کاربردهای تبلیغات بنری

کاربردهای تبلیغات بنری

تبلیغات بنری به عنوان یکی از قدیمی ترین، با سابقه ترین و در واقع اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان شناخته شده است که در قالب گرافیکی و فرمت‌ های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و غیره در مقابل کاربران ظاهر می‌ شود و در صورتی که کاربر بر روی آن کلیک کند، مرورگر اینترنت، کاربر را به وب‌ سایت تبلیغ ‌کننده منتقل خواهد کرد. (آگهی شیراز)

امروز تنوع و گستره کاربرد تبلیغات بنری رشد چشم گیری داشته و می توان از آن جهت جذب مشتری و بالا بردن ترافیک سایت استفاده نمود.

هدف اصلی از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدید کنندگان وب ‌سایت مورد نظر می باشد. این تبلیغات در بخش ‌های متمایزی از وب ‌سایت ‌ها که به ‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده ‌اند و در واقع همان بنر نام دارند، ظاهر می ‌شوند.

با سایت تبشی همراه باشید و لذت ببرید.

تبلیغات بنری چیست؟

منظور از تبلیغات بنری یا نمایشی، استفاده از تصاویر دینامیک یا استاتیک تبلیغاتی در وبسایت‌ها یا اپ‌ها و همچنین ویدئوهایی است که امکان نمایش تبلیغات گوگل (موسوم به Google Ads) را فراهم می‌کنند. (آگهی شیراز)
هدف از این تبلیغات، انتقال پیام یا ارائه پیشنهاد به مشتریان بالقوه و کنونی است تا از این طریق به نحوی تعامل ایجاد شود.

کاربرد تبلیغات بنری

از مهم ترین و تاثیرگذار ترین کاربردهای تبلیغات بنری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ریتارگتینگ (فعال سازی مشتریان قدیمی)

یکی از کاربردهای تبلیغات بنری ریتارگتینگ و فعال سازی مشتریان قدیمی می باشد. (آگهی شیراز)

بسیاری از کسب و کارها به منظور فعال سازی مجدد و فروش محصولات مشابه یا جدید به مشتریان قبلی خود و نیز جذب افرادی که به وب سایت سر زده اند، سبد خرید خود را تکمیل کرده اند اما در نهایت خریدی انجام نداده اند، استفاده می شود.

در این حالت کسب و کار با راه اندازی کمپین ریتارگتینگ که در بسیاری از موارد زیر نظر شرکت های تبلیغاتی انجام می گردد، با استفاده از تبلیغات بنری و به نمایش گذاشتن آن در وب سایت هایی که مشتریان به آن علاقه داشته و روزانه به آن سر می زنند، مشتریان را به جذب دوباره و کلیک روی لینک وب سایت تشویق می کنند.

  • افزایش آگاهی نسبت به برند

در بازار رقابتی امروزه دیده شدن هر چه بیشتر نام سازمان و برند یک کسب و کار، می تواند به راحتی موجب موفقیت کسب و کار گردد. در این حالت تبلیغات بنری همچون بیلبوردهای مجازی در نظر گرفته شده و یکی از بهترین ابزارها جهت در معرض عموم قرار دادن نام برند می باشد. (آگهی شیراز)

  • معرفی محصولات جدید

هنگامی که یک سازمان محصول جدیدی را به بازار معرفی می‌ کند یا زمانی که به دنبال ورود به حوزه فعالیت یا بازار تازه‌ ای است باید تمام تلاش خود را جهت آگاه سازی مشتریان قدیم و جدید جهت محصول جدید خود به کار گیرد.

از آنجا که معرفی محصولی جدید و جذب مشتری در این راستا کاری ساده نبوده و به زمان زیادی جهت آگاه سازی مشتریان نیاز دارد، استفاده از تبلیغات بنری می تواند کمک شایانی به این روند داشته باشد.

کاربردهای تبلیغات بنری در سایت

نقش تبلیغات بنری در سایت چیست و برای چه کاربردهایی از آن استفاده می شود؟ در واقع شما می توانید با اهداف متفاوتی از تبلیغات بنری استفاده کنید. در ادامه به چند کاربرد تبلیغات بنری در سایت اشاره خواهیم کرد: (آگهی شیراز)

1- افزایش ترافیک وب سایت

یکی از مهم ترین کاربردهای استفاده از تبلیغات بنری، افزایش ترافیک وب سایت مبدأ است. با ایجاد یک بنر تبلیغاتی می توانید کاربران را تشویق کنید روی آن کلیک کرده و به وب سایت شما هدایت شوند.

پرداخت هزینه در این حالت بر اساس تعداد کلیک، CTR وب سایت، مدت زمان صرف شده در وب سایت و… محاسبه می شود. Bannersnack Analytics ابزاری است که به شما کمک می کند تا افزایش ترافیک وب سایت خود از طریق بنر، افرادی که وارد وب سایت شما شده و آن را ترک کرده اند و به طور کلی نتایج مربوط به تبلیغات بنری در سایت را به شما می دهد.

2- فروش یک محصول

شما ممکن است با استفاده از تبلیغات بنری در سایت ، کاربران را به خرید یک محصول تشویق کنید. به عبارتی کاربر با کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما به صفحه ای وارد شود که بتواند محصول مورد نظر را خریداری کند. (آگهی شیراز)

این صفحه اغلب صفحه ای از فروشگاه اینترنتی شما است و شما باید برای طراحی این صفحه زمان زیادی صرف کنید تا مخاطب با ورود به این صفحه احساس راحتی کند.

3- تبلیغات بنری در سایت برای جلب توجه مشتری

گاهی از تبلیغات بنری در سایت ، برای جلب توجه مشتریان استفاده می شود و هدف از این کار برندسازی و شناخته شدن کسب و کار شما است. زمانی که برند تبلیغاتی شما در صفحات و وب سایت های پر بازدید دیده می شود، نام برند، لوگو و شعار تبلیغاتی شما در ذهن تعداد زیادی از افراد ماندگار خواهد شد.

4- اعلام تخفیف ها و پینشهادات

یکی از راه های افزایش فروش، ارائه تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه است و یکی از بهترین راه های اعلام این تخفیف ها استفاده از تبلیغات بنری در سایت های پر بازدید است. (آگهی شیراز)

تبلیغات بنری در سایت زمانی تأثیر بیشتری دارند که نکاتی را در طراحی و استفاده آن ها رعایت کرده باشید. در ادامه چند نکته مهم درباره چگونگی طراحی و استفاده از تبلیغات بنری در سایت را بیان می کنیم.

سخن آخر

با استفاده از تبلیغات بنری می توان به جامعه هدفمندی از مخاطبان دست پیدا کرد. علاوه بر آن با استفاده از تبلیغات بنری می توان رغبت و تمایل کاربران را افزایش داده و آنان را به سمت وب سایت خود و فروش محصولات سوق داد.

از آنجا که ظاهر تبلیغات بنری در جذب مخاطب بسیار مهم بوده و نقش حیاتی دارد، می توان از مشاوره و راهنمایی شرکت های تبلیغاتی در این راستا استفاده نمود تا بدین صورت تبلیغات بنری مناسبی طراحی و تولید گردد.

در این میان به خاطر داشته باشید که برای بهبود عملکرد خود و بهره مندی از یک کمپین تبلیغاتی خوب نیاز است عملکرد تبلیغات بنری خود را بسنجید. (آگهی شیراز)

از جمله شاخص های مهم در ارزشیابی و سنجش عملکرد تبلیغات بنری می توان به impression یا تعداد دفعات نمایش تبلیغات در صفحه ای که در معرض دید مخاطب است اشاره نمود.

یکی دیگر از مهم ترین شاخص ها، تعداد کلیک می باشد. همچنین می توان متناسب با نیاز و نوع کسب و کار از دیگر شاخص های سنجش عملکرد همچون تعداد بازدیدکنندگان جدید، میزان تعامل و زمان حضور در سایت و همچنین تعداد تبدیل در این راستا استفاده نمود.

برند خود را تبلیغ کنیم؟ - کاربردهای تبلیغات بنری

آگهی شیراز

تبلیغات شیراز

نیازمندی های شیراز

استخدام شیراز

شیپور شیراز

دیوار شیراز