مزایای تبلیغات بنری

مزایای تبلیغات بنری

یکی از بی‌شمار مزایایی که دنیای گسترده‌ی وب در اختیار ما قرار داده‌ است، دیده‌شدن و امکان معرفی کم‌هزینه، گسترده و مؤثر خدمات و تخصص‌مان به افراد است. (تبلیغات شیراز)

شما با هر تخصص و حرفه‌ای که دارید، می‌توانید به‌سادگی مشتریان خدمات‌تان را با تبلیغات آنلاین، به‌صورت هوشمند پیدا کنید و در کنار دیده‌شدن، با اطلاعاتی که این تبلیغات در اختیار شما قرار می‌دهد، درراستای ارتقا کسب‌‌وکار و افزایش بهره‌وری‌تان، اقدام کنید.

در این مطلب در سایت تبشی می‌خواهیم شما را با انواع تبلیغات بنری آنلاین، که یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغ در فضای وبسایت‌ها است، آشنا کنیم ما با همراه باشید.

مزایای تبلیغات بنری آنلاین

تبلیغات بنری در اینترنت، مزایای مهمی نسبت به تبلیغات فیزیکی و به‌صورت چاپی در مکان‌های مختلف دارد. (تبلیغات شیراز) با این مزایا در ادامه آشنا می‌شویم:

هزینه کمتر نسبت به بنرهای فیزیکی

مهم‌ترین مزیت تبلیغات بنری آنلاین، نسبت به تبلیغات چاپی یا بیلبردهای بزرگراه‌ها، صرف هزینه کمتر به‌نسبت بهره‌وری آن است. درواقع شما با پرداخت مبلغ کمی، از بسیاری از مزایای تبلیغات آنلاین استفاده خواهید کرد.

مزایایی که می‌توانید به‌صورت هوشمندانه‌ای از آن‌ها برای ارتقا کسب‌وکارتان استفاده کنید. برخلاف تبلیغات بنری سنتی که شما ملزم به پرداخت هزینه طراحی، چاپ و اجاره بیلبورد خواهید بود، برای تبلیغات آنلاین تنها هزینه طراحی و نمایش را خواهید پرداخت.

البته هزینه تبلیغات در وبسایت‌های مختلف، بسته به موضوعیت و رتبه وبسایت موردنظر و ترافیک ووردی آنها متفاوت است. اما در مجموع هزینه تبلیغات آنلاین قابل مقایسه با تبلیغات فیزیکی نیست. (تبلیغات شیراز)

انعطاف بیشتر در طراحی جلوه‌های گرافیکی

شما در تبلیغات چاپی، با محدودیت‌های گرافیکی زیادی مواجه هستید. کیفیت تبلیغات چاپ‌شده، از لحاظ عناصر و جلوه‌های گرافیکی، رنگ و کیفیت، به‌مراتب کمتر از تبلیغات‌های آنلاین است.

دست شما در تبلیغات آنلاین برای هر نوع خلاقیت کاملا باز است. شما می‌توانید برای اثرگذاری بهتر بر مخاطب، از تصاویر متحرک (بنر گیف و بنر HTML5)، انیمیشن‌ها و سایر جلوه‌های ویژه گرافیکی استفاده کنید که این مزیت، به‌ لطف بنرهای تبلیغاتی اینترنتی، برای شما فراهم شده‌‌ است.

همه آنچه که برای استفاده حداکثری از این مزیت نیاز دارید، به‌کار گیری خلاقیت هدفمند در طراحی بنر است. (تبلیغات شیراز)

گسترده بودن جامعه آماری تبلیغات

از محدویت‌های بنر فیزیکی، منحصر بودن به مکان خاص است. شما برای معرفی گسترده کسب‌وکارتان از طریق بنرهای چاپی، باید هزینه زیادی بابت چاپ و نصب بنر در مکان‌های مختلف بپردازید.

از طرفی، هزینه اجاره بیلبورد و مکان تبلیغات را هم به هزینه‌های طراحی و چاپ اضافه کنید. این مبلغ سرسام‌آور برای تبلیغات گسترده، می‌تواند جایگزین هزینه‌ای بسیار کمتر، اما با ضریب بازدید بسیار گسترده‌تر نسبت به بنرهای چاپی شود.

بله! درست حدس زدید! این جایگزینی سودمند و بهینه، از طریق تبلیغات بنری آنلاین انجام می‌گیرد. شما با تبلیغات اینترنتی، امکان دیده‌شدن توسط طیف وسیعی از افراد، از مکان‌های متفاوت را خواهید داشت.

این مزیت را هم به مزیت‌های قبلی اضافه کنید که با تبلیغات اینترنتی، به حفظ محیط زیست هم کمک کرده‌اید. هم زباله‌ی کمتری تولید شده‌است و هم از منابع طبیعی استفاده نخواهد شد. (تبلیغات شیراز)

افزایش ترافیک وبسایت شما

شما با به‌کارگیری تبلیغات بنری آنلاین، علاوه‌بر معرفی وسیع کسب‌وکارتان و افزایش میزان درخواست خدمات ارائه‌شده از طرف شما، مراجعه به وبسایت‌تان را هم به‌طرز چشم‌گیری افزایش خواهید داد.

این افزایش، به بهبود وضیعت وبسایت شما در رتبه‌بندی از نظر گوگل هم تأثیر خواهد داشت. هرچه مراجعه به وبسایت شما افزایش پیدا کند و کاربران ارتباط بهتری با وب‌سایت شما برقرار کنند، وضعیت وبسایت شما در موتورهای جست‌وجو بهبود پیدا می‌کند.

این هم یکی از مزیت‌های قابل اعتنا در تبلیغات اینترنتی است که در کنار باقی مزیت‌ها، به شما سود چشمگیری خواهد رساند. البته فراموش نکنید طراحی رابط کاربری و به‌طور کلی جذابیت صفحاتی که کاربران را از طریق تبلیغات بنری‌تان به سمت آنها روانه می‌کنید باید همواره بهبود یابد. (تبلیغات شیراز)

در اختیار داشتن آمار بازدیدکنندگان

تبلیغات فیزیکی، اطلاعات خاصی از مشاهده‌کنندگان به شما ارائه نخواهد داد. اما این امکان در تبلیغات اینترنتی، برای شما فراهم شده‌ است. سرویس‌های آمارگیر وب، اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان تبلیغات را ارائه می‌دهند که این اطلاعات، برای شما بسیار سودمند و مفید خواهد بود.

مثلا می‌توانید با آمارگیری از اینکه بازدیدکنندگان تبلیغات شما از چه شهرهایی بوده‌اند، کسب‌وکارتان را شهرهایی که بیشترین بازدید را از تبلیغات‌تان داشتند، افزایش دهید.

یا اینکه چه گروه سنی‌ای به تبلیغات شما واکنش بهتری نشان داده‌اند تا تبلیغات‌تان را برای همان گروه سنی، بیشتر بهینه کنید یا تغییرات لازم برای جلب‌توجه سایر گروه‌های سنی دیگر را هم در نظر بگیرید. علایق کاربران و رفتار آنها در دنیای وب نکته تعیین‌کننده‌ای است. (تبلیغات شیراز)

اثرگذاری هوشمندانه بر ناخودآگاه مخاطب

افزایش استفاده از خدمات کسب‌وکار شما، تنها هدف تبلیغات نیست. یکی از اهداف مهم تبلیغات معرفی مؤثر و هدفمند تبلیغات به مخاطبان است تا درصورت نیاز، بتوانند به شما رجوع کنند تا از خدمات‌تان استفاده کنند.

شما در تبلیغات اینترنتی، این امکان را دارید که با صرف هزینه کم، به‌صورت گسترده خدمات خودتان را به مخاطبان معرفی کنید و این گستردگی، باعث اثرگذاری و افزایش شهرت کسب‌وکارتان میان افراد خواهد شد.

استفاده از المان‌های گرافیکی مناسب و طراحی حرفه‌ای با دربرگیری هویت برندتان، تاثیر قابل توجهی در رسیدن به این هدف خواهد داشت. (تبلیغات شیراز)

ازنظر بصری جذاب است

محتوای گرافیکی جذاب این مدل از تبلیغات، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و پیام تبلیغات را به‌سادگی به مخاطب منتقل کند. وجود تصویر در این تبلیغات، مزیت آن‌ها نسبت به تبلیغات SEM است.

محدودیت تعداد کاراکتر و فرمت متنی SEM، می‌تواند تبلیغ‌دهنده را برای انجام تبلیغات متنوع جذاب با مشکل روبه‌رو کند. همچنین ذهن انسان تصاویر را بهتر از نوشته‌ها به خاطر می‌سپارد و این مزیت دیگر تبلیغات بنری نسبت به فرمت‌های متنی تبلیغات است. (تبلیغات شیراز)

تقویت آگاهی از برند

کاربر به‌راحتی می‌تواند تنها با مشاهده تبلیغات بنری یا نمایشی، در مورد برند، محصولات و خدمات شما اطلاعات به دست آورد و نسبت به کسب‌وکار شما مشتاق شود و کلیک بر روی آن نیز ضروری نیست.

برندهایی مانند IBM، Apple و Nike برای حضور بیشتر و مداوم در ذهن مخاطبان، از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند. (تبلیغات شیراز)

هدفمندی تبلیغات نمایشی

می‌توانید وب‌سایت‌های مرتبط با کسب‌وکارتان، جایی که مخاطبان هدف شما حضور دارند را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید. از این طریق دقیقاً درجایی که تقاضای کسب‌وکار شما وجود دارد ظاهر می‌شوید و امکان دیده شدن شما نیز بیشتر خواهد شد.

امکان هدفگیری مجدد یا Retargeting

Retargeting به معنی قرار دادن تبلیغات خود در مقابل افرادی است که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، اما در خبرنامه شما عضو نشده‌اند یا محصولی خریداری نکرده‌اند. از این طریق می‌توانید به افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارتان دسترسی پیدا کنید.

امکان track کردن کاربران

دریافت روزانه یا هفتگی نتایج تبلیغات نمایشی مانند تعداد کلیک، ترافیک وب‌سایت، شاخص‌های آگاهی از برند، نرخ تبدیل و میزان فروش به شما کمک می‌کند تا کمپین تبلیغاتی خود را ارزیابی و در صورت نیاز اصلاح کنید. (تبلیغات شیراز)

Content Marketing virlan - مزایای تبلیغات بنری

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز