چگونه یک تبلیغ اینترنتی زیبا داشته باشیم؟

چگونه یک تبلیغ اینترنتی زیبا داشته باشیم؟

این روزها، کمتر صفحه ای را در نت مشاهده می کنیم که دست کم یک لوگوی تبلیغاتی را در خود جای نداده باشد و این مسئله اهمیت تبلیغاتی را که برای همه اثبات شده است را میرساند. (آگهی شیراز)

اما حالا سوال اینجاست که آیا از دیدن تبلیغات مشابه و کسل کننده موجود در صفحات وب خسته نشده اید؟! متاسفانه در این زمینه هنوز هم نسبت به سایر مسائل، ضعف بیشتری در نوع و شیوه ی تبلیغات وجود دارد.

با سایت تبشی در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

نکات

یک:اول از همه باید به این مورد توجه کنید که نوشتن اسم وبلاگ (یا وب سایت)

و نهایتا درج یک عکس در زمینه تبلیغ، اصلا راه خوبی برای جذب بازدید کننده نیست!

به جای این کار محتوای تبلیغ را طوری ایجاد کنید تا بیننده، دلیلی برای کلیک روی آن را داشته باشد. به او بگویید که بعد از کلیک روی تبلیغ شما، چه چیزی را قرار است ببیند و یا بیاموزد.

نگران هم نباشید، مجبور نیستید همه این ها را در یک کادر کوچک جا بدهید، از تبلیغات فلش و یا تصاویر متحرک (gif) هم میتوان استفاده کرد!

دو:نکته دوم در مورد رنگ تبلیغات است.

برای انتخاب رنگ تبلیغ خود چه کار می کنید؟ اولین راه این است که چند تبلیغ مختلف را می بینید و رایج ترین رنگ مورد استفاده را برای آن انتخاب می کنید. اما نه، این راه خوبی نیست!

به تبلیغات دیگری که در سایت تبلیغ دهنده شما وجود دارد توجه کنید و سعی کنید رنگی را متفاوت از آن ها انتخاب کنید تا تبلیغ تان نمای بیشتری داشته باشد. (آگهی شیراز)

اگر تبلیغات دیگر از شکل های معمول با گوشه های ساده استفاده می کنند شما سعی کنید که گوشه های تبیلغ خود را گرد طراحی کنید و یا شکل آن را تغییر دهید.

سه:به این نکته توجه داشته باشید

که محتوای تبلیغ تان را از نوشته پر نکنید و در عوض آن را ساده ایجاد کنید. یک پیام مختصر و مفید که باعث جذب بیننده بشود کافی است! یادتان باشد شما زمان زیادی برای مکث کاربر روی تبلیغ تان را ندارید!

چهار:بیننده تبلیغ خود را خسته نکنید

و در عوض سعی کنید تا او کنجکاو شود! غافلگیرش کنید! می توانید از شیوه هایی استفاده کنید که در تبلیغات دیگر وجود ندارد. مثلا تبلیغ متنی ای که دارای محتوای زیر است، می تواند کلیک های زیادی را به سوی خود جذب کند، هرچند که از هیچ جلوه بصری استفاده نکرده باشد

پنج:مورد پنجم

درباره تبلیغات چشمک زن است! حتما تا به حال یکی از آن ها را دیده اید. تبلیغاتی که با توجه به متحرک بودن آن، از مراحل زیادی برای انتشار پیام خود استفاده می کنند. اگر به مورد چهارم توجه لازم را کرده باشید، نیاز چندانی نیست که از زرق و برق زیادی استفاده کنید.

مشتری تان را با اینگونه تبلیغ کردن میخکوب کنید!

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می‌شوند. این تراکم بالای پیام‌های ارسالی در حیطه‌ی بازاریابی باعث می‌شود که اغلب تلاش‌ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

از مردم بخواهید ۵ مورد از آگهی‌هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده‌اند، به یادآورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتماً تبلیغات زیادی دیده‌اند). به واکنش‌هایشان دقت کنید.

وقتی با درماندگی سعی می‌کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره‌شان نقش می‌بندد.
کمی بعد احتمالاً می‌گویند: «بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به‌ خاطر می‌آورند. (آگهی شیراز)

البته اگر مجموعه آگهی‌های دیشب جالب بوده باشد؛ و از میان این‌ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ‌شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به‌ندرت تمام نام‌ها را به یاد دارند.

اگر همین طور ادامه بدهید و این بار درباره‌ی تبلیغات چاپی سؤال کنید، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، یا نامه‌های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملاً خالی بماند.

خیلی‌ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله‌ای که دیروز خوانده‌اند را به یاد نمی‌آورند. مگر آنکه فعالانه آن‌ها را به پاسخ‌گویی ترغیب کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه می‌شوید.

این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار می‌کند. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد، زیرا حتماً می‌خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند!

طراحی تبلیغ

نتیجه دیگری که تحقیق انجام شده نشان داده است، اهمیت بالای دیزاین تبلیغاتی بوده است. تبلیغ هایی که طراحی ضعیفی داشته اند بسیار کمتر توسط شرکت کنندگان در نظرسنجی کلیک شده اند،

بنابراین اگر آگهی شما به هر فرمتی که است به اندازه کافی جذاب و حرفه ای به نظر نرسد مردم را برای ادامه مسیر ترغیب نخواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که در تبلیغات های اینترنتی استفاده از ویدئو، عکس، انیمیشن و رنگهای گیرا بسیار بیشتر نسبت به متن ها و مطالبی که میگویید تاثیرگذار خواهند بود.(آگهی شیراز)

تبلیغات شلوغی نسازید، در مقابل سعی کنید تا آگهی شما ساده اما چشم نواز به نظر آید و اطمینان حاصل کنید که راههای ارتباطی با شما در تبلیغ کاملا مشخص باشد.

تکرار تبلیغ

تبلیغ هایی که در چندین صفحه یک سایت و یا همزمان در سایتهای مختلف قرار دارند ۲/۸ برابر بیشتر نسب به زمانی که فقط در یک سایت و یا یک صفحه قرار دارند، دیده خواهند شد.

همچنین، نتایج تحقیق اثبات کرده است گه قابلیت دیده شدن اینگونه آگهی ها ۶۵% بیشتر است. بر این اساس می توان نتیجه گرفت که با توجه به حجم بالای تبلیغات اینترنتی، هویت سازی و تکرار یک ثبات، کلید موفقیت آگهی در دیده شدن خواهد بود.

محل قرارگیری تبلیغ

در  این بررسی، بر اساس نظرسنجی که از شرکت کنندگان انجام گرفت، از آنها پرسیده شد که چه نوع تبلیغی نظر آنها را بیشتر جلب خواهد کرد؟

بیش از ۸۰% اظهار داشتند که بنرهای تبلغاتی که در بالای صفحات قرار میگیرند سریعتر مورد توجه آنها قرار خواهد گرفت. این تاثیرگذاری زمانی بیشتر خواهد شد که تبلیغ در این مکان به حالت متحرک قرار بگیرد. (آگهی شیراز)

blog org 1672 1557519674 online shopping 11 - چگونه یک تبلیغ اینترنتی زیبا داشته باشیم؟

آگهی شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز