قوانین طراحی بنر در تبلیغات آنلاین

قوانین طراحی بنر در تبلیغات آنلاین

دنیای دیجیتال مارکتینگ فضای بسیار گسترده‌ای دارد و هر روز شاهد ظهور روش‌های جدیدی هستیم که با استفاده از آنها می‌توانید به خروجی‌های بهتر برسید. (دیوار شیراز)

تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ است که با توجه به هزینه مقرون‌به‌صرفه و دریافت خروجی خوب و نرخ تبدیل قابل قبول، طرفداران زیادی دارد.

کیفیت طراحی، محتوا و کال تو اکشن روی بنرهای تبلیغاتی در ترغیب مخاطب به کلیک کردن و نرخ تبدیل اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چه این بنرها اصولی‌تر و جذاب‌تر طراحی شوند می‌توانند کلیک بیشتری بگیرند. برای ساخت بنر تبلیغاتی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

با سایت تبشی همراه باشید و اطلاعاتی که می خواهید را به دست بیاورید و لذت ببرید و بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

در ادامه این مطلب در سایت تبشی به یک سری نکات و قوانین طراحی بنر در تبلیغات آنلاین پرداخته ایم.

قوانین طراحی بنر در تبلیغات آنلاین

  • مخاطب هدف شما کیست و درخواست شما از او چیست؟

    قبل از طراحی بنر حتماً باید این نکته را در نظر داشته باشید. (دیوار شیراز)

در مرحله اول مخاطبین اصلی تبلیغات خود را تشخیص دهید و سپس دقت کنید که چه درخواستی از آن‌ها دارید. کلیک بر روی وب‌سایت شما؟ خرید محصولات محدود در حراج؟ استفاده رایگان از یکی از محصولات/خدمات شما؟

  • پیشنهاد ارزشمند شما چیست؟

    این سؤال در نوشتن متن بنر و انتخاب یک CTA مناسب برای آن، به شما کمک می‌کند.

  • سایز بنر تبلیغاتی را مطابق اندازه‌های استاندارد انتخاب کنید.

    به دلیل اینکه اغلب ناشرین از سایزهای استاندارد بنر در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند، بهتر است شما نیز اندازه بنر را مطابق استاندارد موجود انتخاب کنید. (دیوار شیراز)

  • از تصاویر و عکس‌های باکیفیت در طراحی بنر استفاده کنید.

    استفاده از تصاویر باکیفیت پایین در بنرهای تبلیغاتی باعث عدم اعتماد کاربران به برند شده و درنتیجه کاربران روی بنر کلیک نخواهند کرد.

  • از رنگ مختص برند خود استفاده کنید.

    اگر قصد ایجاد یک بنر حرفه‌ای دارید یا می‌خواهید که کاربران تبلیغ برند شما در اینترنت را تشخیص دهند، بنر خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که رنگ آن به رنگ برند شما نزدیک باشد.

  • سعی کنید بنر را ساده طراحی کنید.

    هرچه بنر ساده‌تر باشد، پیام آن سریع‌تر به مخاطبان هدف شما منتقل می‌شود. دیوار شیراز)

  • از المان‌های برند در طراحی بنر استفاده کنید.

    جدا از این مسئله که کسب‌وکار شما چقدر بزرگ است، حتماً باید از یکی از المان‌های برند مانند لوگو، نام شرکت یا نام وب‌سایت در طراحی بنر استفاده کنید.

اصول پایه بنر تبلیغات آنلاین

اجازه بدین اول با اصول پایه ای شروع کنیم که برای هر بنری مورد نیاز است :

عبارات ارزشمند

در بنر شما باید جملاتی وجود داشته باشد که دارای ارزش بالایی باشند. چرا که این جملات باید رد نگاه اول کاربر را متقاعتد کرده تا به آن تبلیغ توجه کنند. باید توجه کنید که این جملات باید به گونه ای منحصر به فرد برای شما انتخاب شوند. (دیوار شیراز)

جذابیت کافی

بنر شما باید به اندازه کافی جذابیت داشته باشد تا فرد با نگاه به آن جذب آن شود. بنابراین داشتن مولفه ای بصری مناسب برای داشتن بنری موثر دارای اهمیت زیادی است.

در نظر داشته بایشد که فضای شما برای طراحی بنر بسیار کم است. بنابراین باید به تصاویری که انتخاب می کنید توجه داشته باشید. در واقع داشتن تصاویر بیش از حد ممکن است کاربر را دلزده کرده و از توجه به تبلیغ شما خودداری کرده. بنابراین در انتخاب آنها عناصر زیبایی شناسی را مورد توجه خود قرار دهید.

نام تجاری

یکی از عناصری که باید در برند شما ذکر شود نام تجاری شرکت شماست. در واقع نام تجاری شما موجب افزایش اعتماد مشتری نسبت به تبلیغ شده و می تواند آن را متقاعد کند که به آن توجه نماید. در واقع بنری که شامل نام تجاری شما باشد باید معرف نوع تجارت شما و هدف شما از آن باشد. (دیوار شیراز)

عملکرد

نحوه تبلیغ شما دارای اهمیت است.  توجه داشته باشید برخی از کاربران از کلیک کردن بر روی یک بنر تبلیغات آنلاین و رفتن به صفحه ای دیگر احساس راحتی نمیکنند. در واقع آنها نمی خواهند به صفحه دیگری منتقل شوند!

سادگی

توجه داشته باشید که بعضی مواقع سادگی یک بنر تبلیغات آنلاین می تواند موجب موثر تر بودن آن باشد. توجه داشته باشید که بنر شما نمی تواند سایز بزرگی داشته باشد بنابراین تنها از اطلاعاتی استفاده کنید که اطلاعات مناسبی را از فعالیت شما در اختیار افراد قرار می دهند.

ثبات

به این نکته توجه داشته باشید که بنرهایی که شما برای شبکه های اجتماعی ، کانال ها و سایت های خود به کار می برید باید دارای یک نوع پیوستگی و ارتباط باشند. (دیوار شیراز)

توجه داشته باشید اگر کاربر شما با کلید کردن بر روی تبلیغ به صفحه دیگری می روند ، اطلاعات صفحه بعدی هماهنگ با تبلیغ شما باشد. در صورتی که این نکته رعایت نشود کاربر گیج شده و ممکن است بنر شما علیه موفقیت شما عمل کند.

پیشنهادات

در صورتی که بنر شما حاوی پیشنهادات خاصی برای افراد باشد می تواند در قانع کردن آنها برای مراجعه به وب سایت شما می تواند موثر باشد. به عنوان مثال جملاتی مثل حمل و نقل رایگان در صورت خرید این محصول!

آزمایش کردن

راه های مختلفی برای طراحی یک بنر موفق برای تجارت شما وجود دارد. اما وقععا اینکه کدام یک می تواند برای شما موفق و موثرتر باشد کار ساده ای نیست.

یکی از روش هایی که به شما کمک میکند این است که بنرهای مختلف را حاوی طلاعات گوناگونی امتحان کنید تا موثر ترین آنها را برای تجارت خود پیدا کنید! (دیوار شیراز)

بنرتبلیغاتی همیشه یکی از سخت ترین روش ها برای جذب افراد بوده است. توجه داشته باشید که رعایت نکات اولیه که در قسمت قبل بیان شد می تواند افراد را راضی نماید.

نکته مهم دیگر محتوای بنر شماست که باید حاوی هدف شما و اطلاعات کافی از تجارت شما باشد. این اطلاعات باید به صورت مختصر و مفید به کاربر ارائه شوند!

ddcdcddcdcdcdc 1 - قوانین طراحی بنر در تبلیغات آنلاین

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز