روش های موثر در تبلیغات اینترنتی 2

روش های موثر در تبلیغات اینترنتی 2

تبلیغات اینترنتی دارای اشکال مختلفی هستند. بهره گیری از آن ها در مکان های مناسب نتایج مطلوبی را حاصل می کند. استفاده از انواع تبلیغات آنلاین برای برند ها ضروری است. حفظ و ارتقای موقعیت برند در گرو حضور در اینترنت می باشد. (دیوار شیراز)

بهترین راه برای ورود برندها در عرصه جهانی بدون شک به کارگیری انواع تبلیغات اینترنتی می باشد. دلیل این امر نیز مزیت های این سبک از بازاریابی می باشد.

از انواع آن ها می توان به تبلیغات بومی، تبلیغات نمایشی (بنری)، تبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغات موبایل، ایمیل مارکتینگ، ریمارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و غیره اشاره کرد.

برای تعیین استراتژی تبلیغاتی میبایست به درک نسبی از انواع تبلیغات آنلاین رسید. تنها اینگونه است که می توان استراتژی های تبلیغاتی پیاده سازی کرد تا خط مشی بازاریابی سازمان مشخص گردد.

در ادامه با تبشی همراه باشید تا به بررسی همه جانبهء انواع تبلیغات اینترنتی بپردازیم.

چند روش موثر تبلیغات اینترنتی

چند روش موثر تبلیغات اینترنتی به صورت مختصر و مفید شرح داده می شود. تبشی در مطالبی جداگانه به بررسی جزء جزء و همه جانبهء مطالب پرداخته است.

در اینجا سعی شده تا دسته بندی صحیحی برای انواع تبلیغات آنلاین ارائه شود. 9 روش موثر تبلیغات اینترنتی گزینش متداول ترین و محبوب ترین روش های این سبک می باشند. (دیوار شیراز)

تبلیغات ریمارکتینگ

تبلیغات ریمارکتینگ این امکان را فراهم می کند تا تبلیغات را در معرض دید افرادی بگذارید که هدفمند انتخاب شده اند. این افراد کسانی هستند که قبلا از سایت شما بازدید کرده و یا از نرم افزار شما استفاده کرده اند. این سبک از انواع تبلیغات آنلاین هدفمند و کارامد می باشد.

برای مثال، اگر کاربری بدون ثبت سفارش از وب سایت شما بازدید کند می توانید او را به خرید تشویق کنید. هدفمندی این سبک از انواع تبلیغات اینترنتی در حد بسیاری بالایی قرار دارد. در این روش، با بازاریابی مجدد از طریق ابزارهای ارتباطی مختلف انجام می گیرد.

تبلیغات ویدیوئی

تبلیغات ویدئویی شامل تبلیغات نمایشگر آنلاین است که دارای ویدئو در داخل آنها است .

واحدهای تبلیغاتی بکار رفته در این نمونه به صورت پیش نمایش ، میان رده و پست الکترونیکی است و همه این واحدهای تبلیغاتی مانند تبلیغات سنتی است که شما در تلویزیون می بینید .

وب سایتهای پخش مانند Sky.com و itv.com چنین تبلیغاتی را در سایت های خود انجام می دهند ، مانند وب سایت های روزنامه مانند Telegraph و The Guardian . (دیوار شیراز)

در سال ۲۰۱۰ ، تبلیغات ویدیویی ۱۲.۸٪ از کل فیلمهای مشاهده شده و ۱.۲٪ از کل دقیقه ها را به تماشای ویدیو بصورت آنلاین اختصاص داده است .

ما به شکلی روز افزون از محتوای ویدئویی استفاده می‌کنیم، و این موضوع تبلیغات ویدئویی را به برتری خاصی در زمینه‌ی تبلیغات اینترنتی خواهد رساند.

ویدئوهای وایرال(viral videos) در حال رشد هستند و شبکه‌هایی اجتماعی از جمله یوتیوب(youtube)، واین(vine)، آپارات و اینستاگرام صرفا برای چنینویدئوهایی طراحی و تعیینشده‌اند. تولید محتوا در اینپلتفرم‌ها می‌تواندیک گام عالی برای تبلیغ کالا یا خدمت شما باشد.

تبلیغات ویدیویی

بد نیست بدانید از زمان راه‌اندازی یوتیوب در سال 2005 این پلت‌فرم به شکل قابل توجه‌ای رشد کرده است. آن‌ها توانسته‌اند به محبوب‌ترین پلت‌فرم ویدیویی جهان تبدیل شوند. به طور متوسط ماهانه 80 درصد از تماشاگران یوتیوب 18 تا 49 سال دارند.

علاوه بر استفاده از تبلیغات ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی، از ویدیو می‌شود برای تولید محتوای شخصی سازی شده برای مخاطب و ادغام ویدیومارکتینگ و ایمیلمارکتینگ استفاده کرد.

این کار می‌تواند جهت ارائه پیشنهادات ویژه و خبررسانی به مخاطب استفاده شود. همچنین، اینشکل از تبلیغات در بنرها و تبلیغاتی که می‌توانند به عنوان ویدئو در وب سایت قرار بگیرند استفاده می‌شود; (دیوار شیراز)

ضمن اینکه آمار پیشین تبلیغات ویدئویی نشان داده که ویدئو تقریبا دو برابر مخاطب بیشتری نسبت به نوشته یا تصویر به دست می‌آورد.

از ویدیو می‌توان برای تبلیغ، آموزش و برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کرد. از همه مهم‌تر هزینه تولید فیلم به میزان قابل توجه‌ای کاهش یافته است.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است .

به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می تواند بازاریابی ایمیل در نظر گرفته شود .

این امر معمولاً شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات ، درخواست تجارت یا فروش و یا فروش انحصاری است و به منظور ایجاد وفاداری ، اعتماد یا آگاهی از برند است .

ایمیل های بازاریابی را می توان به بانک اطلاعاتی مشتری ارسال کرد .
این اصطلاح معمولاً به ارسال پیام های ایمیل با هدف تقویت ارتباط بازرگان با مشتریان فعلی یا قبلی ، تشویق وفاداری مشتری و تکرار مشاغل ، دستیابی به مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید چیزی فوری و اشتراک گذاری تبلیغات شخص ثالث اطلاق می شود . (دیوار شیراز)

تبلیغات نرم افزاری

تبلیغات نرم افزاری به دلیل حجم بالای کاربران تلفن های هوشمند پا به چرخه انواع تبلیغات آنلاین نهادند. جدای از تعدد کاربران، تعداد اپلیکیشن ها نیز به دلیل بالا بودن تقاضا افزایش یافته اند. صاحبان نرم افزار ها به منظور درآمدزایی اقدام به درج آگهی در اپلیکیشن های خود می‌کنند.

با استفاده از گوگل ادز می توان تبلیغات نرم افزاری را در هزاران نرم افزار نمایش داد. لازم به ذکر است بهترین روش‌ افزایش نصب اپلیکیشن، تبلیغات در گوگل پلی و اپ استور می باشد. برای تبلیغات در این دو مارکت می‌توانید از پلتفرم Google Ads استفاده کنید.

 تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا (PPC) ، یک مدل تبلیغاتی اینترنتی است که برای هدایت ترافیک به وب سایت ها استفاده می شود ، که در آن یک تبلیغ کننده به یک ناشر (به طور معمول موتور جستجو ، صاحب وب سایت یا شبکه) پرداخت می کند .

پرداخت به ازای هر کلیک معمولاً با موتورهای جستجوی سطح اول (مانند Google Ads و Bing Ads) همراه است .با موتورهای جستجو معمولاً تبلیغ کنندگان عبارات کلمات کلیدی مربوط به بازار هدف خود را پیشنهاد می دهند . (دیوار شیراز)

در مقابل ، سایتهای محتوا معمولاً به جای استفاده از یک سیستم مناقصه ، قیمت ثابت را برای هر کلیک می گیرند .

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نیز به عنوان یکی از مدل های تبلیغاتی خود ، پرداخت هزینه هر کلیک را تصویب کرده اند .

در انتها …

در انتها و پس از بررسی همه جانبهء انواع تبلیغات اینترنتی زمان تعیین استراتژی تبلیغاتی شرکتتان فرا رسیده است. با پیشرفت ترکیبی فناوری و اینترنت، می‌توان رشد روش های تبلیغات گوناگون را مشاهده کرد.

امروزه، حضور در خط مقدم فناوری اطلاعات و اینترنت یک ضرورت است. در صورت عدم حضور برندها در این حوزه شکست حتمی خواهد بود. (دیوار شیراز)

N82456706 71467429 - روش های موثر در تبلیغات اینترنتی 2

دیوار شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

آگهی شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز

شیپور شیراز