در جهان حال حاضر باید تلاش کنید. (آگهی شیراز)

همواره در آگهی خود به جز شماره تماس آدرس اینترنتی خود را یادداشت کنید

چرا که اشخاص زیادی هستند که تمایل دارند پیش از تماس تلفنی اطلاعات زیادی در مورد املاک شما کسب نمایند.

ایجاد انگیزه برای خواندن آگهی

اگر آگهی خود را صمیمی و دوستانه بنویسید، حس صمیمیت و اعتماد را در خواننده ایجاد می‎کنید. مثلاً بنویسید: «من اگه می‎خواستم برای خودم خونه بخرم، از این خونه نمی‎گذشتم.» یا « کاش مادرم زنده بود، این خونه را براش می‎خریدم.» ایجاد انگیزه موجب می‎شود حتی اگر آگهی شما طولانی باشد، مشتری تا کلمه‎ی آخرش را بخواند. (آگهی شیراز)

از کلمات درست که برای همه قابل‎فهم باشد، استفاده کنید

از خود بپرسید چند نفر مثل شما در خریدن خانه تخصص دارند و زبان املاک را می‎شناسند؟ شاید یک از ۱۰۰ نفر! بنابراین، جوری آگهی فروش ملک را بنویسید که برای همه قابل‎فهم باشد؛ روشن، قابل‎درک و کوتاه.

عباراتی مثل: آپارتمان مناسب، خانه لوکس، استفاده از مصالح ساختمانی درجه یک و چشم‎انداز عالی. چند نمونه دیگرش را شما بنویسید. (آگهی شیراز)

معرفی دقیق ملک و ارائه اطلاعات کامل

دانستن اطلاعات درست و دقیق از ملک، هدف هر مشتری است. کلّی‎گویی نکنید. حرف‎تان را با دلیل یا شواهد حقیقی نشان دهید. می‎توانید نظرات مشتریان قبلی که مشهور باشند، درباره آژانس خود بیاورید و نتیجه را ببینید. با ایجاد حس اعتماد، مشتریان به نظرات آن افراد استناد کرده و به‎سمت شما خواهند آمد. (آگهی شیراز)

1461453508 425569 409 44804  - نحوه نوشتن آگهی فروش ملک

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز