مزایای تبلیغات همسان

مزایای تبلیغات همسان

این روزها تعداد تبلیغات همسان (Native ads)،‌ به سرعت در حال رشد است. بسیاری از تبلیغ‌دهندگان، محصولات و خدمات خود را به کمک تبلیغات همسان، معرفی می‌کنند. (تبلیغات شیراز)

حتی شرکت‌های رسانه‌ای قدیمی مانند شرکت فوربز (Forbes)، تقریبا ۳۰ درصد از درآمد خود را با استفاده از این روش، کسب می‌کند.

بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۸، ۶۰ درصد تبلیغات دیجیتالی، از نوع همسان بوده و این نوع تبلیغ، به سرعت بخش بزرگی از صنعت تبلیغات را از آن خود کرده است.

در ادامه به مزایا آن می‌پردازیم با ما در سایت تبشی همراه باشید.

مزایای تبلیغات همسان

مزایای تبلیغات همسان بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این نوع تبلیغات امروزه به یکی از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. افراد هر روز با تبلیغات آنلاین بمباران می‌شوند، اما تنها عده‌ی کمی هنگام مواجهه با تبلیغات همسان متوجه می‌شوند که دارند تبلیغ می‌بینند. (تبلیغات شیراز)

در دنیایی که نابینایی نسبت به بنر در آن پدیده‌ای شایع است، دست‌یابی به مخاطبان از طریق روش‌های تبلیغاتی سنتی دشوار شده است و تبلیغات همسان به دلیل قابلیت‌های شگفت‌انگیز خود در حال رشد است.

مزایای تبلیغات همسان بسیار است. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که تبلیغاتی که با عنوان «ممکن است به این موارد نیز علاقه داشته باشید» یا «دیگران دیده‌اند» یا «مطالبی از وب» منتشر می‌شوند، به چه میزان کارآمد هستند و چگونه می‌توانید از این نوع تبلیغات استفاده کنید.

مزایای تبلیغات همسان چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

تبلیغات همسان رویکردی در بازاریابی دیجیتال است که در آن تبلیغ به شکلی منتشر می‌شود که از محتوای غیرتبلیغاتی موجود در وب‌سایت یا اپلیکیشن ناشر قابل تشخیص نباشد.

با وجود این که تبلیغات نمایشی سابقه‌ای بیش از بیست سال دارند، اصطلاح تبلیغات همسان تنها از سال ۲۰۱۱ مطرح شده است.

شاید برای شما هم جالب باشد که این روش تبلیغاتی نسبتا جدید چگونه قوت گرفته است که در سال ۲۰۲۰،  64.8 درصد بودجه‌ی تبلیغات نمایشی در ایالات متحده صرف تبلیغات همسان شده است؟ (تبلیغات شیراز)

برای درک این که چرا از این روش نسبتا جدیدتر به میزان بیشتری استقبال شده است و این رویکرد نتیجه‌بخش چگونه می‌تواند استراتژی بازاریابی شما را تقویت کند، بهتر است مزایای تبلیغات همسان را با هم مرور کنیم.

۱- تبلیغات همسان به خوبی در راستای قیف بازاریابی شما قرار دارد

­از مهم‌ترین مزایای تبلیغات همسان این است: تبلیغات همسان یکی از مهم‌ترین و کامل‌ترین تکنیک‌های توزیع محتوا محسوب می‌شود. مایل به تبلیغ هر نوع محتوایی که باشید، می‌توانید از طریق تبلیغات همسانِ به خوبی اجراشده به مخاطبان مورد نظر خود دست پیدا کنید.

قیف بازاریابی مدلی است که تمامی مراحل مسیر مشتری از لحظه‌ی شناسایی برند تا خرید محصول را شرح می‌دهد. این مدل سنتی به خوبی می‌تواند مزایای تبلیغات همسان در جذب مشتریان را نشان دهد.

بسته به این که در کدام مرحله قیف بازاریابی خود قرار داشته باشید، انواعی از محتوای دیجیتال می‌توانند در آن مرحله به شما کمک کنند. با تولید محتوای مناسب برای بالای قیف که به ایجاد آگاهی از برند کمک می‌کند (تبلیغات شیراز)

و تغذیه‌ی سرنخ‌های فروش (لید) با محتوای مخصوص میانه‌ی قیف، قادر به هدایت مشتریان خود به انتهای قیف بازاریابی خواهید بود. مرحله‌ی نهایی معمولا نیازمند محتوای متمرکز بر محصول شخصی‌سازی‌شده است که توسط تیم‌های فروش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۲- تبلیغات همسان مزاحم نیستند

این موضوع بر کسی پنهان نیست که اغلب افراد از تبلیغات متنفر هستند. تعداد نرم‌افزارهای مسدودکننده‌ی تبلیغات که روزبه‌روز در حال جذب مخاطبان جدید هستند تاییدی بر این ماجرا است.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که تبلیغات همسانِ به خوبی طراحی شده مزاحمت چندانی برای مخاطبان ندارند. با این وجود بیشتر افراد از این تبلیغات آزار نمی‌بینند. در حقیقت افراد ۵۳ درصد بیشتر از تبلیغات نمایشی به این تبلیغات نگاه می‌کنند. اما چرا؟

تبلیغات بنری معمول مزاحم تجربه گشت‌وگذار اینترنتی افراد هستند، این تبلیغات در هر مرحله مزاحمت‌هایی برای افراد ایجاد می‌کنند: در زمانی که روی صفحه ظاهر می‌شوند (تبلیغات پاپ آپ)،

ویدئوهایی که به طور خودکار پخش می‌شوند و یا تبلیغات بنری که موجب افزایش زمان بارگذاری صفحات وب می‌شوند و غیره. در ظاهر به نظر می‌رسد بیشتر تبلیغات بنری با هدف آزار مخاطبان طراحی شده‌اند. (تبلیغات شیراز)

تبلیغات همسان به طرز قابل توجهی متفاوت هستند. این واقعیت که تبلیغات با شکل و عملکرد وب‌سایتی که در آن ظاهر می‌شوند هم‌خوانی دارند، آن‌ها را به شکلی از تبلیغات تبدیل می‌کند که حداقل مزاحمت را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند.

۳- این تبلیغات به ایجاد آگاهی از برند کمک می‌کنند.

همان طور که پیش از این گفتیم، تبلیغات همسان برای تبلیغ محتوای بالای قیف بازاریابی مناسب هستند. توجه به این موضوع اهمیت دارد که روشی که افراد با این محتوا تعامل می‌کنند بیشترین اهمیت را برای آگاهی از برند دارد.

به این نکته دقت کنید که تبلیغات همسان با انواع مختلفی از محتوا قابل نمایش هستند: محتوای آموزشی، احساسی، بصری و غیره و این محتوا شانس زیادی برای همه‌گیر (وایرال) شدن دارد.

اگرچه افراد به ندرت محتوای تبلیغاتی را به اشتراک می‌گذارند (مگر این که دیجیتال مارکتر باشند)، اما افراد زیادی به پخش محتوای سرگرم‌کننده و مفید می‌پردازند.

بنابراین هزینه برای تبلیغات همسان می‌تواند نتایج اضافی مفیدی به همراه داشته باشد. خوانندگان تبلیغ ممکن است پا را فراتر گذاشته و محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و برند شما را به صورت رایگان به دیگران معرفی کنند. (تبلیغات شیراز)

۴- این تبلیغات به اعتبار برند می‌افزایند

تبلیغات همسان به شما اجازه توزیع محتوای اختصاصی خود و دست‌یابی به گستره‌ی بزرگی از مخاطبان احتمالی را می‌دهد. در کنار ایجاد آگاهی از برند، این تبلیغات به شما فرصت ایجاد روابطی را می‌دهند که اعتماد و وفاداری ایجاد می‌کنند.

البته تبلیغات همسان همیشه هم معتبر نیستند و باید به محتوایی که تبلیغ می‌شود توجه زیادی شود. اگر محتوا قادر به خلق ارزش برای خوانندگان نباشد،

هیچ روش تبلیغاتی‌ای قادر به ایجاد موفقیت برای آن نخواهد بود. با این وجود، محتوای باکیفیت اگر در سایت‌های معتبر نمایش داده شوند می‌توانند برند شما را به عنوان متخصص حوزه‌ی تبلیغ‌شده نشان دهند.

توجه به این نکته نیز اهمیت دارد که نیازی نیست تنها به تبلیغ پست‌های بلاگ یا منابع رسانه‌ای در اختیار خود بپردازید، شما می‌توانید مطالبی را با دیگران به اشتراک بگذارید که در صفحات ناشران دیگر منتشر کرده‌اید.

اگر چه این پست‌ها با علامت اسپانسر، رپورتاژ، مطالب دیگر در اینترنت و غیره نمایش داده می‌شوند، این مطالب همچنان با فرمت محتوای سایت‌های انتشار مقاله همخوانی دارند و معتبر به نظر می‌رسند. (تبلیغات شیراز)

۵- کارآمدی این روش اثبات شده است

در پایان تاکید می‌کنیم که این روش بسیار کارآمد است. در حقیقت، از بزرگترین مزایای تبلیغات همسان، کارآمدی آن است. تبلیغات همسان تعامل بیشتری را نسبت به انواع دیگر تبلیغات نمایشی ایجاد می‌کنند. تبلیغات همسان نرخ پذیرش، نرخ کلیک و نسبت ایجاد قصد خرید بالاتری دارند.

522779 PJCK7Z 649 - مزایای تبلیغات همسان

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز