بازاریابی نوین (مدرن مارکتینگ Modern Marketing)

بازاریابی نوین (مدرن مارکتینگ Modern Marketing)

در کسب و کارهای امروزی و بازاریابی نوین ، مشتریان مهره های اصلی و تعیین کننده در هر شرکت و سازمانی هستند. در صورتی که شرکتی بخواهد به صورت طولانی و در گذر زمان در عرصه رقابت و بازار باقی بماند باید بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. (آگهی شیراز)

برای اینکه بتوان به هدف رضایت مشتریان دست پیدا کرد لازم است مدیران شرکتها و سازمانها دید وسیع و همه جانبه ای از شرایط درونی و بیرونی شرکتها داشته باشند.

با سایت تبشی در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

مارکتینگ نوین به چه معناست و اصول آن در علم بازاریابی چیست؟

شاید عبارت new marketing یا مارکتینگ نوین اخیراً به گوش شما زیاد خورده باشد. سؤال این است که معنی قرارگیری این دو واژه در کنار یکدیگر در علم بازاریابی چیست؟

بدون شک مفهوم مارکتینگ نوین چیزی بیش از تکنیک‌های جدید چاپ دیجیتال در بنرهای تبلیغاتی است. در یک بیان ساده مارکتینگ نوین فلسفه‌ی جامعی است که در آن مفهوم ارتباط مشتری واقعی با محصولات و برندها توضیح داده می‌شود

مارکتینگ نوین به چه معنا است؟

بازاریابی مدرن یا مارکتینگ نوین در حقیقت روش جامعی است که در آن مارک‌ها و برندها را با مشتری و مخاطبان در دنیای واقعی ارتباط می‌دهد،

سپس نتایج کسب‌وکار و میزان فروش را با فاکتورهایی مثل استراتژی، خلاقیت‌های بازاریابی و تکنولوژی‌های مارکتینگ تجزیه‌ و تحلیل و آن را هدایت می‌کند. (آگهی شیراز)

بازاریابی نوین

در بازایابی نوین به دلیل پیشرفته شدن علم بازاریابی بخش های گوناگونی به شرکت ها و موسسات افزوده شده است برای اینکه اختلالی در روند امور بازاریابی شکل نگیرد هدف های شرکت را با به قسمت های کوچک تر و جزئی تر تقسیم می شود

تا انجام عملیات های لازم بر روی آنها راحت تر و با کیفیت بیشتر انجام بگیرد. با توجه به وسعت و پیچیدگی فضای بازارایابی که در زمان حال با آن مواجه هستیم شما با یک هدف جامع و کلی نمی توانید به تمام اهداف خود دست یابید

و باید با در نظر گرفتن تغییراتی که در زمینه بازاریابی شکل گرفته است برنامه های متنوعی برای اهداف خود تنظیم نمایید.

تعریف بازاریابی نوین؛ با ابزارهای دیجیتال خود را به دنیا معرفی کنید

بازاریابی نوین را می‌توان یکی از جدیدترین درهای ورود به دنیای دیجیتال دانست. در حقیقت با کمک بازاریابی دیجیتال یا نوین، می‌توانید در کنار استفاده از ابزارهای متنوع و به روز دنیا، مسیر رسیدن به اهداف کسب و کار را به کوتاه‌ترین و پربازده‌ترین حد ممکن برسانید.

مهم‌ترین ویژگی بازاریابی دیجیتال نیز همین پیوند ساده آن با ابزارهای دیجیتالی است که هر روز در دسترس تعداد بیشتری از افراد دنیا قرار می‌گیرد. روش‌های بازاریابی نوین بسیار متنوع هستند.

تنها استفاده درست و هدفمند از روش‌های ایمیلی تا استفاده از پنل پیامک در کنار هم می‌تواند سکوی پرتاب محصولات و خدمات شما به موفقیت باشد.

بازاریابی نوین یعنی…

بازاریابی نوین به معنای ایجاد نام تجاری خاص و خارق العاده، تبلیغ های مناسب و جذاب، بازاریابی های محتوایی، فروش حرفه ایی، استفاده از فناوری های روز در امر بازاریابی، طراحی منحصر به فرد محصول ها، ارتباط بهتر با مشتریان می باشد. (آگهی شیراز)

در بازاریابی نوین سرمایه گذاری بسیار مهم است. شما به عنوان مدیر یک شرکت اگر بخواهید به این شیوه از بازاریابی روی آورید نیاز به سرمایه گذاری دارید.

معمولا بسیاری از شرکت ها زمانی که می خواهند از بازاریابی نوین پیروی کنند به جذب سرمایه گذار می پردازند به همین علت تهیه یک برنامه بازاریابی منسجم برای جذب سرمایه گذار در این شیوه از بازاریابی ضروری است.

بازاریابی نوین

نقل قول جالبی هست که می‌گوید: «امروز کسب‌وکارها باید سبدی از مشتریان داشته باشند، بر خلاف گذشته که  تلاش می‌کردند سبدی از محصولات داشته باشند»  این جلمه – صرف نظر از این که تا چه اندازه درست و قابل انجام است – تفاوت نگاه به بازاریابی در گذشته و امروز را نشان می‌دهد.

می‌توانیم «امروز» را در این نقل قول مدرن Modern  بنامیم. مدرن در متون و نوشته‌های فارسی به واژه‌های «نوین، جدید، نو و نوگرا» ترجمه شده است.

نوگرایی معمولا به چیزی اطلاق می‌شود که یا به زمان معاصر تعلق دارد یا دانش و فناوری چهره‌ای کاملا متفاوت از شکل قدیمی آن ساخته باشد. پس در مقابل هر چیزی که «مدرن» نامیده می‌شود، نوع قدیمی یا «سنتی» هم وجود دارد.

بازاریابی مدرن Modern Marketing یا بازاریابی نوین شکلی از علم بازاریابی است که با استفاده از شیوه‌ها، ابزارها و کانال‌های جدید و امروزی تلاش می‌کند اهداف سازمان‌ها و کسب‌وکارها را در این حوزه تحقق بخشد.

بازاریابی نوین نوع ارتقا یافته بازاریابی در محیطی به شدت رقابتی است. به همین علت برای اجرایی شدن بازاریابی نوین نیاز است که موارد زیر اجرا گردد؛

  • ساخت فیلم های صنعتی مناسب:

برای جذب سرمایه گذاران نیاز به ساخت فیلم های صنعتی یا تیزر هایی از کسب و کار خود دارید. این گونه از فیلم ها و تیزر ها سبب می شوند تا شما بتوانید سرمایه گذاران را از پربازده بودن کسب و کارتان مطمئن نمایید. (آگهی شیراز)

  • طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ های حرفه ایی نیز ابزار دیگری در بازاریابی نوین است. کاتالوگ هایی که حاوی اطلاعات دقیق و مناسب از پروژه یا محصول و خدماتی باشد که شرکت شما ارائه می دهد. یادتان باشد کاتالوگ را با بروشور اشتباه نگیرید!

  • داشتن یک سایت مناسب برای شرکت؛

کسب و کار شما را حرفه ایی تر می کند. شیوه های نوین بازاریابی بر طراحی وب سایت استوار هستند. شما نخواهید توانست بدون یک وب سایت حرفه ایی، بازاریابی خود را نوین نمایید. در کنار داشتن وب سایت استفاده از بازاریابی محتوایی نیز به شدت می تواند تاثیر گذار باشد.

  • تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی به صورت هدفمند به فروش شرکت شما جهت می دهد. در بازاریابی نوین شما به تحقیقات بازاریابی نیاز دارید. زیرا به کمک تحقیقات بازاریابی مشتری خود را بهتر می شناسید و در نهایت فروش بهتری خواهید داشت.

  • تبلیغات مناسب

تبلیغات مناسب نیز در این شیوه از بازاریابی بسیار مهم است. زیرا تبلیغات اگر به صورت حرفه ایی انجام شود به دیده شدن کسب و کار شما کمک خواهد کرد و در نهایت در جذب سرمایه گذار و جذب مشتری اثر گذار است.

bazaryabi1 - بازاریابی نوین (مدرن مارکتینگ Modern Marketing)

آگهی شیراز

دیوار شیراز

دیوار شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز