تبلیغات بنری چیست؟
تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمتهای مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر میشود و در صورت کلیک بر روی آنها، مرورگر اینترنت شما را به وبسایت تبلیغکننده منتقل خواهد کرد. (تبلیغات شیراز)
هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وبسایت موردنظر است. این تبلیغات در بخشهای متمایزی از وبسایتها که بهطور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شدهاند، ظاهر میشوند.
این بنرها اغلب بهصورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیلها عریضتر باشند نسبت به بنرهای باریکتر، تأثیرگذاری بهتری دارند. بنرها میتوانند بهصورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای آگهیها بهمنظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.
با ما در سایت تبشی همراه باشید.
اهداف تبلیغات بنری
- جذب مخاطبین بیشتر
- معرفی تخفیفات و پیشنهادات در رابطه با محصول و سرویس موردنظر
- افزایش ترافیک وبسایت
- افزایش آگاهی برند (تبلیغات شیراز)
اصول قابل توجه در تبلیغات بنری
-
هدف اصلی شما چیست و از آن چه میخواهید؟
قبل از طراحی بنر باید بدانید که مخاطب اصلی شما چه کسانی هستند و از آنها چه میخواهید؟ شاید هدف شما جذب کلیک باشد یا به دنبال جذب مشتری برای خرید یک محصول با تخفیف هستید یا این که خدمات خاصی به قشری از مردم ارائهی دهید. درباره همه این موارد فکر کنید!
-
گزاره ارزش شما چیست؟
گزاره ارزش قسمتی از محتوا متنی تبلیغ بنری شماست. گزاره ارزش باید به صورت شفاف و قابل فهم هدف تبلیغ شما را به نمایش بگذارد، طوری که کاربر با دیدن آن برند شما را برتر از سایر برندهای مشابه تلقی کند. (تبلیغات شیراز)
-
انتخاب یک اندازه استاندارد.
تقریبا همه پذیرندگان بنرهای تبلیغاتی از اندازههای استاندارد استفاده میکنند. بنابراین اگر از سایز غیر استانداری استفاده کنید، از مزیتهای تبلیغات بنری بهرهمند نخواهید شد.
-
از فونتهای خوانا استفاده کنید.
شما از کاربر این انتظار را دارید که به بنر تبلیغی شما توجه کند؛ از طرفی او نیز انتظار دارد در مدت زمان کوتاه بنر شما را بخواند. بنابراین نباید از فونتهای ناخوانا و شکسته استفاده کنید.
-
از تصاویر باکیفیت استفاده کنید.
آمارها نشان میدهد که تصاویر بی کیفیت باعث ایجاد یک حس عدم اطمینان بین بازدیدکننده و برند میشود. ۵۴% کاربران بر روی بنرهای تبلیغاتی دارای تصاویر بی کیفیت کلیک نمیکنند، چرا که به آنها اطمینان ندارند.
-
از رنگ برند خود استفاده کنید.
اگر میخواهید بنرهای حرفهای بسازید و قصد دارید برند شما در ذهن مخاطب باقی بماند، ابتدا یک رنگ خاص برای برند خود در نظر بگیرید و این رنگ را در تبلیغ بنری خود نیز جلوه دهید. (تبلیغات شیراز)
-
تبلیغ بنری خود را بیش از حد شلوغ نکنید.
هر چه تبلیغ سادهتر باشد، برقراری ارتباط با مخاطب راحتتر و سریعتر خواهد بود.
-
استفاده از المانهای برندینگ در تبلیغات را فراموش نکنید.
کوچک یا بزرگ بودن تجارت شما اهمیت ندارد، حتما باید یکی از ویژگیهای اصلی برندینگ را در تبلیغ به کار بگیرید تا کاربر با دیدن بنر به این مسئله پی ببرد که یک کمپانی بزرگ پشت این تبلیغ ایستاده است. اصول اصلی برندینگ در تبلیغات لوگو، نام کمپانی و آدرس سایت است، از آنها استفاده کنید. (تبلیغات شیراز)