ابزارهای رسانه محیطی

ابزارهای رسانه محیطی

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجراکه در معرض دید بینندگان است گفته می شود. تابلوهای تبلیغاتی، فضاهای تبلیغاتی بدنه اتوبوس ها از انواع تبلیغات محیطی به شمار می آیند. (نیازمندی های شیراز)

یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده معمولا ناگزیر اطراف خود را باید نگاه خود در این حالت معمولا این مواد نظر او را جلب می کند.

در تعریف محتوایی این رسانه میتوان گفت : رسانه تبلیغات محیطی در مورد یک وسیله را نسبت به ورود یک محصول جدید یا دید یک بیننده را نسبت به یک خدمات جدید باز می کند که ممکن است در یک منطقه به عرصه آمده است

با سایت تبشی همراه باشید و لذت ببرید و بهترین ها را برای خود رم بزنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

سایت تبشی همواره به طور کامل در اختیار شما عزیزان است و آماده خدمت رسانی به شما دوستان است.

ابزار مختلف برای استفاده از تبلیغات محیطی

همواره برای استفاده از هر نوع تبلیغات روش های مخصوص و خاصی وجود دارد که با توجه به نوع تبلیغات و همچنین مکان مورد استفاده می توان از هر کدام از روش های موجود استفاده نمود.

در نقاط مختلف جهان برای تبلیغات محیطی معمولاً از چهار روش و ابزار مختلف مانند بیلبورد، مبلمان شهری، وسایل حمل و نقل، سایر رسانه های محیطی  استفاده می شود. (نیازمندی های شیراز)

انواع ابزارهای رسانه محیطی

با توجه به نوع مخاطب و درخواست های صاحبان آگهی از بازار هدف ابزارهای مختلفی قابل استفاده هستند  که در اینجا با انواع ابزارهای تبلیغات محیطی آشنا می شویم.

  • بیلبورد های تبلیغاتی
  • استندهای تبلیغاتی
  • لمپوست بنر
  • استرابوردهای تبلیغاتی
  • تلویزیون های تبلیغاتی شهری
  • تبلیغات برروی بدنه تاکسی های شهری
  • تبلیغات برروی بدنه اتوبوس های شهری
  • تبلیغات پل های هوایی و عابر پیاده
  • دیواری نویسی
  • دستگیره های تبلیغاتی
  • استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی
  • و ابزارهای خلاقانه و نامتعارف (نیازمندی های شیراز)

انواع ابزارهای تبلیغات محیطی:

بیلبورد، استرابورد، برندبورد

تبلیغات ترانزیت

مبلمان شهری

نمایش‌گرهای دیجیتالی

بهترین ابزار تبلیغات محیطی:

استرابورد و برندبورد

استرابورد تبلیغاتی چیست ؟

یک نوع سازه های بادبانی و پرتابل ایستاده یا به عبارت دیگر نوعی استند تبلیغاتی ایستاده است که چند سال پیش برای اولین بار توسط شهرداری ها برای اطلاع رسانی و اکران های فرهنگی مورد استفاده قرار گرفت

اما در حال حاضر به دلیل بالا رفتن تعرفه بیلوردهای تبلیغاتی با اجاره استرابورد با قیمت متناسب می توانید به معرفی برند و خدمات خود بپردازید . (نیازمندی های شیراز)

مشخصات استرابورد تبلیغاتی :

این سازه در ابعاد ۳*۴ متر قابل پیاده سازی است

که البته با در نظر گرفتن ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر ۲٫۸۰*۳٫۸۰ متر می باشد و ارتفاع آن از سطح زمین چیزی حدود ۶ متر است .

به طور کلی استرابورد دارای دو فک مجزاست

هیچکدام از فک ها را نمی توان در راستای سازه به صورت عمود جابه جا نمود فقط فک پایین به علت استفاده از سیستم بال اسکرو قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۱۵ سانتیمتر را دارا می باشد

این ویژگی سبب تنظیم ابعاد بنر و رفع چروک ها شده که ایفا کننده نقش اصلی فنرهای بانس فک پایین هستند .

چهار بازوی گوشواره ای که در کناره های استرابورد جای داده شده اند می توانند بنر مندرج بر روی آن را از طرفین مهار نموده و سطح بنر را صاف و عاری از هر گونه چروک نمایند

سازه استرابورد از چه بخش هایی تشکیل شده است ؟

فک بالا و پایین برای ثابت نگه داشتن بنر (نیازمندی های شیراز)

گیره های تعبیه شده در سمت چپ و راست برای ثابت نگه داشتن بنر

ستون اصلی سازه که در قسمت وسط قرار دارد

پلیت و فونداسیون کف

نردبان تردد پشت سازه

مزایای استرابورد تبلیغاتی

  • مقاومت سازه و سریع النصب بودن تبلیغات بر روی استرابورد
  • یکی دیگر از مزایای استرابرد های تبلیغاتی، قیمت به مراتب پایین‌تر آنها نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی است
  • یکی از ویژگی های فنی این رسانه تبلیغاتی این است که در زاویه دید پایین تر و حتی در راستای دید رانندگان در خیابان های اجرا می شود به همین دلیل اثربخشی این رسانه تبلیغاتی افزایش پیدا میکند.
  • از مزایای دیگر استرابوردها میتوان به گستردگی و تعداد بالای این سازه های تبلیغاتی در خیابان ها معابر و محلات مختلف شهری اشاره کرد. (نیازمندی های شیراز)
  •  تعداد پروژکتورهای کمتر این سازه های تبلیغاتی نسبت به بیلبوردهاست. هر چقدر که هزینه برق مصرفی رسانه تبلیغاتی کمتر باشد هزینه پایین تری را نیز برای تبلیغ دهندگان خواهد داشت.

نقش تبلیغات محیطی در برند سازی

نحوه تبلیغات هر محصول بیانگر میزان قدرت و کلاس کاری برند و شرکت آن محصول می‌باشد.

هرچقدر تبلیغات پر سر صدا تر،جلب توجه کننده تر و قوی تر باشد نشان از بالا بودن سطح کاری محصول و تولید کننده آن را دارد.  در اختیار داشتن بیلبوردهای اماکن مهم و پرجمعیت نشان از قدرت و توان بالای آن برند در کسب و کار است.

تبلیغات محیطی در هر شهر تحت نظر سازمان تبلیغات شهرداری است،که با طی مراحلی و مذاکراتی و طی کردن مسیر سیاست تبلیغاتی شهر، به کانون های تبلیغاتی واگذار می‌شود.برندهایی که موفق می‌شوند مکان های خاص تبلغیاتی را تصاحب کنند در واقع یک نوع ابراز قدرت می‌کنند.

همیشه جلوی چشم بودن نیز یکی دیگر از راه های برند سازی و معروفیت شرکت و برند شماست. (نیازمندی های شیراز)

بیلبورد

شاید بهترین و موثر ترین روش برای تبلیغات محیطی از نظر دید استفاده از بیلبورد باشد.

بیلبورد های تبلیغاتی در صورتی که دارای طرح های خلاقانه باشند و در ایجاد آن ها تفکر و ایده های مناسبی استفاده شود می توانند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشند.

مشتریان با دیدن طرح های مختلف روی بیلبورد وادار به تفکر شده و در جست و جوی خرید محصولات و خدماتی که بر روی آن نقش بسته است می روند.

البته مکان استفاده از بیلبورد نیز می تواند نقش اساسی در روند تاثیر گذاری این روش داشته باشد. در واقع بیلبورد تبلیغاتی که در مکان مناسب احداث شده باشد و نقش های روی آن کاملاً خلاقانه و همراه با ایده های نو باشند می تواند به راحتی در سریع ترین زمان ممکن مشتری را وادار به خرید کند. (نیازمندی های شیراز)

وسایل حمل و نقل عمومی و یا شخصی مثل بدنه ی اتوبوس ها، خودرو های پخش، قطار های مترو و… و همچنین رسانه های محیطی مانند استند تبلیغاتی، استرابورد (استند ایستاده تبلیغاتی) حروف نگاری روی پنجره ی فروشگاه ها، دیوارنگاری، لامپ ال ای دی، ویترین و .. از دیگر روش های استفاده از تبلیغات محیطی هستند.

3586058 - ابزارهای رسانه محیطی

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز